A jövő elkezdődött?

2012.09.08. 16:47

Olvashattunk róla: terjedni akar a métely. A Jobbik elindult nyugat felé – az észak-kelet magyarországi megyékhez hasonló pozíciókat akarnak kiépíteni maguknak az ország fejlettebb felén is. Nyitányként ma Veszprémben szerveztek felvonulást maguknak. És megbuktak vele. Megbuktak, mert a város civiljei, és két ellenzéki pártja összefogtak, és megmutatták, hogy a királynék városa nem kér a gyűlölet roadshowjából. Kivonultak Veszprém minden egyes kapujához, majd együtt bementek a város szívébe, a Színházkertbe, és fehér ruhában, egy szál fehér szegfűvel „megemlékeztek a Köztársaságról”.

Nagyszerű, így kell ezt – gratulálok! Sokat írtam én is arról, hogy mennyire idegesítő a demokraták erőtlensége és megosztottsága, hogy mennyire értelmetlen bármilyen Orbánváltásról álmodozni, amíg a demokratikus pártok és szervezetek jobban tartanak egymástól, mint a narancsuralomtól. Nem mondom azt, hogy a mai nap valami újnak a kezdete. De lehet, hogy egyszer majd így emlékezünk majd 2012. szeptember 8-ra.

Veszprém.jpg

A mai nap nem a pártpolitikáról szólt. De azért fontos, hogy a szervezők között ott volt a helyi baloldal két pártja is. És – pártzászlók nélkül, csak úgy fehérben – kezet nyújtottak egymásnak, és a civileknek. És kölcsönösen volt merszük elfogadni a kinyújtott kezet. Nem is olyan könnyű ezt manapság. Mutatja ezt az is, hogy az egyik ellenzéki párt nem csatlakozott. Helyette – egy kalap alá véve a masírozó nácikat a demokrata civilekkel – cikket írtak a megyei lapba, amelyben azt mondták: a felvonulgatás nem szolgálja a megbékélést. És távol maradtak. Nem írom le, hogy kik voltak. Úgyis kitalálják.

A veszprémiek kiállásáról egy régi történet jutott eszembe, még 1992-ből, Keleti Györgyről. Talán még emlékeznek rá, a rendszerváltás idején a HM szóvivője volt. Lehet azt mondani, hogy az első európai hang volt a hadügyi tárcánál. Néhány év múlva, amikor Veszprémtől nem is olyan messze, Kisbéren, érdeklődés hiányában sokadszorra nem sikerült képviselőt választani, Keleti beleállt a feladatba, és az MSzP színeiben megnyerte a választást. Az eredmény akkorát szólt – akkoriban a Szocialista Párt nem volt népszerűbb, mint manapság – hogy meghívták hozzánk az egyetemre is, előadást tartani. Azidőtájt mind arra számítottunk, hogy a következő választást egy liberális koalíció nyeri majd. Az MDF már elindult a lejtőn, a szocik meg sehol se voltak. Aki lélekben velük tartott, az általában igyekezett elbújni. Keleti pedig rezzenéstelen arccal kijelentette: az MSzP '94-ben győzni fog. Hogy őszinte legyek: a teremben nem akadt ember, aki őt akkor és ott normálisnak tartotta volna. És lőn.

Pedig Keleti György programja az akkor is nagybeteg baloldal számára elég egyszerű volt. Kiállni magukért, mindazért, amiben hisznek, megfogni a munka végét, és nem félni. Ma is valahol itt kell elkezdeni. Ha akkor lehetett, lehet most is. A baloldalnak és a liberálisoknak akkor is volt, és ma is van mire építenie. De csak akkor, ha nincs tele a gatyájuk, és szembe mernek nézni azzal, amit ’89-ben, 1994 - 1998, no meg 2002 - 2010 között letettek az asztalra.  Arra varrjanak gombot, és lesz abból választható program is.

Nem kell taktikázni, nem kell tovább senkinek könyörögni, hogy csatlakozzon. Aki meg kimarad, az lemarad. Nem kell utánuk egy könnyet sem ejteni.

* * *

A képet a www.naplo-online.hu tudósításából kölcsönöztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ghostwriter.blog.hu/api/trackback/id/tr534763189

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Közmédia-hazugságok? Ugyan már...! 2012.09.08. 20:30:15

A minapában tízmillió forintra perelte be a közmédia vízfeje, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Balavány Györgyöt, a hvg.hu szerzőjét, amiért azt találta leírni, hogy a közmédia az adófizetők pénzén hazudik az adófizetőknek. Márm...

Trackback: Pécs: sérülékeny civil társadalom 2012.09.08. 20:12:02

   Magyarország szép szokása szerint ha tűz van, akkor az illetékesek azonnal vizet és vízrendészeti intézkedéseket ígérnek, ha víz van, akkor tüzes szavakkal ígérnek ménkű nagy gátakat és így tovább.Most, a közismert, brutális gyilkosság után ugyanerr...

Trackback: Vona Gábor, ne takaríts, takarodj! 2012.09.08. 19:40:12

A Jobbik szívesen összefogna a Fidesszel, hogy eltakarítsa az MSZP-t, jelentette ki Vona Gábor pártelnök Borzonton, az Erdélyi Magyar Ifjak (EMI) táborában. Gratulálok, kedves Vona Gábor! Sorolnám, hogy kiket sértett egészen biztosan vérig ezzel a kije...

Trackback: Betiltott egyenruhában masíroztak, rasszista beszéddel uszítottak 2012.09.08. 19:37:22

Tűrnie kellett a rendőrségnek a törvénysértéseket a Hősök terére szervezett, a betiltott Magyar Gárda alapításának ötödik évfordulójára emlékező felvonuláson. A 2009-ben feloszlatott Magyar Gárda megalakulásának ötödik évfordulójára emlékeztek fekete é...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.08. 17:52:45

"Veszprémi civilek". A fotón alig húszan vannak.

Tapmancs 2012.09.08. 17:56:17

Újabb bibsi erőlködés.

Onlooker 2012.09.08. 17:57:08

Egy baloldali politikus vagy politikus csemete írhatta ezt. Nincs jelenleg érdemben elfogadható baloldali párt. A Jobbik nem azért alakult ki, mert a magyarokkal valami baj van. Hanem azért, mert életfeltételeiket rontja meg a cigány társadalom. Mamám 5 éve nem meri otthon hagyni a házát egyedül egy kis kelet-magarországi faluban, mert minden este beakarnak törni. Így is rengeteg lopás volt, utcán megtámadták. Kés van az ágya alatt, mert fél hogy este betörnek és megölik. De mit tudod te, nyugat-magyarországi rózsadombi? Nincs baj a baloldali eszmével, csak most nem ennek van itt az ideje..

Anti Anyag (törölt) 2012.09.08. 18:02:34

Érdemes a kurucon megnézni, na a jobbikosok nem húszan voltak.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.09.08. 18:05:04

Civilek = pár unatkozó fősulis/egyetemista akiket kikísért a mamájuk is a "nagy eseményre"( tuggya' Jolikanéni , politikus a gyerek! " ), majd másképp gondolkodnak ha saját magukat kell eltartani, megvédeni...

Troll Tihamér 2012.09.08. 18:06:27

Öt kocsit számoltam össze remélem a kurucok felírták az összes rendszámot, lehet egyszer még jól jön ha el kell számoltatni ;)

Illúzióromboló kockacukor 2012.09.08. 18:08:04

"fontos, hogy a szervezők között ott volt a helyi baloldal két pártja is. És – pártzászlók nélkül, csak úgy fehérben – kezet nyújtottak egymásnak"

Ennyi. Kicsi város, kicsi húsosfazék. Kevesebb vetélytárs, több hús. Van az a helyzet, amikor a fidesz és az mszp is kezet fog...

Wagem 2012.09.08. 18:10:16

Veszprém..baloldali "tömegdemonstráció.."
Cincognak az egerek.
SZEBB JÖVŐT..!!
Még kevesebb cigányt,libsit,komcsit,zsidrákot..!!

moszkvicssluszkulcs 2012.09.08. 18:14:18

Majd megnézem ezeket a világos veszprémieket, milyen lesz az arcuk, amikor a sáskák lerabolva Borsodot, meg Szabolcsot elindulnak nyugat felé...

old_field 2012.09.08. 18:15:40

"Pedig Keleti György programja az akkor is nagybeteg baloldal számára elég egyszerű volt. Kiállni magukért, mindazért, amiben hisznek, megfogni a munka végét"
:D
szóval Keleti et. a példa... !? gratula... most komolyan, ki írja ezeket a baromságokat 2012ben ???
undormány ez az index blog részleg

Asztalos Gábor 2012.09.08. 18:21:35

mennyi szánalmas szar, aki demokratának hazudva magát meg akarja mondani ki és hol vonulhat fel! Ezek az igazi fasiszták, akik a másként gondolkodókat ki akarják rekeszteni, meg akarják mondani ki és mit tehet!

moTmeN 2012.09.08. 18:21:43

azert remelem Lajtanal megallnak ezek a fekete mellenyes saskak.

Asztalos Gábor 2012.09.08. 18:22:56

@czegledy:
a képen kb 20 ember látszik, hol van a maradék több száz?

hardenberg 2012.09.08. 18:23:06

Ahova a hit gyülekezet nevű gyilkos, cionista szekta beteszi a lúdtalpas lábát, na az az igazi métely! De szépen egymásra talált a hulladék a veszprémi napsütésben! Egyáltalán megértették, hogy miért rendezték a Magyar Élet Menetét? És ez ellen tüntettek? Ha megértették, akkor alávaló, gyilkos és bűnözőpárti, hazaáruló férgek, ha nem akkor agymosott szellemi zombik, a szentfinggal, némethsanya szentszarával megáldva.

Csigafattyú 2012.09.08. 18:29:38

Az Index kilenc főnyi ellentüntetőről írt. Ez a ti nagy többségetek egy kb. ötvenezres városban? Ráadásul kilencen kb. tizenöt szervezet nevében. Komoly súlyotok van, LOL!

2012.09.08. 18:36:58

Csigafattyú: igazi szar, hazug jobbikos vagy (vagy lehet, hogy csak olvasni nem tudsz, amely esetben meg kéne tanulnod, mielőtt írni kezdesz). Az index 400+9 főnyi ellentüntetőről ír.
index.hu/belfold/2012/09/08/tiltakoznak_veszpremben_a_jobbik_akcioja_ellen/

lobster thermidor 2012.09.08. 18:38:13

@Asztalos Gábor:

Gabika!
Mesélj csak nekünk szépen arról, hogy hogyan is történtek a 2005-től, hónapokon keresztül, országszerte folytatólagosan elkövetett, népszórakoztató félpályás útlezárások.

Pussy Riot (törölt) 2012.09.08. 18:38:34

Ugyan mire a büszkeség, a kirekesztésre?
Ez politikai meggyőződés alapján történő diszkrimináció.

Never 2012.09.08. 18:41:00

Bruhahahahahahahahahahahahaha. Mwahahahaha.

Félreértés ne essék, nem vagyok egyik oldalon sem elkötelezett pártdroid. Ez viszont égő. Hogy valaki tizenhét tüntetőcskére ezt a cikket sikerítse, nos ahhoz rémisztő elkeseredettség, vagy legalább ennyire rémisztő elvakultság kell.

Persze, persze, tudom, hogy az nem éppen egy PR-cikk, hogy "a Jobbik hozott hatszáz embert buszokkal, nekünk meg még egy nyugdíjasigazolványra se futotta, hogy pár embert hozzunk Pestről, ahol legalább hallottak már rólunk..."

AnnaKarenina 2012.09.08. 18:41:12

A jóval műveltebb, civilizáltabb Nyugat-Magyarországon nincs a szükség a Jobbikra, mert tudják, hogy az inkább a rosszabbik. Ezt mutatta meg Veszprém, és ezt fogja megmutatni a többi dunántúli hely is.
@Asztalos Gábor: A Jobbik megtartotta a demonstrációját, nem tiltotta be senki, tehát semmilyen antidemokratikus dolog nem történt, csak a hozott erőkön kívül nem sok embert érdekelt a produkció:), mások meg kifejezték, hogy nincs szükség a szélsőségesekre.

WhyCantITouchIt? 2012.09.08. 18:41:29

Nagy gáz lehet baller fronton, ha már egy 20 emberes tüntetésről is születik cikk, nem is akármilyen címmel.
Húzd ki a fejed a seggedből, és nézd meg ezt, ez a jövő.
www.youtube.com/watch?v=V0Ny3epKCLU

R.H. ny. 2012.09.08. 18:45:03

@AnnaKarenina: Ez nem műveltség kérdése egyszerűen nincs annyi cigány. Amúgy a "demokrata" "urak" mit csinálnának ha egy cigánybanda veszélyeztetné az ő vagy a családjuk épségét?

平八 2012.09.08. 18:48:09

Jobbikosok is voltak ott, elmentek és ők is felvonultak, "megmutatták". Szóval 1:1. Ennek örülsz, majom? Elértetek valamit? Nem.

