„Elnézést, Virág Elvtárs, ez az ítélet…”
2012.05.01. 10:59
Sorban állnak a bloggerek Gyurcsány Ferenc politikai temetésére. Egyre-másra jelennek meg a posztok arról, hogy „ha beigazolódna a gyanú”, akkor minek kéne történnie, mekkora béna, balfasz, szemétláda lenne a volt miniszterelnök, és mindenki, aki körülötte van. Igazság szerint az a bizonyos „ha” úgy nagyjából a második bekezdésre már rendre el is fogy, és az egész átmegy kijelentő módba. Sőt, két blogger – egy szakképzett, és egy másik – egyenesen azt mondja: most már aztán Gyurcsány bizonyítson különben politikai hulla lesz. Szépen vagyunk.
De mindegy is, én most nem olyan evidenciákról írnék, amit néhány óra leforgása alatt már hatszázan megírtak, és még hatszázan meg fognak: jelesül, hogy ha Gyurcsány tényleg lopta volna a szakdoliját, akkor nem kellene őt mentegetni, mely olyan baromságokkal jönni, hogy a szakdolgozat az nem doktori. Meg hogy a Fidesz ne anyázza Gyurcsányt, ha mentegette Schmittet. Ezekről aztán igazán kár lenne vitát nyitni.
Ami engem birizgál, az az említett véleménycikk-cunami egy másik alaptétele, miszerint az egész baloldal azért van ilyen siralmas állapotban, mert Franciscus Diabolicus egy személyben hitelteleníti el az egész pereputtyot. „Mint a mellékelt ábra mutatja”, ugye. Ahányszor megszólal, mindegy is, mit mond, a jobboldalnak máris nyert ügye van. Úgyhogy, legyen szíves húzzon már el a francba, de most aztán már tényleg! Mert hogy ez, kérem szépen, egy emeletes baromság, súlyos tévedés, a ballib oldal szempontjából pedig kapitális önbecsapás.
A helyzet ugyanis még mindig az, hogy az egész díszes baloldalnak, a libbantaknak, meg az ökóknak és alternatívoknak együttesen sincsen egyetlen egy olyan figurája sem, akibe közelítőleg annyi politikai tehetség és bátorság szorult, mint Gyurcsány Ferencbe. Ha ez nem így lenne, akkor 2009 tavasza óta az MSzP-nek most talán azért már illett volna érezhetően megerősödnie. De a közvéleménynek lehetett volna arra is ideje, hogy felfedezze mondjuk Schiffer András karizmáját. Vagy Schmuck Andor súlyos, ámbár csillogó egyéniségét. Ehelyett azt látjuk, hogy a Fidesz népszerűségével csak a politikai apátia – a nyilvánvalóan szuperkonstruktív „Televanatököm Tábor” – tart lépést. És amíg a Millához hasonló zsákutcákkal pazaroljuk az időnket, és egy halom megkérdőjelezhető elmeállapotú karikatúra közül választunk maguknak alternatív Palibohócot, Orbán, köszöni szépen, röhög a markába. Sajna, véreim, ami a baloldalt hitelteleníti, az nem Gyurcsány Ferenc, hanem a tényleges, eladható politikai produktum totális elégtelensége. Úgyhogy a megoldás sem az ő rituális lemészárlásában keresendő.
Ha valaki megnézi az elmúlt két év politikai csomópontjait – jelesül mondjuk az alkotmányozást, a választási törvényt, vagy az új köztársasági elnök megválasztásának ügyét – az a nagy büdös helyzet, hogy Gyurcsány Ferenc az egész baloldalnál kilométerekkel előbb látta, hogy mi a teendő. Mégpedig: a teljes tagadás. (Egy rendes Lucifertől, ugye mást mit is várna az ember :-)). És az csak egy dolog, hogy ő látta, de ráadásul ő az, aki ezt leginkább le tudja fordítani a napi politikai cselekvés szintjére is. Mert amorf módon, zsigerből utálni Orbánt (4K!, Milla) sehová sem vezet. A „mi mindenkit egyformán lenézünk” (LMP) még egy nyamvadt népszavazás elindításához is bakfitty volt. A „Gyurcsány nem mi vagyunk” (MSzP) pedig, hát, kissé hiteltelen. Szarral, uraim, nem lehet tojást festeni. Gyurcsány viszont hat hónap alatt csinált egy küszöb feletti pártot. Mégpedig egyöntetű, rohadt erős ellenszélben. Ez se elég még semmire, de azért...
Szóval, nem, senki ne mentegesse Gyurcsányt. Ne maszatoljon, ne relativizáljon. De követelje meg neki is a tisztes eljárást. Nem azért, mert ő Gyurcsány, hanem azért, mert még neki is jog van hozzá. Ahogy Schmitt Pálnak is megvolt. A kérdés, a követendő eljárás és a lehetséges következmények is ugyanazok. Mindenki, akinek ebben az ügyben bármilyen tény van a kezében – a vádlók, Gyurcsány Ferenc, az Egyetem, az egykori konzulens, mindenki – álljon elő a farbával, de kurvagyorsan. És az arra hivatott intézmény, az Egyetem, mondja ki az ítéletet. Van-e Gyurcsány Ferencnek főiskolai diplomája, vagy nincs. A többi meg evidens.
De addig, kedves baloldal, libbantak, zöldek, alternatívok: ne akarjatok Orbánabb lenni Orbánnál. Nem egy dicsőséges szerep. És nem vall túlságosan nagy intelligenciára sem.
A magam részéről nem gondolom, hogy Gyurcsány Ferenc még egyszer miniszterelnök tudna lenni. Nem gondolom, hogy akarna. De azt gondolom, hogy nélküle nem fog menni. Nem gondolom, hogy – ha a 2014-es választásnak csúfolt sarkalatos Kubatov-mutyi esetleg mégsem lenne elég – a levegőben lógó Fidesz-LMP koalíció majd helyre tenné a mi kis balkáni világunkat. És nem gondolom, hogy egy bajusz nélküli Mesterházy Attila majd legyőzné a sárkányt.
A személyes meggyőződésem tulajdonképpen lényegtelen. Ki nem szarja le, hogy én Fletónak hiszek, a Hír Tv-nek meg azt se, amit kérdez. Azon túl, hogy időnként pótcselekszem egy jót, és kiírom magamból, amit gondolok, ennek a blognak sincs sok értelme. Funkcióm, közhivatalom, amiről lemondhatnék, nincs. De hogy ne legyen teljesen tét nélküli a dolog, egyet megígérek. Ha bebizonyosododik, hogy Gyurcsány Ferenc csalt, a Ghostwriter leteszi a tollat. Örökre.
Nem az lenne a tragédia.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Anális majális 2012.05.04. 13:43:12
Trackback: Gyurcsány-ügy: kinek áll érdekében? 2012.05.02. 10:07:42
Trackback: Trónok harca - Felpörgött az előrehozott birodalmi választási kampány 2012.05.01. 17:13:36
Trackback: Davaj doga! 2012.05.01. 17:09:22
Trackback: Vezéráldozat: Gyurcsány 2012.05.01. 14:11:48
Trackback: Ülj le Feri, egyes 2012.05.01. 14:00:14
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 13:07:00
T.J.Kong 2012.05.01. 13:09:53
gébics · http://www.geebics.blog.hu 2012.05.01. 13:15:08
2012.05.01. 13:15:54
Julian Plenti 2012.05.01. 13:27:23
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 13:32:39
sok-sok 2012.05.01. 13:34:24
na es akkor mi van? Nem is annyira az a problema, amit a cikk jelez, hogy Gyurcsan a legtehetsegesebb ellenzeki politikus, egyaltalan valaki aki kepes politikai cselekvesben, akcioban gondolkodni az ellenzeki oldalon.