AnnaKarenina 2012.09.08. 18:49:39

@R.H. ny.: Hidd el, hogy az is. Ez önkormányzati, emberi kérdés is, hogy hogyan kezelik a problémákat. És azt is hidd el, hogy a Dunántúlon is vannak problémák, de éppen a felvilágosultságuk miatt azokra könnyebben megtalálják a megoldásokat.

R.H. ny. 2012.09.08. 18:51:44

@AnnaKarenina: Ha a cigányság arány valahol elér a kb. 30%-ot akkor a problémát már csak erőszakkal lehet kezelni azaz nem kezelik mert a baloldal egyből elkezd szirénázni és másnap lejön a világsajtóban, hogy Orbán Viktor náci. Szép dolog a nemzetközi diaszpóra.

Flúgatlan 2012.09.08. 18:53:30

Mik a számok a patetikus hangnem mögött? Hány jobbikos volt és hány fehérruhás?

pcomment 2012.09.08. 18:56:23

@Wegam: még kevesebb wegamot!! :))

weirdo 2012.09.08. 18:58:45

Mielőtt mindkét oldal kiröhögteti magát: veszprémi vagyok, reggel láttam a tüntetőket. Tapolca felől kb. 12-13 autó, kb. ennyi ember. A MOL-kút mellett ugyanennyi autó, kb. 2* ennyi ember. A 8-ason Fehérvár felé kb. 30-40 autót láttam a felüljáróról. Nagymamák, unatkozó taxisofőrök, egyetemisták, akik bizonyára Borsodban vannak gyakorlaton. Sok rendőr, akik valami miatt tüntetőknek tűnnek. Mivel nem politizálok, hanem dolgozom hét közben, először azt hittem, a Jobbik tüntet, annyi volt a magyar zászló. A forgalmat nem nagyon zavarták. Kocsival voltam, tapasztaltam.

an hero please 2012.09.08. 18:59:35

Ez valami MSZP/LMP előkampány? Legalább megfizetik? Vagy önként vagy ilyen buzgó?

AnnaKarenina 2012.09.08. 19:00:01

@Flúgatlan: Kit érdekel, hogy hány jobbikost szállítottak a helyszínre?:)

pcomment 2012.09.08. 19:00:05

m.blog.hu/os/osztjonapot/image/jobbik@veszpr%C3%A9m_12_09_08/007-20120908.jpg

Micsoda jobbikos tömeg!! És ahogy látom, van köztük vagy 10-15 veszprémi is! :)

Kerek négyszög 2012.09.08. 19:01:09

Igen, így kell a nácikkal bánni, ez a helyes út.

-JzK- 2012.09.08. 19:01:28

Nem, "a veszprémiek" (így általában) mutattak meg semmit sem, maximum Veszprémben élő, bizonyára az öngyülölő, nemzetellenes kutyák, és balliberális tetvek által félrevezetett emberek.

AnnaKarenina 2012.09.08. 19:04:02

@R.H. ny.: Erőszakkal kezelni? Lesből gyáván lelövöldözni őket? Válogatás nélkül dobálni cigányembereket a saját udvarukon? Ezek azok a jó megoldások?
A Jobbiknak két kártyája van, a cigány és a zsidó - a Dunántúlon egyik sem fog bejönni. Pláne mióta a földbérleteket a Fideszesek tették a magukévá, pedig arról is mennyi jajongás volt hogy Izrael áttelepül Mo.-ra.:) Pláne, hogy a Jobbik muszlimokat és baltás gyilkosokat támogat. Szánalom.

Wallenberg 2012.09.08. 19:04:05

@AnnaKarenina:

Jóval műveltebb Dunántúl?? Nézzél már körül, mi történt Veszprémben. Milyen alapon mondod, hogy jóval műveltebb? Nemrég még egyetem se volt arra fele. Vázs megye tájszólásáról ne is beszéljük.Biztos te is jól elvagy a kis dombocskáid között ( nektek "hegyek" ) te kis buckalakó.

AnnaKarenina 2012.09.08. 19:05:35

@-JzK-: Mert titeket kellene szeretni? Akik ilyeneket tudtok mondani más emberekre. És még mindig nem érted, mi a legfőbb baj veletek?:)

AnnaKarenina 2012.09.08. 19:09:31

@Wallenberg: Mondja egy síkvidéki?:) Mintha nem ez lenne légyeges. Az viszont igen, hogy mennyire előítéletesek, vagy sem. És ebben nagy különbség van az ország nyugati és keleti fele között. A Vazs megyei tájszólást ne bántsd, ők az egyetlen népség, akik pont a tájszólásuk miatt mindig pontosan tudják, mit kell j-vel és mit ly-nal írni.:)

2012.09.08. 19:14:56

Könyörgöm, akkor megint ott tartunk, hogy vannak az egyik oldalon a nácik, a másikon meg az antifasiszták és lehet jól gyűlölködni egymáson? Semmi más nem fontos?

huhhhu 2012.09.08. 19:15:27

@WhyCantITouchIt?: Ha hozzávesszük azokat, akik a forgalmat lassították, akkor mindjárt nem 20 az a 20.

Egyébként nagyon helyes, így kell ezt csinálni. Nincs szükség ebben az országban masírozókra. Menjenek Azerbajdzsánba, aztán ott produkálják magukat.

Wallenberg 2012.09.08. 19:16:54

Te beszélsz előítéletről? Süt belőled az előítélet és gyűlölet. Én győri vagyok, de elegem lett azokból az előítéletes dunántúli buckalakókból akik olyanok mint te egyből tényként közölnek olyan dolgokat, hogy a dunántúliak felvilágosultak. A vázs megyeiekről meg csak annyit, hogy azért mert az átjövő osztrákok seggét nyalják, ha meg ők kimennek akkor meg wc-jüket pucolják, ennyit a felvilágosult Dunántúlról.

Wallenberg 2012.09.08. 19:19:14

@AnnaKarenina:
El bírom képzelni hogy nézel ki. 160 cm magas 100 kg vágósúlyba lévő felvilágosult röfike :)
Ebbe a melegbe gondolom izzadhatsz :)

Misi56 2012.09.08. 19:22:39

@old_field: Nem kell olvasni. Nem csak szélső jobb van a világon, bár szerinted csak az kellene. Na akkor húzhatnánk le a rolót a sok hülye miatt.

Hilts 2012.09.08. 19:25:41

Remélem az összes ellentüntető, meg itt, és egyéb helyeken lelkesen nácizó balliberális befogadott már, vagy ha még nem, akkor tervez befogadni magához legalább 2-3 echte cigánycsaládot.
Amúgy kérdésem is lenne ezen elemekhez: megfordult már a kordonokkal erősen körbehatárolt fejetekben, hogy amikor a Jobbikot, és a szimpatizánsait lenácizzátok, mekkora ordenáré nagy baromságot állítotok? Csak megsúgom, hogy a világ legkeményebb nácijai az oroszoknál vannak, és ők csak röhögnének azon, hogy ti itt kiket náciztok :D

-JzK- 2012.09.08. 19:25:46

@AnnaKarenina:
Ki az a "ti" esetemben? Én nem vagyok semmiféle politikai szervezetnek a tagja, sem hivatásos szószólója. Egyébként nem is emberekről mondtam "ilyeneket", hanem öngyülölő, nemzetellenes gazemberekről. Ezeket én erkölcsi értelemben nem tekintem embernek, legfeljebb a szó biológiai értelemben azok.

moszkvicssluszkulcs 2012.09.08. 19:26:03

@AnnaKarenina:
Civilizáltabb Nyugat-Magyarország...

Íme a bizonyíték, hogy van élet az agyhalál után.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2012.09.08. 19:27:41

Jaaaaj, Istenem, hagyjanak már ezzel a túlmozgásos, műnáci Pornóbbikkal!
Zsidó Csanád óta még van pofájuk szervezkedni??? Ugyan már, szánalmas banda… Ezek ellen még 2 darab ellentüntető is fölénynek számít, ahhoz képest még sokan is voltak az ép gondolkodásúak.

Misi56 2012.09.08. 19:27:46

@Wallenberg: Na ha valaki azt mondja,hogy a tájszóllás az múveletlenséget jelent, na az menjen ahova én gondolom..... Ti tartjátok magatokat mgyarnak? Ez az ország egyik legfőbb kúltúrális értéke. Aki ilyet mond az bizony maga is műveletlen.( Nem vagyok vas megyei)

Ringlósztár 2012.09.08. 19:29:54

@Hilts:
Elég egyszerű a fasiszták gondolkodása, csak azon lepődöm meg, milyen sokan vagytok.

fidesz = házmesterek pártja 2012.09.08. 19:30:25

@-JzK-: ki az a "ti"?
Hát ti rühes, szarházi, takonygerincű, ostoba, szifiliszes kurvától származó náci tetvek.

fidesz = házmesterek pártja 2012.09.08. 19:31:10

Azért összeállni a hitgyülivel, kicsit durva volt még akkor is, ha a náci söpredék ellen léptek fel.

himpellér 2012.09.08. 19:32:38

Anna Kareninának kívánok sok sok felzárkóztatásra váró szomszédot, és velük töltött sok gyönyörteli éjszakát...

Ringlósztár 2012.09.08. 19:33:25

@Ringlósztár:
Már arra értem, hogy rengetegen a cigányok bűnözésével indokolják, miért lettek fasiszták, képzeljétek el, a normális embereket a nemcigányok bűnözése is zavarja, de ha ti azt nem rójátok fel, ha az idős asszonyt egy nemcigány rabolja ki, akkor ti betegek vagytok.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.08. 19:33:58

Azért valahol ez jellemző. Libsik vonulhatnak, de a többi maradjon csak otthon. Még fel is vonulnak ellenük ha kell.

Szerencsére az egész országban vannak összesen talán háromszázan, nyilván nem véletlenül.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.08. 19:35:34

@Ringlósztár: "Nemcigány" nem rabol ki egy asszonyt. Akkor az cigány, esetleg kábszeres libsi.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.09.08. 19:36:49

Köszönjük a reggeli forgalom korlátozást!

eMJe 2012.09.08. 19:37:04

azt hiszem, a hét legszánalmasabb posztja győztesét olvashattuk :)

néhány tüntető, néhány ellentüntető, mekkora siker. ráadásul ők képviselték egész Veszprémt:)

aztán kiderül, az ellentüntetők lenácizzák a tüntetőket, itt meg nácin viselkednek a "nácikkal". 1-1 az eredmény

végül pedig kaptunk egy kis MSZP fényezést

gratulálok, ha ezzel a "náci" viselkedésre náci választ tudjátok. a jövő elkezdődött? :)

Hilts 2012.09.08. 19:38:17

@Ringlósztár: :D :D Látod, erről beszélek. Ti, ballibek, csak ezt a barom ,,Nácifasiszta" dumát tudjátok éjjel-nappal nyomni... és éppen ezért a max.szellemi szint, amin funkcionáltok soha nem lesz több kb. 37%-nál... Mert csak hogy tudd, szélsőjobboldali meggyőződésem ellenére undorodom a náciktól, és a fasisztáktól is-merthogy-hogy újabb közkeletű tévedést oszlassak el: a kettő nem ugyanaz.

Fonák Tamás Ellenkandúr 2012.09.08. 19:41:16

Annyira csipázom a jobbikos majmokat. Ahogy elnézem őket, többségük max. érettségivel rendelkezik, látszik, hogy gyerekszobájuk sosem volt, és kisebbségi érzésüket,valamint gyermekkori frusztrációikat, szerencsétlen életüket azzal próbálják palástolni, hogy surcit húznak, lósörényszerű frizkót vágatnak, rovásírásos pólóban virítanak (gyanítom,hogy ez valamelyik igaz magyarnak jó biznisz:), Árpádsávos sapi a zsebben,oszt irány hőbörögni. Sajnálnám is őket, mert szar lehet rejtett, vagy látható agresszióval küzdeni, de nem sajnálom őket, mert nem is próbálnak javítani a sorsukon. Hibáztatnak, kommunistáznak, de a többségük tini, vagy 20 körüli, úgyhogy lövésük sincs, milyen volt anno a világ. Meggyőződésem, hogy ők fostak volna leginkább a párt hatalmi eszközeitől, és azt is gondolom,hogy ha az országot fegyveres támadás érné, ők szaladnának a legmesszebbre. Ja, békeidőkben könnyű kardokkal, buzogányokkal meg mittomén milyen eszközökkel arcoskodni a pomogácsok előtt. Vicces az is, amikor a mocskos kapitalsitanyugatiburzsoáelnyomómultik ellen hápognak, közben meg a Tesco pénztáránál állnak öten a sorban előttem, oszt dobálják a milkacsokikát,meg a tuborgsöröcskét a szalagra... :) Nagy az Isten állatkertje! Nos, én ettől mindenképpen szebb jövőt kívánok! Csak az a baj, hogy a jelenlegi palettán nincs olyan szín, ami megfelelne. Vagy talán én jó lennék vezírnek? Hm. Még átgondolom...

Kismacska (BELLA) 2012.09.08. 19:41:32

+1 a posztírónak, 1000000000000%-osan egyetértek!

AnnaKarenina 2012.09.08. 19:41:42

@Wallenberg: Kivétel erősíti a szabályt. Győrben is lakhatnak primitívek.:) De általában a Dunántúl akkor is felvilágosultabb, gondolj csak a tanyavilágra, ami nem itt jellemző.
(Csak legalább ne ezt a nicknevet használnád.)

val 2012.09.08. 19:42:51

A legjobban az tetszett, ahogy a bácsi elnézést kér a "nemjobbikos" autósoktól, mert lezárta előlük az utat. :)

Mart a jobbikosok kirekesztőőőők. Bizony. Pfuj. LOL

AnnaKarenina 2012.09.08. 19:43:01

@-JzK-: A Jobbik és az erkölcsi értelem? Vicces vagy. Magadat sorolod oda a ti közé.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.08. 19:44:33

Ahogy elnézem, libsik szerint 1% libsi, 99% náci.

Libsik, nem kellene elgondolkodnotok ezen?

Kismacska (BELLA) 2012.09.08. 19:44:52

@Móka Miki:

Miki, nem.
Made In China. :)))

Aki széljobbos, MIND hatalmas looooser, vagy olyan, aki a hülyék hülyeségét kihasználják...

Mesterlövész 2012.09.08. 19:45:10

Nagyon szánalmas a bérkomment vihara, de magyarázzátok csak be magatoknak, kedves áljobbosok, hogy ez biztosan nem így volt. Ha ez tesz boldoggá benneteket :))

Éhesló 2012.09.08. 19:46:32

Poster, gondolom tőlük nem félnek a magadfajták, csak a jobbiktól:
www.youtube.com/watch?v=Uv6LhXOz6r4
Tiltakozni sem ellenük szoktatok:
www.youtube.com/watch?v=zYPbUDYfhsY&feature=related
hanem a jobbik ellen.

Látszik is mennyi eszetek van és kik a haverjaitok.

zipe moha 2012.09.08. 19:47:43

Pontosítsunk:
1.Veszprémben nem az Mszp állította meg a jobbikos menetelést...hanem a "civilek",
ezt a régi ál "baloldalra" érdemként behúzni minimum szánalmas erőlködés

2."De csak akkor, ha nincs tele a gatyájuk, és szembe mernek nézni azzal, amit ’89-ben, 1994 - 1998, no meg 2002 - 2010 között letettek az asztalra. Arra varrjanak gombot, és lesz abból választható program is."....Nos nem a baloldaliaknak csak az Mszp tagjainak kell merni szembenézni azzal amit tettek.
Ezt könnyebb megtenni,ha belehúznak mindenkit akinek semmi köze sincs a fenti időszak bűneihez....ej -ej hát ennyire hülyéknek látszik a társadalom eddig csak kijátszott többsége?

3."Nem kell taktikázni, nem kell tovább senkinek könyörögni, hogy csatlakozzon. Aki meg kimarad, az lemarad. Nem kell utánuk egy könnyet sem ejteni."
Pont ezt érzem én is és igérem nem könnyezem, ha az Mszp végre az szdsz mellé kerülve kimarad...mert kimarad

Gáborom 2012.09.08. 19:48:57

Azt a amit a szocik meg a libsik letettek az asztalra, azt egyetlen épeszű ember sem akarja folytatni, agy abból merítkezni.

Addig, amíg a politikusok beszarnak, ha arra kell gondolni, hogyan tudna megélni a parlamenten kívül is, addig nem lesz itt semmi sem.Csak korrupció és a közpénzek - mondjuk ki - ellopása.

Talán nem kellett volna sem Gyurcsányt sem pedig Kókát odaengedni a pártok élére, hanem messiás várás helyett azokat kellett volna előre tolni, akik értenek is valamihez.
Igen ám, de akkor megint csak egy sor politikusnak a civil életben kellett volna megélnie, és ezt egyik sem akarta,akarja.

Nagy baj van készülőben, és sajnos annyira ostobák a jelenlegi politikusok, hogy csak olajat öntenek majd a tűzre, a hülyeségeikkel.
A Jobbik csak egy felhő, a vihar sokkal nagyobb lesz.

De tényleg ne legyen igazam....

AnnaKarenina 2012.09.08. 19:50:04

@Anti Anyag: Miről beszélsz? A Jobbik most odamegy, ahova nem hívják őket, ahol nincs szükség rájuk, ahol tiltakoznak ellenük. Vihetnek magukkal saját híveket, kit érdekel?

Nazarin 2012.09.08. 19:50:19

@Anti Anyag: te beteg vagy, kezeltesd magad.

AnnaKarenina 2012.09.08. 19:53:49

@Gáborom: Nagyon értékes elemzés, most már csak azt mondd meg, hova lett a legutóbbi 2 év?:)
És mi a helyzet a Jobbik parlamenti, EU-parlamenti szerepével, fizetésével?:) Ne hagyjuk ki már őket sem a politikai haszonhúzásból.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.08. 19:55:36

Mutassanak példát, fogadjanak be egy-két Kanadából hazatoloncolt romát.
Majd meglátjuk, hogy erősödik-e a Jobbik Ny-Mo-on.

flippant 2012.09.08. 19:56:19

A tarkamarhások nem voltak ott? Vagy a millások? Úgy talán lettek volna vagy 40-en.

kanálwarrior 2012.09.08. 20:04:57

Nem igaz hogy nincs magyar baloldal. A jobbik például egynek jó, csak kicsit sok benne a zsidó. De végül is magyar párt.

ca2 2012.09.08. 20:13:10

ja, én meg már azt hittem volt valami veszprémi választás ahol leszerepelt a jobbik...
de most annak kéne örülni, hogy a szokásos 20 főnyi balos törzstüntető megint rettegett egyet?!

komissarlajos 2012.09.08. 20:13:23

@old_field: Tisztelt old field!
Keleti a példa! Valamikor az 1990-es években lezuhant egy MIG 21 (SU-24))-es gép a Mecsekbe. (Komló környékén, Béta bányánál.) A fél Mecseket lezárták a biztonságiak. Mi a megyei laptól egy telefon után, Keletitől, ki valóban csak egy szóvivő volt, teljes bejárati jogot kaptunk a baleset helyszínére.
Most meg azt sem tudod, hogy mi van MAGYARORSZÁGGAL! Ez orbánnia!

pokrocz_x1 2012.09.08. 20:14:24

na férgek...itt vagytok látom...esélyetek nulla!

hexa 2012.09.08. 20:14:48

@SzaszaG1: "Mutassanak példát, fogadjanak be egy-két Kanadából hazatoloncolt romát.
Majd meglátjuk, hogy erősödik-e a Jobbik Ny-Mo-on."

Ezen felnyerítettem. XD

R.H. ny. 2012.09.08. 20:14:55

@AnnaKarenina: Nem. Állami erőszakra gondoltam. Azért létezik Jobbik/Gárda mert az állam a jajongó faszok miatt nem mer kellő erélyességgel fellépni ellenük.

Mécsvilág 2012.09.08. 20:19:21

Veszprémi vagyok, de jelenleg Veszprémhez közel élünk. Ma családommal bent voltunk a városban és bizony bosszantónak tartom mind a két oldal megmozdulásait. Attól, hogy vannak ilyen-olyan pártok, még nem olcsóbb semmi sem, csak azt érte el mindkét oldal, hogy úton-útfélen rendőrök, forgalomlassítás: baromi sok a ráérő ember. Ebben a szép időben mentek volna a partra. Amúgy a távolmaradó erőknek abban igaza van, hogy ez nem megoldás.

Szalahadin 2012.09.08. 20:21:04

"De csak akkor, ha nincs tele a gatyájuk, és szembe mernek nézni azzal, amit ’89-ben, 1994 - 1998, no meg 2002 - 2010 között letettek az asztalra."
Hát, ha azzal úgy igazán szembenéznének, főleg a 2002-2010 közötti időszak esetében, akkor néhány ezer évi börtönre való muníció igen gyorsan összegyűlne, mint ahogy még a saját uralkodásuk alatt ez a folyamat el is kezdődött. Kétség nem fér hozzá, hogy a börtönválogatottja a maszopnak a legerősebb...

"A baloldalnak és a liberálisoknak akkor is volt, és ma is van mire építenie."
Azt azért lássuk be, hogy szarból igen ritkán épül vár, különösen úgy, hogy langyos fingból van az alap.

Ha nekem nem hisz a poszttoló, higgyen az említett időszak elmeháborodott főszereplőjének:
Elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon.

Ismerős még valahonnan?

Mindez persze nem jelenti azt, hogy a mostaniak ne tudnák még ennél is jobban elkúrni, ez folyik most éppen.

komissarlajos 2012.09.08. 20:24:21

@R.H. ny.: Nem emlékszel, hogy fényes tekintetű Vezérünk két pofon után ezeket a szélsőséges brigantikat kizavarja az erdőből?

moszkvicssluszkulcs 2012.09.08. 20:25:19

@mzsuzsi: azt még elfelejtetted magadról, hogy igazi demokrata is vagy...

AbuBakr 2012.09.08. 20:26:25

@AnnaKarenina:
"De általában a Dunántúl akkor is felvilágosultabb, gondolj csak a tanyavilágra, ami nem itt jellemző."

...drága lengyel grófnő, mielőtt tovább sikerül égetni magad gondolkozz el a fent idézett mondatodon...
vajon miért nem alakult ki a felvilágosult dunántúlon tanyavilág???
csak hogy bele ne rokkanj a nagy gondolkodásba / guglizásba (a kívánt rész aláhúzandó) elárulom...
azért nem alakult ki, kiskezitcsókolom, mert ott egészen e század elejéig néhány család kezében volt a földek szinte teljes egésze, ellentétben az elmaradott kelettel, ahol nagy elmaradásukban inkább a kisbirtokok, és a szabad parasztság dominált
szóval a felvilágosult dunántúli szolgasor áll szembe a mondatodban, az elmaradottan szabad tiszántúllal...

....nem baj ha itt esz a fene, szórakozás neked is kell, de ha egy mód van rá, ne hirdesd az ostobaságodat

Flúgatlan 2012.09.08. 20:26:48

@AnnaKarenina: "Kit érdekel, hogy hány jobbikost szállítottak a helyszínre?:) "

Ezek szerint a jobbikosok sokkal többen voltak....

Jóóóól van, örűjjetek csak, álmodozzatok, hogy elkezdődött az a jövő, amiben a "balóóóódal" újra hatralomra jut.... Legyenek ilyen naaaaaaaagy sikerélményeitek, hogy 20-30 ellentüntetőt összeszedtetek és kezet fogtatok, míg a másik oldal létszámát elintézitek ilyen "kit érdekel, mennyit szállítottak oda?" dumával...

(Amúgy nem szavaznék a Jobbikra, mert sok elfogadhatatlan dolguk van a pozitívak mellett. De ez a poszt röhelyes.)

Kismacska (BELLA) 2012.09.08. 20:28:34

@Gáborom:

Magyarország JELENLEGI állapota gazdaságilag, rossz hírünk, pofaégésünk minden épeszű és nem épeszű ország előtt... hát... azt mondom, a MOSTANI állapotban VAN honnan merítkeznie mind az MSZP-nek, mind - már ha még van - az SZDSZ-nek.

Abszolút van. Ez a qrmány... hát... mekkora ciki már, hogy alapvetően egy nem recessziós (inkább nagyon enyhén az, vagy stagnáló) világgazdaságban csinálnak egy olyan gazdaságpolitikát, ŐK, nem mások, hanem ők! Amivel rávernek a 2009-es, válság alatti 0,9%-os csökkenésre. Igen, megcsinálták!

Ja. Meg hogy államadósság. Meg finanszírozás. Oké. Megrabolták a MANYUP tagokat, bekasszíroztak és már el is költöttek másfél év alatt 3000 milliárd forintot, de mire??? MINDEMELLETT 9-10%-on finanszírozzák az országot, lepaktálnak az Azeriekkel, hogy elengedjük a baltás gyilkost, ha vesztek állampapírt! Szintén 9-12%-on!

AHELYETT, hogy felelős gazdaságpolitikát folytatnának, meghagyták volna a demokráciát, a szabad médiát és társait, kaptak volna IMF hitelt 4%-ra!

Hát ekkora összegnél KURVÁRA nem mindegy, hogy az az 5-8% hányszáz milliárd forint.

És akkor ezt a szándékosan előidézett recessziót istenítik még mindig a választópajtásaim. És - beszopva a Fidesz retorikát - még mindig csak azt látják, hogy az MSZP korrupt (a Fidesz nem??) az MSZP lopott (a Fidesz nem????), és közlik: én nem megyek szavazni! Nem, amíg két hónap alatt nem lesz alternatíva!

Pfff... én most itt borítékolom mindenkinek a 2014-2018 közötti újabb 4 éves Fidesz regnálást, ha így állnak hozzá. És ha nem lesz a következő DEMOKRATA pártnak kétharmada, akkor is a Fidesz kormányoz majd - meg fogják bénítani a kormányzatot.

Ha valakinek ez kell... én behúzom az x-et (külföldről is, ha épp ott dolgozom majd), és ha nem lesz kétharmada a váltópártnak - hát az hétszentség, hogy nem is jövök haza.

ghostwriter.blog.hu 2012.09.08. 20:29:54

A számháborúzók kedvéért - tudom, ez ilyenkor elkerülhetetlen - egy kis plusz adalék.