Ha nem is latszik, ha ezek utan nyilvan nagyon sokszor meggondolja, egyszer majd biztos jon egy masik tehetseg...A valodi problema az, hogy a Fidesz annak ugyanilyn erovel, elsopro media tulsullyal, az amerikai tanacsadok negativ kampany tapasztalataval es a jobboldal zsigeri frusztraciojara valamint a ballibant oldal belso osszeomlasara alapozva, az Uj Megvaltot is ugyanugy ki fogja nyirni ..a kulonbseg szerintem az lesz, hogy maratoni futobol, ilyen allokepssegu faszibol viszonylag keves van...
es igy marad simicska es tsa, mint a de facto abszolut monarch a nyakunkon a belathato jovo vegeig.
sajnalnam , ha eltunne a ghostwriter, latatlanban is big fan vagyok...
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 13:37:46
bizony..
ma fleto, holnap mas...
az elmult 22 evben gyakorlatilag a fidesz altal kirobbantott botranyoknak koszonheto a teljes hazai kozelet lenullazodasa. tehat azt, hogy most nincs valasztasunk a fidesznek koszonhetjuk elsosorban.
Asszem 2012.05.01. 13:40:19
Ennyi szolidaritás és előrelátás nincs bennük? Hogy esetleg ők is lehetnek munkanélküliek és akkor aztán igazán mindegy, hogy a Fidesz, az MSZP vagy akárki van hatalmon, 3 hónap alatt nem lehet munkát találni.
De nem, nem volt 200 ezer ember, aki így gondolta volna.
Na, én csak ezt akartam kiírni magamból.
Tita nick 2012.05.01. 13:40:49
Steppenwolf 2012.05.01. 13:41:36
Az egy dolog, hogy Feri eltüntette a szakdolgozatát, de még így is ott van a sógor ugyanazzal a címmel 4 évvel korábban beadott diplomamunkája és a hozzá tartozó opponensi bírálat, amely szinte szóról szóra megegyezik a két szakdolgozatnál.
Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember) 2012.05.01. 13:43:17
Biztos csak véletlen, hogy Gyurcsány szakdolgozata ugyanazzal a címmel íródott, mint volt sógora, Rozs Szabolcs négy évvel korábbi dolgozata.
Biztos az is véletlen, hogy Fletó dolgozata rövidebb, mindössze 35 oldal, és leginkább csak a szőlészetről szól. Rozs Szabolcs pedig a 60 oldalas munkájában éppen a 35. oldalon tér rá a borászatra.
Természetesen az is véletlen, hogy ugyanazokat a hibákat pontosan ugyanazokon az oldalakon követte el.
Véletlen, véletlen, véletlen, véletlenen.
Na, elmentek ti a picsába...
gomorra 2012.05.01. 13:43:47
Semmi kis ember, az a baj, ahogyan orbán is. Az a baj, ahogyan nyilatkozta, hogy túl akart lenni rajta. Túl a nyűgön, a diplomán, s ugyanilyen volt a kormányzása: leszarom politika, szóval gyurcsány keményen szólva egy lófasz ember, nincs mögötte teljesítmény karizma ide vagy oda, a másik hülye, orbán mellé való, pöcegödörbe.
Munka és erkölcs! Ennél alább nem szabad adni egy embernek, egy politikusnak sem!
Tita nick 2012.05.01. 13:44:34
2012.05.01. 13:45:09
A kismicsodám se szavazott se egyikre, se másikra, se a toldalékaikra soha, csak egyszer, 1994-ben, azt is megbánta ... De ha így meg tovább, mérges leszek, és szavazok, de most se ezekre, azt elhiheted :)
Miért volnék ÉN irigy és mikre? Ezekre? ... A primitívségre, a sunyiságra, a mutyizásra, a szarkenésre és -kavarásra, az aljasságra? Ez a vesszőparipád. Az egyenlő mérce arról szól hogy mérettessék meg a másik fél is, és ítéltessék meg ugyanúgy.