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=583007#null

Ahogy a posztban is benne volt: az ellentüntetők a város összes bejáratához egyszerre kimentek. Ez 7 helyszín, azért vannak a képeken 1-1 helyen kevesen.

150-200 jobbikosról, és kb. 400 ellentüntetőről szólnak a hírek, ha valakit tényleg ez érdekel.

De nem ez volt ma a legfontosabb.

Wallenberg 2012.09.08. 20:31:59

@A fidesz a betegek kiirtására készül:

HA nem tetszik, el lehet menni ... legalábbis a fő-zsidótok szerint ...

Wallenberg 2012.09.08. 20:33:34

@AnnaKarenina:

Na mi van röfi :)
Telezabáltad magad mára?

Flúgatlan 2012.09.08. 20:35:13

@AnnaKarenina: "a Dunántúl akkor is felvilágosultabb, gondolj csak a tanyavilágra, ami nem itt jellemző."

Ááááááááá! Szezon a fazonnal!!!!

A tanyavilág a nem-felvilágosultság megtestesítője? Nem inkább olyan történelmi, földrajzi dolgoké, mint pl. hogy az Alföld tovább volt török uralom alatt, más típusú gazdaságok keletkeztek ott emiatt később, stb.

OK, a nyugati országrész könnyebben érintkezett nyugattal, ami jelent különbséget, de ez nem a tanyavilággal kapcsolatos.

Mások már leírták: a Jobbik egyértelműen ott sikeres, ahol sok a cigány. Pl. a tanyának nem nevezhető Miskolcon. Ez a "titok", nem a "felvilágosultság" meg effélék. A cigánykérdést a jelenlegi véleménymegmondó gépezet nem engedi még rendesen tárgyalni sem, nemhogy rendezni. Ezért tud a Jobbik sikereket érni el, mert mernek mást mondnai, mint az ultralibsi diktált vélemények. És az ultralibsi megoldási kísérletek a cigánykérdése mind durván sikertelenek voltak, csak mélyítették a bajt.

Nem kell ide tanyát meg felvilágosultságot keverni.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.08. 20:35:46

@Dr. Nélküli Vitéz Kismac (BELLA):
Azért ha számokat írsz legalább nézz utána, hogy pontos legyen.

Egy igaz ember 2012.09.08. 20:38:38

@AnnaKarenina: De a tolvaj csaló szocikra és a debilek koalíciójára sem.
Ha majd rendezvényt akarnak tartani a városban és néhány civil szervezet útzárat csinál, mint ők most, akkor ugye nem fogják lefasisztázni őket?
Mert ugye mindenki fasiszta, aki nem a magukfajta "demokrata"

Egy igaz ember 2012.09.08. 20:40:44

@R.H. ny.: O.V. náci?
Úgy tudtam, hogy a szoci szavazók szemében cigány...

Környezettudatos 2012.09.08. 20:41:32

@Asztalos Gábor: Azért a kirekesztés vádja a szádból...szóval olvass vissza, a hozzád hasonló faszkalap nácik már elszámoltatni akarják a rendszám alapján veszprémben megjelenteket...te, kis kettős látású.

Wallenberg 2012.09.08. 20:42:13

@AnnaKarenina:

Mi a bajod a tanyavilággal Röffi-Anna? Te mszmp-s zsírsetés, nem olvastad a Puszták Népét? Szerinted ki írta te haszonjószág? És hol játszódott te konnektor orrú?

Egyébként meg nézz utána, hol vannak a legnagyobb városok....

Ritka nagy előítéletes vagy... Zabálj még pár fánkot így estére...

huhhhu 2012.09.08. 20:46:43

@Wallenberg: Ez a baj veletek. Olyan sötétek vagytok, hogy az már fáj.

1./ "El lehet menni" ezt Gyurcsány mondta, nem tudok róla, hogy zsidó lenne, bár nektek mindenki zsidó meg cigány, aki nem fideszes, vagy nem náci.

2./ Ezt az Országos Érdekegyeztető Tanács ülésén mondta, amikor a munkaadók a járulékfizetés miatt azzal fenyegetőztek, hogy kiviszik a vállalkozásokat papíron Szlovákiába. Most aztán van habzsi-dőzsi mi?

Sötétek, tájékozatlanok, végtelenül ostobák vagytok. Az összes tudományotok a zsidózás, cigányozás, meg a masírozás. Legalább a 8 osztályt kéne elvégezni. Istenem. Ezek akarnának kormányozni....

Wallenberg 2012.09.08. 20:51:39

@huhhhu:
Az "sötét, műveletlen" egyetemisták / főiskolások között és a fiatalok között a jobbik támogatottsága: 40%.

Talán a "nemhiábaszületett" orbán kedvenc cigányoknak kéne a 8 általánost elvégezni, de nem úgy hogy 6 első és 2 második :)

apanna 2012.09.08. 20:54:27

"A mai nap nem a pártpolitikáról szólt. De azért fontos, hogy a szervezők között ott volt a helyi baloldal két pártja is."

Jól van Jolánka:))

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.08. 20:57:25

A ballibek azért náciznak, mert így legalább foglalkozik velük egy kicsit a média. Másképpen feledésbe merültek volna.

Egyébként még odaláncolhatják magukat a bilijükhöz.

AnnaKarenina 2012.09.08. 20:57:48

@Flúgatlan: @AbuBakr: Ma már teljesen mindegy, hogy miért alakult ki a tanyavilág. A baj az, hogy meg is maradt az az elzártságból eredő sötétség.
Olvassatok Móriczot, miden kiderül belőle, amit ehhez tudni kell.
Százezerszer leírtam már, hogy ami a cigányoknál a lopás, az a városi prolinál a bank- és postarablás, vagyis megélhetési bűnözés. Kitől várnátok el, hogy vigyázzállásban haljon éhen? Ez nem jelenti azt, hogy nem kéne büntetni, kell; de amíg okok vannak, addig okozatok is.

huhhhu 2012.09.08. 21:01:09

@Wallenberg: hát... a nemzet goJóstolla is doktor volt, úgyhogy ez nudli. Egyébként pedig ha ezt így el is fogadnám (de nem teszem, mert egyrészt mondod és kész, másrészt pedig annak a 6-8 %-nak a 40 %-a megint csak nudli), akkor azt kellene gondolnom, hogy szándékosan hazudoztok, vezetitek meg az embereket. De ugyanilyen megvezetés volt a "hazudtunk reggel, délben, este) Kiragadott félmondat, ami beismerésként lett tálalva, holott "vádbeszéd" volt. De akárhogy is, Gyurcsány lemondott. Töredékéért, mint amit orbán művel. És orbán soha nem fog lemondani. Inkább omoljon össze minden, de a hatalmat nem adja ki a kezéből.

Na ezzel ezt a magasröptű eszmecserét le is zárom a magam részéről, mert fegyvertelenekkel nem vívok szellemi párbajt.

AnnaKarenina 2012.09.08. 21:01:57

@Wallenberg: Visszaolvasod magadat, milyen primitív vagy? 40 %-os támogatottság az egyetemisták és fiatalok között? (már a kategória is szép:) Jobbikos közvéleménykutatás eredménye?

AnnaKarenina 2012.09.08. 21:04:48

Egy a lényeg, Veszprém nem kért a Jobbikból - ahhoz, hogy legyenek valahányan, vinni kellett magukkal az embereiket. Devecser sem kért. És így lesz ez a Dunántúlon. Canossázzatok csak.

angyalföldi partizán 2012.09.08. 21:06:54

mi büszke magyar baloldali identitású partizánok vagyunk és nem félünk. mivel a létszámunk pont elég arra,hogy egy telefonfülkébe kényelmesen beférjünk,javasolnám hogy egyet foglaljunk is el.a burzsujok onnan nem tudnának kifüstölni bennünket soha.talán csak csellel meg egy kis kápéval.

flamer 2012.09.08. 21:10:18

Az kurvára vicces, ahogy a jobbikos hülyék itt hörögnek, zsidóznak, meg kurvára fel vannak háborodva, hogy ők aztán baromira nem nácik. Ezt már azzal se tudnák nagyon fokozni, ha néha seggre esnének.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.08. 21:11:57

@AnnaKarenina:
Valóban, a 80 éves mama megerőszakolása és a bácsikák megkéselése majd a házuk felgyújtása mind megélhetési bűnözés. De sorolhatnám napestig. Ez már rég nem a megélhetésről szòl.

nincs_nick 2012.09.08. 21:21:51

@AnnaKarenina: Mielőtt még jobban elmerülsz a saját hülyeségedben, mint ex-veszprémi lakos (és szívben még mind az), hagy javítsalak ki a "művelt és elfogadó" Dunántúli képeddel kapcsolatban:

1) Veszprémben ugyanolyan gondok voltak a cigányokkal a 90'-es évek elején, mint most Miskolcon. Sorozatos rablások, a turizmus visszaesett, a várrész felújításánál elloptak mindent, az egyetem haldoklott, mert olyan rossz híre volt a városnak, hogy nem jöttek diákok, stb. Emellett nem volt munkalehetőség sem, a házgyár megszűnt, új cégek ekkor még sehol. Az SZDSZ-es(!) Dióssy rakatta ki a cigányokat a környező településekre, enyingi cigányrész is ezután indult "fejlődésnek" a helyiek nagy örömére. Ekkor Veszprémben a Miép virágzott... Örök mementója ezen időszaknak a még most is akkori formájában működő "pokoli torony". Na ott két perc alatt a legelvakultabb Jobbik fanatikussá válnál...

2) Mára a város egy (kelet)német kisváros formáját hozza, van egy normális (ám pici) belváros, amit végre karban is lehet tartani, vannak fesztiválok, az egyetemi élet pezseg (amennyire a mérete engedi), van sportegyesület, amiért lehet rajongani és a legnagyobb bűnüldözési probléma az, ha részeg egyetemisták lehányják a parkoló autókat. Igen, a városban a pokoli tornyot leszámítva, nincs cigánytelep, de ez ugye messze kint van.. A legrosszabb hírű Haszkovó ltp. is teljesen élhető, bár a környék kissé "szocreál".

3) A városban Dióssy takarításának hála már vannak cégek ahol lehet dolgozni soron normális fizetésért (Conti, Valeo, stb.) és olyan cégek is, ahol a mérnök "pesti" fizetést kap, emiatt van olyan vásárlóerő ami biztosítja a szolgáltató cégek szerény megélhetését is.

4) A fenti pontok eredménye, hogy nagyon erős lokálpatriotizmus alakult ki, amit csak segít az, hogy itt letelepült egyetemisták magukénak érzik a várost és számos civil szervezet van ahol tevékenykednek. (És most nem mindenféle kommunista (DK, MSZP, Fidesz, stb.) helyi gittegyletre gondolok - ezekben a semmire sem jó ex-HÖK-ösök vannak többnyire...).

5) Nyilván egy működő és élhető városban, ahol nem napi probléma az hogy megkéselnek a cigányok vagy hogy esete betörnek hozzád, ott a legkevésbé sem kérnek semmilyen szélsőségből. Azonban mint írtam, ez nem a te általad előszeretettel hangoztatott "kulturális felsőbbrendűségből" fakad, hanem a cigányok kitelepítéséből és az ezután prosperáló környezetből. Btw, ha akarsz masszívan Jobbikos dunántúli települést, javaslom menj el Enying még fehérek lakta részére vagy bármely hasonló baranyai, zalai faluba...

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.08. 21:25:28

@AnnaKarenina:
Erről talán a devecserieket kellene megkérdezni.
Az a 20 veszprémi tényleg nem kért.

Gondolom mivel ilyen felvilágosultak az emberek itt Veszprémi környékén, ezért biztosítanak 40-50 szociális lakást a liberális Kanadából hazatoloncolt megélhetési emberkereskedőknek.
Kanadában sem lehet már megélni ezek szerint. Vagy itt is nácikok lettek mint a franciák?

seahawks 2012.09.08. 21:29:11

kedves cikkiró, magyarázd már meg miért bukott meg a jobbik felvonulása?

mert szerintem nem bukott meg a minimális célját elérte, felhívta a figyelmet magára.

aki megbukott az a sok félpályás útlezáró ex-komcsi, akiket kurvaanyáztak az autósok..:)

keleti györggyel meg ne gyere, mert egy rohadt népelnyomó szemét volt, a diktatúra seggnyalója.

Unionist (törölt) 2012.09.08. 21:31:48

@WhyCantITouchIt?:
csak úgy mondom, hogy az eu népesség növekszik. a 27 eu tagországból 20 országban.

csevely 2012.09.08. 21:33:37

Tényleg mindenkinek el kell olvasni Pokol Béla könyvét : Európa végnapjait.
Utána szépen elgondolkodni a leírtakon , elemezni a cigánykérdést , és azt hogy milyen ütemben fog nyugatra vonulni a ma még Bulgáriában , romniában élő cigányság . Igen , itt keleten kezdődik , de elmennek oda is . Csak idő kérdése , de idejük az van , és szaporodnak is .
Utána lehet nácizni , kommunistázni , bármit . De mondjon valaki bármiféle megoldást előbb .

Üdv

Wallenberg 2012.09.08. 21:34:12

Keleti György?

Ő volt aki kiment szopni Olaszországba? Vagy az a lánya volt ? Már nem emlékszem :)

SPYD3RM4N 2012.09.08. 21:40:54

"A baloldalnak és a liberálisoknak akkor is volt, és ma is van mire építenie. De csak akkor, ha nincs tele a gatyájuk, és szembe mernek nézni azzal, amit ’89-ben, 1994 - 1998, no meg 2002 - 2010 között letettek az asztalra."

Kire gondol itt a szerző? Netán arra, hogy a Jobbik ellen az MSZP-nek és az SZDSZ-nek kéne tennie valamit??

Szerintem meg nem pártoknak, hanem állampolgároknak kéne tenniük a nácik térnyerése ellen, méghozzá pártpreferenciától függetlenül. Teljesen alapvető, közös érdeke mindenkinek, hogy mihamarabb börtönben fejeződjön be a náci hazaárulók karrierje.

ásványi répacukor 2012.09.08. 21:41:46

@Wallenberg: Képzeld el nem tetszik! Csak azt nem értem miért nekem, nekünk kellene elmenni?
Ha neked most jó, örülj és fizesd a kölyköd egyetemi költségeit, vagy a magánpraxisú orvosi rendelést, ha meg akarsz időben gyógyulni! Ne nézz bután magad elé, ha szól a feleséged 25-én, hogy elfogyott a konyhapénz, hanem örülj a 25 db új adónak, s továbbá annak ," hogy ne a zemberek fizessék meg!" amit a jelenlegi elqúró baromira elbaltázik. De te biztos " sikeres "vagy, mint a jobbik többsége. Csak az is láthatatlan, mint a Matolcsi gazdasági eredményei. Ja te tündérországban akarsz élni? Akkor kerekedj fel , süss hamuba pogácsát és
uccu...!
Az hogy a veszprémiek nem kenyérrel és sóval vártak benneteket - lehet hogy csak 20-an -,az azt is jelenti hogy nem kérnek belőletek! Én a helyetekben ezt tudomásul venném!

Torzonborz Torkosborz (törölt) 2012.09.08. 21:44:14

Ha a melegek vonulhatnak, akkor a Jobbik is.
Nem értem, minek ez a hisztéria?
Aki náci, az a Jobbik nélkül is náci.
Nem attól lesz valaki antiszemita, mert ilyen vonulásokat lát, épp ellenkezőleg.

Hiszen a tiltott gyümölcs mindig édesebb.

Hja. És leszarom, hogy most le antiszemitáztok...

ásványi répacukor 2012.09.08. 21:48:15

@Wallenberg: Ha nem ismered az EZREDES URAT, akkor ne próbálj olyas valamit a szájába adni ami a te szádból pottyant ki!

bekaphattyuk · http://bekaphattyuk.blog.hu 2012.09.08. 21:48:43

Az átlagembernek meg már lassan a bele kifordul mindkét oldaltól. :) Az egyik faji alapon gyűlölködik, ami szánalmas, a másik meg a gyűlölködés ellen gyűlölködik, ami meg őőő szintén szánalmas.

Nem kell vonulgatás, aktív helyi, jól szervezett polgárőrség kell, kitartással, forróvonallal, KÉPZÉSSEL, hajnal 4kor is autóba pattanó markos legényekkel, a megfelelő létszámban. Olyanokkal akik nem valakit bántani akarnak, hanem valakit megvédeni. Mert igen, van különbség.

Nem kell ellenvonulás sem, hanem lehet szervezni, támogatni a kisebbség felzárkóztatást, lehet szociális munkát végezni szorgalommal. Ezer lehetőség lenne, ahelyett, hogy fotelból, vagy éppen az úton kritizálják azokat akik - bár aljas, ocsmány módon - valamit tenni akarnak.

De lófaszt, ahelyett hogy igazán tenne bárki is valami ÉRDEMLEGESET (tisztelet a kivételnek), elmegy hőbörögni két hétben egyszer.
Leeshetne a tantusz: Ebből nem lesz megoldás, hanem csak még több ellentét, most még csak köpködi egymást a két oldal, de majd nemsokára, jól össze is verekednek.

Igazi dedikáltság kéne, ami nem merül ki balhézásban, meg kődobálásban, meg nácizásban / zsidózásban / kiskékürlényezésben.

csorsza 2012.09.08. 21:48:54

vonulni csak a ballibnek szabad, az az ő privilégiumuk. Ez nem is kérdés. éljen a tolerancia és a demokrácia, valamint a szólásszabadság. Ja, és a kettős mércéről se feledkezzünk el, kedves barátim.
Le rohadt, náci mástgondolókkal, kedves demokraták. és kedves ballibek.

Egy igaz ember 2012.09.08. 21:58:44

@flamer: Ahogy mondod. Ennél jobban csak azok vannak felháborodva, akik baloldalinak és liberálisnak mondják magukat, pedig valójában egoista kapitalisták.

kutya vacsorája 2012.09.08. 21:59:21

néhány tufa náci honnan veszi az önbizalmat, hogy "a magyarok" nevében irogasson? nem virággal kellene menni ellenetek büdöshónaljú bunkók...

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.09.08. 22:06:50

"A mai nap nem a pártpolitikáról szólt. De azért fontos, hogy a szervezők között ott volt a helyi baloldal két pártja is. És – pártzászlók nélkül, csak úgy fehérben – kezet nyújtottak egymásnak, és a civileknek."

Könnyekig meghatódtam. Ez már a jövő.

Egy igaz ember 2012.09.08. 22:07:31

@AnnaKarenina:
Bank- és postarablás, mint megélhetési bűnözés????
Ekkora ostobaságot már rég hallottam!
Másrészt ezzel azt is mondod, hogy a cigányok eredményezte lopás és a prolik végrehajtotta bank- és postarablás (sic.!) kb. ugyanolyan mértékű.
Ha én annyit dohányoznék, innék, minden szobába tévét raknék, ahol mindegy, hogy mi, csak menjen, új mobilra költenék a fogam helyett, stb. akkor nem adok neki pár hetet és nem fogsz tudni megkülönböztetni egy putrilakótól.
Csak az a különbség, hogy bennem van önmérséklet és a gyerekeim az elsők az én igényeimmel szemben is.
Van neked egyáltalán gyereked? És ha van, akkor ugye államilag fenntartott, nem privát intézménybe járatod?
Nem úgy, mint pl. John Emese, aki a saját alapítványi iskolájába járatta a gyerekét, többmillióra lehúzva a fővárost.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.09.08. 22:08:08

Baloldali tolerancia = én és a velem egy akolból származók vonulhatnak, mindenki aki másképpen gondolkodik az ugyebár default náci = "tiltsákbe"

Egy igaz ember 2012.09.08. 22:15:26

@ásványi répacukor: Pedig igencsak a torkában volt.
Drága édes kislánya vajon miből él?

Egy igaz ember 2012.09.08. 22:19:21

@green2126:
Csak ki a radikális. A gyűlölettől eltorzult arcú Vadai Ágnes vagy Molnár Csaba ugye ide tartozik? A múltkor együtt néztem a tévében az említett kedves hölgyet egy magyar politikai életet ismerő külföldi barátommal, aki megdöbbent amikor megtudta, hogy egy parlamenti képviselőről van szó. Hogy került ez be? - szakadt ki belőle a kérdés.

hunostor 2012.09.08. 22:20:52

Teccik nekem ez a kiállás! Hajrá csak így tovább. Bár nem értek egyet a szocialistákat istenítő résszel. Csak így tovább! És a transzparensek is jók! El kell taposni a magyarkodó férgeket!

Wallenberg 2012.09.08. 22:20:53

@ásványi répacukor:
Ne azonosítsd a 20 komcsit a veszprémiekkel, ha tudnák, miket írogatsz biztos kikérnék maguknak.

emberkedek 2012.09.08. 22:23:16

@nemzetikonyves:
először vagyonelkobzás, padláskisöprés, utána gulág.

Netuddki. 2012.09.08. 22:23:43

Jobbik szimpatizánsok! Csak elég a hozzászólásaitokat nézni, bizony nem vagytok a XXI. században szalonképesek. Ez van...

joszip 2012.09.08. 22:24:00

"a szervezők között ott volt a helyi baloldal két pártja is"

Idáig olvastam a cikket.

Wallenberg 2012.09.08. 22:24:03

@green2126:
Igazad van, de ezt már rég meg kellett volna tenni. Akkor nem lett volna ott a mazop és szadesz. Vagy lehet már nem kell erre sokat várni? :)

Wallenberg 2012.09.08. 22:25:21

@ásványi répacukor:
ezredes úr? nem inkább elvtárs?
sajnos ismerem, egy igazi sutyerák

de még mindig nem tudjuk hol szopott

old_field 2012.09.08. 22:36:36

@Misi56: "Nem kell olvasni. Nem csak szélső jobb van a világon, bár szerinted csak az kellene. Na akkor húzhatnánk le a rolót a sok hülye miatt. "

kovácslaci<>"szélsőjobb"
gyurcsányi <> orbán

amiatt a bites gondolkodás miatt tartunk itt... tragédia !
ébresztő...

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.08. 22:43:09

@csevely:
Nyugi, ameddig tudják toloncolják vissza a nagy liberálisok, aztán mejad felelrósödnek ott is a "szélsőjobbosok".
A németek már bizonyítottak :D
Addig viszont hallgatjuk, hogy Mo- a rasszista.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.09.08. 22:50:09

@Wallenberg: 10 pontos! Liberáljogvédő seggébe kistöbbségi lófüttyöt!

tintamin 2012.09.08. 22:53:00

A zsidózó-cigányozó-libsiző-hőbörgő népek totál fogalmatlanok.
Az ész, az empátia, a higgadtság, azaz az emberi intelligencia veszett ki belőlük, gyökértelen szerencsétlenek, akiknek csőd az életük, és csak gyűlölni tudnak. Saját elrontott életük miatt másokat hibáztatnak (mert az egyszerűbb), ahelyett, hogy megpróbálnának végre emberi méltósággal tenni valamit saját jövőjük érdekében.

Az igazi sopánkodó-hisztiző-irígykedő-lusta negatív magyar archetípusa. És egyre többen vannak.

Szomorú dolgok ezek.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.08. 22:53:49

@bekaphattyuk:
'Nem kell vonulgatás, aktív helyi, jól szervezett polgárőrség kell, kitartással, forróvonallal, KÉPZÉSSEL, hajnal 4kor is autóba pattanó markos legényekkel, a megfelelő létszámban.'

Szerinted a Jobbik miről beszél? Csak a balib nácizik, mert anélkül mér nem is léteznének.

radikalisviccek 2012.09.08. 22:58:33

terjed a métely? Ti vagytok a métely, kis barátom, akik féltek a rendtől. Ez a métely van sajnos kurvára elterjedve.

Wallenberg 2012.09.08. 23:02:38

@tintamin:
Megszólalt a békeszerető toleráns drágabolgárúr :)

Csak idézni tudom TGM-et: " ... mi sokkal jobban gyűlölünk titeket, mint ti minket ... "

A gyűlölet határozza meg léteteket, az uszítás a szarkeverés.

Peter T. Sinclare 2012.09.08. 23:08:50

@tintamin: elég nehéz higgadtnak maradni, ha éppen egy cigányhorda lincsel meg a családod szeme láttára, csak mert "paraszt" vagy.

Elhiszem, hogy valóságelvonásban szenvedsz, de szívesen ajánlok neked címeket, ahova csak el kell menned, lehetőleg késő délután, és máris megkapod a szükséges dózist a realitásból.

Peter T. Sinclare 2012.09.08. 23:12:27

@nemzetikonyves: Ez az a jövő, ami védett, in-kallal őrzött lakóparkokban és villákban lehet egyedül élvezni. Aztán majd csodálkoznak, ha szembe jön velük a valóság.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2012.09.08. 23:21:39

2014-ben féllábúak leszünk. Kihal a baloldal.

Wallenberg 2012.09.08. 23:22:52

Majd az élősködik menetét is útelzárásokkal fogjuk akadályozni.

péniszirigy feminista szűz strihkurva (törölt) 2012.09.08. 23:29:28

@Peter T. Sinclare: Igen, a Jobbik nem a gazdagabb, nyugodtabb Nyugat-Magyarországon volt és lesz népszerű.
Meg nem az őrzött lakóparkokban élő, a vidék nyomorával nem szembesülő, SUV-t vezető anyukák pártja.

Ha a kelet-magyarországiaknak is lenne munkájuk, nem lenne roma bűnözés, akkor szélsőséges megoldásokra sem lenne igény.

Amúgy meg a magyar liberálisok pont olyan kirekesztők, elutasítók a sajátjuktól eltérő véleményekkel szemben, mint egy elvakult jobboldali.
Mondhatnánk, hogy radikális liberálisok...