Engem max. az anarchisták tagadó gondolatai manipuláltak, amit derék libsijeink tálalgattak, mikor fontos volt, hogy ne menjenek az emberek szavazni, úgyhogy szinte minden, ami engem szavazásügyben irányított eddig, a saját térfeledről jött.
Nekem csak igaz öröm, ha a két fél egymást gyepálja, mert egyik sem a szívem csücske, hiába is szuggerálod ...
De csépeljétek a szart itt és most is ugyanúgy, a tisztaságnak azon hevével, mint az előzőleg rajtakapott mocsok ügyében, mert különben végleg megrendül a hitem az igazságosságotokban .. :)
Asszem 2012.05.01. 13:45:39
Steppenwolf 2012.05.01. 13:49:32
Egyébként a szemlőhegyi villából is a Fidesz tüntette volna el a szakdolgozatot? :)
T.J.Kong 2012.05.01. 13:54:16
De azért küldj el mindenkit a picsába egy olyan álláspont alapján amit nem vettek fel.
Kelly és a szexi dög 2012.05.01. 13:57:02
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:00:16
nagyjabol pontosan azt a viselkedest produkaltad, ami miatt orbanek ilyen hatalomhoz juthattak:-)
nem erdekel kit, miert, hogyan, de ha mondjak rola, akkro hullania kell. mert nem zorog a harszt, igaz? es akik tisztesseges eljarast akarnak, azok meg csak csepelik a szart. elvegre a plebs meghozta az iteletet pletykak es feltetelezesek alapjan.
mi szukseg van meg bizonyitekokra?:-)
az artatlansag velelme es a korrekt bizonyitasi eljaras csak neked jar, amikor teged gyanusitanak meg, nem?:-)
drkovax 2012.05.01. 14:00:42
Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2012.05.01. 14:01:58
Asszem 2012.05.01. 14:03:09
ha viszont ettől el tudsz vonatkoztatni, akkor beláthatod, hogy abban az esetben, ha a plágium egy tudományos bizottság előtt (ami más, mint a jobboldali sajtó véleménye) nem biztos, hogy megállná a helyét, akkor bizony tökéletesen érdeke a fidesznek, hogy a szakdoli ne legyen meg, mert így gyurcsánynak esélye sincs a védelemre.
Az pedig nem kötelessége senkinek, hogy a saját szakdoliját megőrizze, szóval emiatt sem lehet felelősségre vonni gyurcsányt.
Egyelőre itt tart az ügy.
Bőven benne van, hogy plagizált, de az is, hogy nem.
Amíg egy tudományos bizottság nem látta és elemezte ki a két dolgozatot, addig minden csak feltételezés.
Friss A. (törölt) · http://egypercsincs.blog.hu/ 2012.05.01. 14:03:56
Asszem 2012.05.01. 14:04:49
tudom, hogy borzasztó szar dolog, hogy ő a legjobb, de sajnos ez van..
én lennék a legboldogabb, ha lehetne valaki értelmesebbre szavazni, akár jobb, akár baloldalon.
sanyix 2012.05.01. 14:05:20
-eltűnt a szakdoga, persze csak az övé, mindenki másé megvan (véletlen, ugye?)
-egyezik a bírálat, még benne az oldalszámok is (ez is csak merő véletlen?)
-egyezik a név (persze hogy véletlen)
-megvolt a kapcsolat az eredeti irójával
-fletó összevissza beszél, az ellenkezőjét mondja a korábbinak amikor kiderül egy új dolog
Akinek ennyi nem elég, az szereti ezt a fos embert.
Nincs konkrét bizonyíték? Hát pont ezért tűntették el, hogy ne legyen (ha volt egyáltalán és nem csak papíron történt meg a dolgozat leadása).