A kormány és a liberálisok nem oldják meg a vidék problémáit, akkor a Jobbik akármekkora hülyeségeket csinál, akkor is bejut a parlamentbe a következő választáson. Nem tüntetni kellene a Jobbik ellen az ilyen felheccelt csőcseléknek, hanem tenni az ellen, ami életre hívta a Jobbikot: nyomor, roma erőszak, korrupció, igazságtalanság, kilátástalan élet vidéken. De a liberális szavazókat is könnyebb egy kis Jobbik elleni ökölrázásra összecsődíteni, mint értelmes cselekvésre sarkallni.

Wallenberg 2012.09.08. 23:34:04

Koszorúzzátok meg károlyi szobrát, úgyis most már ott van a közeletekben.

Seggbe is kúrhatjátok a sokszínűség jegyében :)

Vincenzo90 2012.09.08. 23:35:14

Még egy antidemokrata "demokrata". Ugyan azokat az értelmetlen, üres szólamokat hallom folyamatosan. Kár. :(

Mc Master 2012.09.08. 23:53:47

@Móka Miki: remélem "barátom", hogy a rendszeresen kommentelők nem kevernek majd veled össze!

WhyCantITouchIt? 2012.09.09. 00:00:02

@Unionist: Ebben azért annyira nem lennék biztos. A béka segge alatt van az összes európai ország.
en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_and_dependent_territories_by_fertility_rate
Mellesleg, ha esetleg van vmi növekedés, azt a bevándorló népesség, és annak a szaporulata produkálja.

Wallenberg 2012.09.09. 00:03:13

@Móka Miki:

Te most nem véletlenül Isten "kiválasztott" népéről beszélsz? Tudod akik azt állítják magukról, hogy felsőbbrendűek. Ezért nem is keverednek senkivel. Sajnos aki ezt a "egészséges" ideológiát kitalálta nem számolt azzal amit mi látunk, azaz beltenyésztett génhulladékokká váltak. Gyenge kezdés után erős visszaesés.

Londonban nem szereztek egyetlen érmet se. Úgy látszik a "kiválasztottság" és a new yorki zsidó lobbi hatástalan, amikor tisztességes szabályok szerint kell játszani. Tudom, hogy ez nekik szokatlan. Ezért mindenképp kárpótlás jár nekik.

Mc Master 2012.09.09. 00:06:16

Sajnos a kommentek megint elmentek a cigányozós-zsidózós és az egymást lehülyézéses irányba.

A problémákról nem a cigányok, nem a zsidók, nem a baloldali emberek és nem a jobboldali emberek tehetnek.

Gondoljon bele mindenki, hogy mennyire bánthatja azokat a becsületesen élő cigányokat az ilyen kommentözön, akik világ életükben dolgoztak, soha egy botot el nem loptak. Hogy tudnak ők ezek után nem ellenségesen nézni a magyarokra?

Mit gondoljon az a zsidó ember, akinek nincsenek kapcsolatai, aki nem jut hozzá pályázati pénzekhez, nem ül ott a parlamentben, nem kap csúszópénzt...aki pont úgy él, ahogy Te, kedves zsidózó hozzászóló.

Fel kellene már ébredni kedves magyarok! Az ellenség az nem egy nép vagy egy faj. A kisebbségekkel összefogni kell, mert az ő problémájuk az a miénk is. Az ellenség az nem más, mint egy szűk kör, ami a társadalom megosztása révén a markában tudja tartani a hatalmat.
Nem "elmúlt két év" és "elmúlt nyolc év"-ezni kell, hanem az "elmúlt 67 év" -et kell felelőssé tenni.

Mc Master 2012.09.09. 00:11:08

@Wallenberg: Ha ez a hosszú 'ó'-s Móka Miki ilyeneket ír, akkor én sürgősen megváltoztatom a nick-kem.

Fonák Tamás Ellenkandúr 2012.09.09. 00:18:12

@Wallenberg: Oó. Új dimenziókba léptünk? Remélem Isten kiválasztott engem is, de nem arra, hogy a magadfajtákkal keveredjek. Komám, aj,de rossz nyomon vagy! Kicsike kis paranoia?

WhyCantITouchIt? 2012.09.09. 00:19:49

@Moka_Miki:
"Fel kellene már ébredni kedves magyarok!"
:D Vicces.

Demszky 2012.09.09. 00:25:56

Nyilván nem lepte el a cigány Veszprémet és környékét. Na, jön vissza pár ezer hazug cigánybűnöző Kanadából, kívánom, hogy menjenek és költözzenek V. belvárosába és csak csinálják a szokásos cirkuszt. Akkor az értelmesebb veszprémiek rájönnek a libsik hazugságaira és kipicsázzák őket cigányostól a jó kurva anyjukba.

Mc Master 2012.09.09. 00:32:44

Már délelőtt elolvastam eme csodálatos írást de nem akartam elkapkodva hozzászólni.

A szerző felemlegeti a közelmúlt magyar történéseit, meg hogy a Keleti már akkor megmondta.

Akkor egy kicsit elemezzük, hogy mi is történt.

1994-ben nyert az MSzP, mert a rendszerváltás nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, az emberek olyan új helyzetbe kerültek, amilyennel a szocializmusban nem találkoztak, ezért valahol érthető, hogy a nosztalgikus érzések hatására az szavazók rossz helyre tették az x-t. 1998-tól jött I. Orbán király és bár akkor jobban kormányzott, mint ma, az eredményt ismerjük. Megyó nyert, hogy aztán "átadja" a helyét annak a nagyon szimpatikus fiatalembernek, aki oly lelkesítően tudott beszélni, ígérni, szépeket mondani(hazudni) és az országot belevezette a jó(nagyszar)ba.
Ő, mint a legnagyobb magyar, annyi szépet és jót tett az országért: táncolt, (öregecskedő) asszonyok ezreit sértette meg (-tényleg, Klára most hány éves is vagy?-), Mr. PC leterroristázta az arab focistákat, Sukorót és környékét igyekezett fellendíteni, Nomentana, stb. Legfőbb műve: "The 2/3". Igen, neki köszönhetjük a kétharmadot. A Fidesz népszerűsége pedig szinte töretlen, változás nuku.
A következő választás kérdése az lesz, hogy milyen arányban nyer a Fidesz a Jobbikkal szemben. Az MSzP szerepe maximum annyi lesz, mint ma, vagy még annyi sem (SzDSz2).

Kedves Blogger, lehet itt reménykedni, meg "a jövő elkezdődött"-özni, de ma már a magyarok, hála a netnek, sokkal tisztábban látnak politikailag, mint tíz éve.

Én nagy pénzben mernék arra fogadni, hogy az MSzP pehelysúlyú marad 2014 után is.

Mikor jön majd egy olyan párt, amelyik tényleg a lakosság érdekeit nézi?

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.09. 00:33:17

@Wallenberg:

"Keleti György?

Ő volt aki kiment szopni Olaszországba? Vagy az a lánya volt ? Már nem emlékszem :) "

Huhh, téged sem a stílusodért (intelligenciádért) szeretnek, már, ha egyáltalán.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 00:34:03

@tintamin:

"zsidózó-cigányozó-libsiző-hőbörgő népek totál fogalmatlanok."

Csakúgy ahogy a minden szálsőjobbost nácizók. Egyszerúen annzira idióták vagytok, hogy nmem tudjátok mi a különbség a szálsőjobb és a nácik közt.

Mc Master 2012.09.09. 00:36:43

@WhyCantITouchIt?: nem, ez egyáltalán nem vicces. Bár lehet, hogy jobb lett volna, ha úgy írom: fel kellene már ébredni kedves magyar állampolgárok (magyarok, zsidók, cigányok). Mert ha 22 év alatt sem javult az életünk, akkor valahol csak van egy kis hiba a rendszerben, nem?

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 00:37:55

@Zébácsi:
" stílusodért (intelligenciádért)"

A kettőnek vajmi kevés köze van egymáshoz.
De sebaj, lehet hogy téged sem az intelligenciádért szeretnek.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.09. 00:38:07

@Attila64:

"2014-ben féllábúak leszünk. Kihal a baloldal. "

Melyikre gondolsz? A bal bal, avagy az ál-jobb bal?

Persze tudom, te a szoci-lmp baloldalra gondolsz.
Nos, látod, valóban nem is lenne baj, ha ez "kihalna". Csak tudod, az a gond, hogy ettől még az ál-jobb baloldal a nyakunkon marad (a Jobbikok sleppjével együtt).

A helyzet egyelőre kilátástalan.

Wallenberg 2012.09.09. 00:39:23

@Zébácsi:

Mi van papa, téged is lepippanott... vagy ... óóó nem .... esetleg fordítva :)

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.09. 00:39:33

@SzaszaG1:

persze, hogy nem ugyanaz, ezért használtam zárólejet.
:-).

Neked mennyi? Mensa tag lennél?

Fonák Tamás Ellenkandúr 2012.09.09. 00:42:10

Minden kedves Wallenbergnek ;) jó éjszakát kívánok ezzel a kis betyáros cuccal. Be jó is lenne, ha ezek a cukormókusok vezetnék az országot (sok-sok zsenge egyetemista arczocska villan fel, az értelem minden stigmájával)! A cigókat meg a zsidókat kiírtanák(na ja:) , de merre tovább? Szerintem szőrtarisznyát lehetne gyártani,még több originál csájníz pólót eladni, de a Túró Rudi automaták dézsmálása is gyarapítaná a büdzsét.www.youtube.com/watch?v=nfyPbE62URM&feature=related&bpctr=1347145249

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 00:45:07

@Zébácsi:
Tudok még kötekedni... :D
Akkor viszont vesszó kell és nem zárójel, mivel felsorolás.

DE ez már nagyon nyelvtannácis(a nácikat itt most nagyon nem szeressük(azért raktam zárójelet, mert ez egy plusz információ(duplazárójel pedig nincs(pléne tripla)))).

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 00:48:54

@Zébácsi:
Egyébként a helyzet valóban kilátástalan, de én úgy fogom fel mint egy teleregényt. Így egész jó, nagyon unalmas országok is vannak, senki nézi őket.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.09. 00:50:36

@SzaszaG1:

Én nem kötekedtem, valóban így gondoltam.

Persze, írhattam volna, hogy: "ill.", vagy azt, hogy "és", de mivel e tekintetben a kettő (stílus és intelligancia) összefügg (szerintem), akár ez is elfogadható. Vagyis nem felsorolás, de nem is magyarázó szó, hanem összefüggést jelöl.

De mondok jobbat: tekintsd szerzői szabadságnak.

Szóval a kérdés újra:

Neked mennyi? Mensa tag lennél?
De őszintén...

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.09. 00:54:57

@SzaszaG1:

"Egyébként a helyzet valóban kilátástalan, de én úgy fogom fel mint egy teleregényt. Így egész jó, nagyon unalmas országok is vannak, senki nézi őket. "

Erre elsőre két dolgot tudok mondani.

1. magyarként nem nagyon tudom teleregényként nézni, ahogy hazám tönkremegy (és piszkosul nem számít, meliyk oldal teszi tönkre).
2. szívesen élnék az unalmas Svájcban.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 00:57:35

@Zébácsi:
Úgy tudom saját tesztjük van.

De ha csak az IQ-t vesszük figyelembe akkor valószínű picivel lemaradnék. Kb. 12 éve nem csináltam IQ tesztet, márpedig azóta tudásomat erősen specifikáltam.
(Röviden egy "hülye" náci vagyok(itt most mindenki náci aki jobboldali))

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.09. 00:58:56

@WhyCantITouchIt?:

"Ez a vonat már elment. "

Engem apám arra tanított, hogy soha ne fussak egy nő után se, mert mindig akad egy következő, aki "felvesz".

Szóval, ha ez a vonat már elment (ez tul. igaz is), akkor nincs mese, kell indítani egy következőt, amire végre az egész ország nyugodtan felülhet (és nem figyeli árgus szemmel senki, hogy a kocsiban melyik oldalra ülsz).

Ennyi a dolgunk, nem több. Nem kevés, tudom.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.09. 01:05:22

@SzaszaG1:

Szép, ez igen jó eredmény.

Köszönöm, hogy őszinte voltál (az leszek én is).

Saját tesztjük van, tudom, de én soha nem lennék Mensa tag.

Ami a tudást illeti: ennek vajmi kevés köze van a teszthez, az IQ-hoz - hacsak nemvalami logokai tudást, vagy problémamegoldó szakterületen mélyültél el a dolgokban. Az IQ az életkortól is függ és valóban ,lehet rá gyúrni, de látványos emelkedést azt hiszem nem lehet elérni (nem lesz egy 100-asból 135-ös, mondjuk).

De térjünk a tárgyra:
Hülye náci, aki jobboldali? A jobboldalisággal semmi baj sincs, a náci nézetekkel viszont van. Nem minden jobboldali náci és nem minden náci jobboldali.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 01:06:07

@Zébácsi:
"1. magyarként nem nagyon tudom teleregényként nézni, ahogy hazám tönkremegy (és piszkosul nem számít, melyik oldal teszi tönkre)."

Igen igazad van, de rövid távon nem sok esély van javulásra. (mszp, fidesz, jobbik) Kettó bizonyított, a harmadik bizonyításától kicsit még én is félek.
De! Nem lehet mindig komolykodni, most trollkodni jöttem, te pedig nem hagyod.

2. szívesen élnék az unalmas Svájcban.

Tettél érte már valamit, hogy kinn élhess? Egyébként én sem Mo-n élek 3 éve.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 01:09:44

@Zébácsi:

"A jobboldalisággal semmi baj sincs, a náci nézetekkel viszont van. Nem minden jobboldali náci és nem minden náci jobboldali."

Én ezt tudom, de ezen blogon itt most mindenki náci aki jobboldali. Pláne, ha nem volt ott lezárni az utakat veszprémben.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.09.09. 01:11:38

@SzaszaG1:

Nem tettem érte semmit, mert nincs semmi esélye.

Bocsánat, de most mennem kell, kell keresnem egy kis pénzt...

Köszi, hogy hagytad, hogy ne hagyjam, hogy trollkodj.

ps.: hol élsz 3 éve?

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 01:13:52

@Zébácsi:
A lehető legkommerszebb angol nyelvterületen.

danesdzsu2 2012.09.09. 01:28:54

@SzaszaG1: ugyan dehogy, nem náci meg rasszista itt senki, csak a blog.hu motorja csempészi a zsidózást meg a cigányozást a hozzászólások közé, a vita élénkítését elősegítendő.

mardekar 2012.09.09. 01:37:42

Ha valakinek csak a gyűlöletről szól a jobbik, az már alapból leírta magát, egy hülye segg. Én inkább egy olyan pártot látok, amelyik végre egyenesen beszél, egyenes áll az országhoz. Nem úgy, mintha valami külföldi irányítás alatt kéne evickélnünk, takargatva, hogy ja mi is itt vagyunk magyarok. Biztos vagyok benne, hogy ha az ország érdekeinek képviseletét nézzük, akkor a Jobbik már rövid fennállása és parlamenti ellenzéki ciklusa alatt többet tett, mint az eddigi fos pártok fognak valaha is.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 01:44:56

@danesdzsu2:
Senki nem mondta, hogy nincsenek nácik. Vannak azok is.
De itt most minden jobboldali náci, mert a ballibek megmondták. Így lettem nácivá.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 01:48:49

@Bölcs Lázadó:
Ez a link egy kicsit erős volt.
Ez olyan mintha azt mondanám, hogy minden liberális hazaáruló. Nekünk még rendes librálisok sem jutottak az ország élére.

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.09.09. 01:52:54

Jó látni hogy a veszprémiek nem hülyék és nekik egyértelmű az arab-iráni kapcsolat.

ahogy ez a videó is mutatja:

vimeo.com/5616605

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.09.09. 01:56:41

A legszórakoztatóbbak ahogy a művelt nyugatiak (buckalakók) szidják a rasszista keletieket (laposföldiek).

Egy akkora "országban" amin néhány óra alatt átvezetsz egy 30 éves kocsival is, és melynek a összlakossága egy átlagos metropoliszét sem éri el.

antonov 2012.09.09. 02:10:12

Hajrá Veszprém, köszönjük. Megmutattátok a seggfej náciknak hol a helyük.

antonov 2012.09.09. 02:11:40

150 faszkalap náci jutott csak el Veszprém központjába. Gyengék ezek mint a harmat. :-)

Exploiter 2012.09.09. 03:29:55

Nem, a jövő nem kezdődött el és még nagyon sokáig nem fog, ha így haladtok.

Kapjátok már össze magatokat, bazze, ha a következő körben sem indul egy komolyan vehető párt se, ez az irány marad itthon.

Náci párt, elcseszett hipszterpárt, balnak hazudott hazaárulók, jobbnak hazudott hazaárulók, meg egy pár élőhalott balfasz banda.
Ennyit tud az ország?

moTmeN 2012.09.09. 03:44:47

@SzaszaG1: hat, azert muholdas adon nezve sokkal elvezetesebb... :)

moTmeN 2012.09.09. 03:46:32

@SzaszaG1: na, igy mar latom, hogy te sem a surujebol koveted...

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2012.09.09. 03:48:56

@Exploiter: ennyit. és ez mindig is így volt, sokaknak ez tetszik. másképp nem így szavaztak volna. középkori ország, középkori hangulat, ókori szokások, ez egy ilyen hely. ne rontsa itt senki nekünk a levegőt modernkedéssel, felvilágosultsággal meg gusztustalan józan ésszel. cigányok, zsidók, nagymagyarország, nácinémet/hortynosztalgia, arabbarátság, antieu, anti-usa, anti-minden, felsőbbrendűség, antiértelmiség, falkaszellem dícsérete, ókori egyházaknak iskolákat kiadni, nemzeti együttműködés, fiatalok agymosása iskolában megkezdve, teljes médiakontroll, korrupció, homály, sötétség, és minderre dölyfös, nagypofájú üres beképzeltség. nem tetszik? el lehet menni.

Nagy főhadnagy 2012.09.09. 05:13:53

A Cozma-gyilkosságnál is látszott, hogy Veszprémben nincs cigányprobléma...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.09.09. 06:10:27

Ez a jövő? Ahol egy párt vagy egy szervezet ellennyiltan lehet uszítani?

Ez a magyargyűlölő neonáci fasiszták jövöje mi?

A jobbikosok meg akiirtandó alacsonyabb rendű állatfajták igaz?! Ez a jövő? Ahol tombol a magyargyűlölő rasszizmus?! Egy egész nép emberi jogainak sárbatiprása?

kpityu2 2012.09.09. 06:22:17

Tolvajok vagy nácik. Tolvajok és nácik. Ez a kérdés válasszatok.

felcsutisuttyo 2012.09.09. 06:33:09

A Jobbik egy szar képződmény, "barna is büdös is. Trágyadombra valók!

felcsutisuttyo 2012.09.09. 06:34:33

hiába járnak "kéményseprő" ruhában..:DDDD
a szebb jövőt ne várják, övék a szar múlt!

Gyárfás 2012.09.09. 07:20:44

Klassz cikk, érdekes olvasni, hogy a valóság mennyire nem befolyásolta a szerzőt :)

hexa 2012.09.09. 07:27:53

@Anti Anyag: ""Veszprémi civilek". A fotón alig húszan vannak. "

Az nem baj, a szöges ellenkezőjét le lehet írni, hátha találnak olyan hülyét, aki beveszi.
Olyan ez, mint a (vörös)Dániel Péter visszavonulása a nyilvánosságtól:
6-7 cimbijével kiáll kipában tüntetni (a többség nevében). Majd mikor a vöröspólós 150cm magas 40 kilós gorilláját pattogás és hiszti miatt elviszik a rendőrök, lehozzák az indexen a videót, hátha valaki azt hiszi, hogy az illető jobbikos volt.

Na itt tartunk 2012-ben. Ugyanaz a trágyalé ömlik mindenhonnan, mint 5, 10 vagy 15 éve. Ugyanazok okádják ránk saját magukat, mint 5/10/15 éve.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2012.09.09. 07:37:15

@SzaszaG1: Szerintem a cim hibás: A jövő elkezdődött helyett---- A sötét jövő elkezdődött!!!!

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.09.09. 07:42:52

gurgulazzatok a branert kisnacik :)
es ez igy van lyol! :)

zomg · http://lixnix.tumblr.com 2012.09.09. 07:53:58

irjunk cikket ugy hogy a cime miatt kirakjak az index cimlapra. elso bekezdesben hangsulyozzuk minel jobban mennyire nem partpolitikarol szol ez. aztan a masodik bekezdestol mar csak mszp reklam az egesz.

profit.

mit varhatunk egy nyomorek orszag lelkibeteg allampolgaraitol. nem sokat. 1989 ota nem volt meg olyan megmozdulas otthon ami valami mellett jott volna letre es nem valami ellen. az egesz bohockodas, ez a balkani banankoztarsasag mar odaig jutott hogy akinek 100 felett van az IQja az menekul. nah ezen gondolkodjal el tibike, amikor hetfo reggel megveszed a kakaoscsigat mielott elindulnal a gyarba lekvart hegeszteni azzal a tengernyi sok eszeddel.

Ringlósztár 2012.09.09. 08:04:18

@Anti Anyag:
Ennyi? Ez a hitvallásotok? Elég kevés, ha ez a baromság a magyarázat mindenre, felesleges volt megtanulnod írni-olvasni.

töreki 2012.09.09. 08:18:42

@SPYD3RM4N:

Miről beszélsz? Bár lennének nácik akik ezt a vörös-kék söpredéket kitakarítanák az országból! Amíg a fajtád pénzeli az ilyen tiltakozó megmozdulásokat akik 19 és 45 után hozták az országra romlást, a vészkorszakot addig szükség van a Jobbik felvilágosító akcióira! Habár most már a saját bőrén érzi a középosztálynak csúfolt seggnyaló siserehad is, hogy tőle elzabrált adó forintokon folyik a cigányok tenyésztése akik bűntetlenül, államitámogatássalírtjákaMagyarokat!

Lajosforras 2012.09.09. 08:45:48

@green2126: ejj,mihez kezdene akkor a fidesz meg az mszp...? elmennének dolgozni,ha kicsuknák őket a parlamentből?

szabadság elvtársak! 2012.09.09. 08:49:59

@Moka_Miki:
Tényleg! Már alig lehet tudni,hogy kitől kell tartani.És vannak zavaró történetek, mint például ez!:
www.youtube.com/watch?v=iHXuCB18HHY&feature=player_embedded
Javaslom a megtekintését!! Persze nem biztos, hogy ez így igaz! De!

Pénz nélkül 2012.09.09. 08:59:54

Szia! Oszd meg a blogjaidat légyszi a mudizz.com/blog oldalon is, hogy még többen olvashassák! Be tudsz lépni a Facebook, vagy a Google azonosítóddal, és csak be kell másolni az URL-t! Köszi!

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.09.09. 09:08:24

Elképzelem, hogy az ember elmegy mondjuk Angliába dolgozni és ilyen kommenteket olvasgat otthonról, mint amik itt vannak.

Hát, nem lesz kedve hazamenni. Lehet amúgy máglyára is küldenék a "zsidó/cigány/komcsi/valamitbiztoskihagyok hazaárulóját".

danesdzsu2 2012.09.09. 09:13:10

@SzaszaG1: ilyenek ezek, állandóan általánosítanak. Ezzel szemben te és én, sose tennénk ilyet.

öt görög 2012.09.09. 09:14:23

Arról a Keletiről van szó, akinek még a gyermeknevelés se megy?
Arról a Veszprémről van szó, ahol az enyingi cigányok szórakozását kézilabdázók zavarták meg?

danesdzsu2 2012.09.09. 09:15:09

@Nagy főhadnagy: most is látszik valami. Az, hogy fogalmatlankodsz.

Shagrath 2012.09.09. 09:15:58

@Magyar Vitéz: jó hülye vagy te fiam. Miért támogatnák terroristák a jobbikot? Mi céljuk lenne vele? Ráadásul Irán meg nem tudom milyen arab terroristákról beszél a videód...
Hagyjuk már...

Magyarországot Iránhoz akarják csatolni szerinted?

Behajtó70 2012.09.09. 09:16:01

Nem Orbánt kell leváltani, te jószág! Hanem a komcsi/liberó haverjaidt, mindörökre!

Nem veszed észre, hogy ezek a világon mindenhol csak a válságot tudják előidézni?!

Vak hülyék vagytok....vagy közülük való kegyvesztettek! Gyűlöletkeltő itt csak egy van: a komcsi/libbant banda!

Pfuj! Soha többé titeket!

Bafana 2012.09.09. 09:21:02

"Megbuktak vele" :) :)
Kb. 30 szervezet és párt nagy összefogásával lett egy 40 fős ellenbuli. Vagy ellenbili. Melyik szervezet hozott 2 embert magával? Ez itten a nagy kérdés.
@hexa: Dániel Pétert említetted. Ő az, aki megfogadta, hogy elmegy az országból. Ilyenek ezek. Nagy csinnadrattával elköszönnek, aztán maradnak.
Volt egy kifeszített szöveg, jobbikosok vitték: Övék a múlt, tiétek a jelen, miénk a jövő!
De szánalmasok vagytok, liberobolsik!

m.logic 2012.09.09. 09:28:12

Ja persze, a veszprémiek ilyen szépen szerkesztett táblákkal készültek, ugye. Az ellentüntetőket is odaszervezték és a provokátorokat is a Fidesz szervezte a videofelvételek szerint.

mikóka kálmán · http://free-mobile-porn.info 2012.09.09. 09:35:32

haha,majd az 1-2%-os pártok 10 fős "tömege" dönti be a 120 ezer regisztrált tagot szmáláló jobbikot?

mikóka kálmán · http://free-mobile-porn.info 2012.09.09. 09:38:07

@Gábor (Gee Halen): 19 évesen gyurcsótány-patkány alatt 2006-ban költöztem Angliában,itt is utálják a cigányokat,sőt le is szabad írni,hogyha cigány rabolt/ölt,pedig 1000x kevesebben vannak

Lajosforras 2012.09.09. 09:56:18

egyszerűen tudomásul kell venni,hogy lassan nyugdíjba megy vagy kihal a "liberális többség". hogy változások lesznek? talán. de nem árt, ha felkészül rá az eddig olyan kényelmesen élő réteg,mert a kerék forog. elhullanak a nyugdíjas mszp-fanok, szdsz-mdf már rég nincs sehol,a dk senkit nem érdekel... a fidesz-lmp-jobbik marad egyelőre, a dániel péterek mennek oda,ahol kíváncsiak rájuk. vagy kivándorolnak (nem), vagy marad a "hivatalos facebook-oldal",meg pár blog a feltétlen híveknek. tudomásul kell azt is venni, hogy a mai fiatal szavazók beszélnek idegen nyelveket, tájékozódnak külföldi médiákból, olvasnak (akár angolul írt) görög,spanyol,portugál blogokat,felhasználják azok tapasztalatait. szarnak a mainstream médiára, abban csak hirdetés van. aztán fel kellene fogni,hogy a népszava, nol,hír tv,stb. csak a hívőknek mértékadó,holott ugyanolyan fenntartással illik kezelni bármelyik médiát,mintha a szomszédtól hallanák a híreket. a "rendszerváltó" korosztály kiöregedett,kihal lassan,a fiatalok meg igyekeznek a maguk képére formálni a világot. ez a dolgok rendje,ha belegebed is néhány őskövület.a főnökeik már feladták (ferike,kuncze,stb. sehol sincs),de ők még küzdenek. sok sikert.

bagir 2012.09.09. 10:03:54

Több volt az autó a "tiltakozáson" mint a résztvevő szellemi szegénylegények. Az angol feliratokkal mit akartak kifejezni? Talán csak nem a szellemi fölényüket? Sok deviáns cigány szomszédot kívánok nekik.

nemecsek ernő áruló 2012.09.09. 10:16:31

@nemzetikonyves: Nem. Náci az, aki náci eszméket vall. Gábriel anygal kommentelő, a jobbik lelkes támogatója sem tudta megcáfolni, sőt megerősítette az eszmék felsorolása után, hogy a jobbik náci párt, szóval le lehet szállni erről a lóról. Keress valami új kifogást!

平八 2012.09.09. 11:29:51

@félázsiai nemecsek ernő áruló: Ebben egyetértek! A Jobbik valóban náci párt. A programjukban is a német nép felsőbbrendűségét dicsérik és éltetik, gazdasági és társadalmi problémákról egyszer sem hallottam őket nyilatkozni, interpellációt beadni, de bezzeg, hogy a szőke, kék szemű németek, így meg úgy tökéletesek pláne a szexistennő Merkel kisasszony... hát ők a világ közepe!

BAROM FASZ!!!

2012.09.09. 11:44:55

Nem hinném, hogy egy egységes veszprémi véleménnyilvánitást látunk itt a jobbikkal kapcsolatban. Egyébként meg, ha a kedves veszprémiek ennyire utálják a jobbikot, nem kell nyüszíteni a folyton romló közbiztonság, meg a szórakozóhelyen késelő cigánybűnözők esetén sem. Tessék szépen hősiesen elviselni (és megenni a főztöt) Akkor pedig, ha visszanyal a fagyi, pofa alaphelyzetben marad. Ugyanis ne legyen illúziója egyetlen -még- elviselhető helyen élő polgártársunknak, lesz ez még rosszabb!

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 11:48:07

Most olvasom, hogy az LMP kimaradt a buliból. :DD

Hunor Levente 2012.09.09. 12:08:44

Az idiotizmus csúcsa ahogy jönnek itt páran és a bűnbakképzést normális másként gondolkodásnak, elfogadható politikai meggyőződésnek állítják be.

emberkedek 2012.09.09. 12:34:09

@Hunor Levente:
Szerintem is normális a cigányok deviáns, hozzáadni soha nem akaró, csak követelő és romboló magatartása és a kommunisták feddhetetlen viselkedése, amit az elmúlt száz évben tettek az ország "javára".
Európa egyik legjobb országából lettünk egy keleti gazdasági értelemben vett gyarmat.

kirsten 2012.09.09. 13:16:22

@nemzetikonyves: Ti jobbosok nagyon primitívek és csőlátók vagytok. Rátok még szót is kár pazarolni. Birkák !

kirsten 2012.09.09. 13:23:16

@Wallenberg: Na az uszítás és a szarkeverés a ti műfajotok. Egyébként az a tahó aki Gyurcsány alatt ment ki Angliába orvbán-patkány alatt visszajött és áldoz a nagy vezír oltárán. Netán ő az aki csökkenti az államadósságot ? Mocskos egy csürhe vagytok mind egy szálig.

jobbrolbandita 2012.09.09. 14:04:48

jaj de szánalmasak vagytok... külön gratulálok a "humanista", "baloldali" "szabadságpárti", "köztársasági" söpredéknek a hit gyülekezete nevű fasiszta,személyes szabadságot és véleményszabadságot korlátozó, adócsaló, pszichopata szekta támogatásához. kívánom minden résztvevőnek, hogy szeretteik, gyermekeik, legyenek ennek a szektának a tagjai és hátralevő életüket töltsék köztük. jó szóraozást, szerencsétlenek.

2012.09.09. 14:14:57

@kirsten: Ti jobbosok nagyon primitívek és csőlátók vagytok. Rátok még szót is kár pazarolni. Birkák !

Majdha 200 forintért kést nyomnak a torkodhoz, ne felejtsd a baloldali értékrendet, és remélem a pofád is kussolni fog. Egyébként meg a hozzád hasonló megátalkodott álszent, áltoleráns barmok miatt lett ilyen szemétdomb az ország.

bioLarzen 2012.09.09. 15:00:45

@Wegam: "Még kevesebb cigányt,libsit,komcsit,zsidrákot..!!"

Gondolom, te is azok közé tartozol, aki ezt vallja, aztán teljes mellszélességgel besértődik és kikéri magának, ha fasisztának és fajgyűlölőnek nevezik. Egy ilyen csóka örökérvényűje jut eszembe: "Nem vagyok fajgyűlölő, csak utálom a cigányokat és zsidókat."

Sosem értettem: miért szégyellitek azt, amik vagytok? Fajgyűlölni kúl, felvállalni a következményeit ciki?

Tényleg érdekel.

bio

bioLarzen 2012.09.09. 15:01:55

@Jankove: Képzeld, engem egyszer akartak kifosztani - és mit ad isten, "színmagyar" volt mindhárom bátor legény.

Akkor most utáljam a magyarokat - tehát magamat is?

bio

eßemfaßom meg áll 2012.09.09. 15:56:02

@bioLarzen: Amennyiben napi rendszerességgel jelennek meg a "kovács jános agyonverte majd megerőszakolta és elrabolta a halott nyugdijas 200Ft-ját" "Kovácsné Marika és 3 nőtársa megverte a tanártnőt mert az kikérdezte Kovács Lacikátol a leckét" "Összeverekedett a Kovács és Papp család, a verekedésben 80an vettek rész bozótvágóval és vasruddal" akkor releváns lesz a felvetésed

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.09.09. 16:40:28

Keleti György, mint hivatkozási alap? WTF??? Az egyik lánya igazi kurva, a másik pedig média-kurva. Sikeres ember...

ork1234 2012.09.09. 16:52:26

@AnnaKarenina:
Na te aztán igazi suttyó paraszt ballibsi vagy. "a jóval műveltebb nyugat magyaroszág", talán azért, mert ott kevesebb a cigány. Ebben igazad van, a kelet már pusztulófélben van, de pont a drágalátos barátaid, a cigányok amortizálták le.
Ha ott végeztek a cigók, ti jöttök ott "nyugaton", lehet felkészülni, pár év még.

joszip 2012.09.09. 17:22:58

Igen, ezt kéne legalább elérni, hogy mondjuk ki, minden nap valós veszélyben van több tízezer (százezer?) magyar állampolgár testi épsége és élete (amennyiben nem hajlandó rettegésben élni, és belemegy a harcba).
Nagyon megértem, akikben "félelmet kelt" az ilyen vagy olyan öltözet, de pillanatnyilag, jelen helyzetben, ezt a súlyú problémát leszarom. A terrorelhárítás az első kéne legyen.

2012.09.09. 17:45:11

@bioLarzen: "Akkor most utáljam a magyarokat - tehát magamat is?"

Senki nem mondta, hogy a magyarok közt nincs gazember. De életvitelszerűen, népcsoport szinten egyelőre még az a helyzet, hogy mi dolgozunk, tűrünk tolerálunk, morgunk. "Ők" meg leszarják, elveszik, megölnek, és képtelenek ember módjára viselkeni. Persze hiábavaló duma ez, én tudom. Jó hír, hogy előbb utóbb te is jobbikos leszel, vagy azért mert eszed van, és más kárán tanulsz, vagy azért mert keserűen megtapasztalod. Idő kérdése csak.

gabcigirl 2012.09.09. 17:51:12

@Jankove:

Nincs igazad. Csomó cigány ismerősöm van - mind diplomás, rendesen dolgozik és nem azok, mint a hőbörgős, jobbikos csőcselék, csak más bőrszínnel.

Veszprémnek gratulálok, éljen a széljobbal szembeni, civil ellenállás - és még több ilyet Magyarországon mindenfelé!

gabcigirl 2012.09.09. 17:52:56

@bioLarzen:

Amúgy ez a sztori rám is igaz. 2 éve ki akartak rabolni Budapesten, a belvárosban. Magyar volt mindegyik...

dr kíváncsivagyok 2012.09.09. 18:15:35

@Moka_Miki: @Behajtó70: "Nem Orbánt kell leváltani, te jószág! Hanem a komcsi/liberó haverjaidt, mindörökre!"

Hahó ! Már nyakig vagyunk a szarban és még mindig nem értesz semmit ? Meddig nyalod a seggét még ennek a hazudozónak ?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.09. 20:17:34

Örülhetsz annak kedves posztoló,hogy azokat utálod ok nélkül akik majd egyszer megvédhetnek téged.

2012.09.09. 21:29:29

@gabcigirl: "Csomó cigány ismerősöm van - mind diplomás, rendesen dolgozik"

Persze aranyom. A politikai rögeszmés megrögződés sok mindent megszépít, és sok mindent eltorzít. Te ebből a szempontból a menthetetlen kategóriába tartozol, így érvelésbe biztosan nem kezdek. Egyébként jómagam az egyéni sikerekben hiszek,(a cigánysággal kapcsolatban), de azért mindannyian tudjuk, hogy a diplomás dolgozó cigány inkább kivétel kategória, ami tudjuk hogy erősíti a szabályt.

2012.09.09. 21:33:17

@gabcigirl: "2 éve ki akartak rabolni Budapesten, a belvárosban. Magyar volt mindegyik..."

Nevezzük meg őket, tuti gárdisták voltak!

bioLarzen 2012.09.11. 20:48:29

@eßemfaßom meg áll: Tehát a sajtótól függ az egész?

Hát...

bio

hegyilány 2012.09.12. 00:14:50

Csak remélni tudom, merem, hogy a jövő valóban elkezdődik.
S az a bizonyos nap valóban valami újnak a kezdete (lesz).

Na. Igen! A "város" lakói, összefogva, megmutatták, hogy ott" szélsőségeseknek nincs helye.
Az LMP-nek pedig "ilyen" nyilatkozatot kiadni (most, és máskor is) teljesen felesleges. Mert gondolom, azt is olvasták, nem kevesen, sokan.)

Szerintem.

hoplita 2012.09.13. 20:59:54

@bioLarzen:
Én téged agyon is vernélek...kifosztás nélkül, te bűzgörény.
És kurva jól esne.

hoplita 2012.09.13. 21:04:51

Mellesleg a posztíró keresse meg keletigyurit, a kurva lányaival...és valamit most is kiizzadhatnak.:DDDD

Eccer majd mi is, nácikok megkeressük a gyurit, akkor majd ő fog izzadni. Vagy nem, mert nem lesz ideje a patkányának.

bioLarzen 2012.09.13. 21:23:08

@hoplita: Tőled meg is lepődnék, ha nem ezt írtad volna.

De, szerintem a többiek megérdemelnek egy kis hátteret: hoplita bajtársat az idők során már többször fogtam (másokkal együtt) hazugságon, "tényeket" állított, számon kértük rajta, nem tudta alátámasztani - ilyenkor általában habzott a szája, mert kiderült, amit amúgy is mindenki tudott - hogy hazudik. Azóta "vadászik" ránk - ami azt jelenti, hogy ilyen szépségeket kapunk tőle - persze már rég megszoktuk :)

bio

Mc Master 2012.09.16. 19:32:19

@dr kíváncsivagyok: "@Moka_Miki: @Behajtó70: "Nem Orbánt kell leváltani, te jószág! Hanem a komcsi/liberó haverjaidt, mindörökre!"

Hahó ! Már nyakig vagyunk a szarban és még mindig nem értesz semmit ? Meddig nyalod a seggét még ennek a hazudozónak ? " - ezt szerintem nem nekem akartad írni, hanem a másik Móka Mikinek, a hosszú ó-snak, nem? Ne keverj minket össze!!!
süti beállítások módosítása