És? Ettől még világos hogy kamu a szakdoga így vagy úgy. Tudjátok kedves gyurcsányisták, Al Capone-ről is mindenki tudta hogy maffiavezér, gyilkol, gyilkosságokat rendel meg, konkrét bizonyíték még sem volt rá, adócsalásért ítélték el... de attól még mindenki tudta.
Ellenben egész fura, hogy az a tábor aki most fletót védi, bizonyíték nélkül bűnösnek kiáltotta ki mondjuk Budaházy-t :D
Hát igen a jó öreg kettős mérce.
A magyar politikai elit szar alakokból áll, lopnak, csalnak, hazudnak, átvernek, minden mutyit kihasználnak amit tudnak. Ez nem új dolog.
dzsaguar · http://blahite.com 2012.05.01. 14:05:53
Az ügy megoldódik olyan gyurcsányosan: Bizonyítsatok ti! Néhány hét és ki emlékszik már erre, ha nem tudnak újat mondani.
sárkányfő 2012.05.01. 14:06:36
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.01. 14:06:56
látjátok feleim szümtükkel 2012.05.01. 14:07:21
Véletlen, véletlen, véletlen, véletlenen.
Na, elmentek ti a picsába..."
Azonnal, amint igazoltad, hogy ezt te ennyire pontosan honnan tudod? Talán nállad vannak az eltűnt dolgozatok?
Úgy egyébként mehetünk a te (Keresztény Magyar Ember)-i picsádba?
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:09:22
ez nem gurcsanyos, hanem jogallamos...
mindig a vadlonak van bizonyitasi kotelezettsege. ha a vadlo nem tud biznyitani, akkor a vadlott artatlan.
Steppenwolf 2012.05.01. 14:09:31
Na elmentek a picsába.
Steppenwolf 2012.05.01. 14:11:41
Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 14:14:33
Én inkább egy fidesz-jobbik együttműködéstől tartok.
Ha az LMP aláfeküdne a fidesznek, én leszek az első, aki téglát vág a helyi irodájuk kirakatába. Ne köpjenek arcon, mert bennük van az utolsó bizalmam.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:15:21
itt van bizonyitek?
ott van egymas mellett a ket beszkennelt munka, ahogy schmitt eseteben volt?
es elmondom en is neked. nem gyurcsanyt vedjuk, hanem a jogallamot. egy jogallamban ugyanis gyurcsanyt is pont ugyanolyan eljaras illet meg, mint barki mast. ha ot nem, akkor barmikoe ellened is lehet krealni egy eljarast. persze akkro ragaszkodnal azokhoz a jogokhoz, amit most gyurcsanytol megvonnal, igaz?:-)
rogton mas, ha a te farkad verik a csalnosba;-)
2012.05.01. 14:15:35
Most nem mindegy neked, ki van hatalmon, már 22 éve, ha azzal a hatalommal VISSZAél, s nem ÉL, úgy, ahogy azt a dicső Nyugattól is láthatná, ha látná?
Miért csak az orbány és bandája a disznó az ilyeneknek, mint te, és miért nem az összes eddig itt a hatalomban tobzódó rohadék gazember, pártállásra való tekintet nélkül, ó, te kedves úniós polgár, akinek már a nikkjében sem a hazája ez, amit oly gyönyörrel rúg és fikáz ...
Szapuld akkor az anarchistákat, akik engem, az akkori zsenge szélibsi szimpatizánst erre tanítottak ... persze, csakis az orbány későbbi érdekében, ahogy nagy okosan mondod.
Tudod, ha 2010-ben én elmentem volna szavazni, dafke protestből őrá szavaztam volna, úgyhogy inkább örülj, hogy nem mentem, így is túlnyert ...
...
A fent taglalt eljárás pedig már tudtommal túl van a gyanúsítgatási részén, csaxólok.
sárkányfő 2012.05.01. 14:16:57
Lehet hogy bemutatták, csak én nem nézem a Szíjjártó-TV-t, ezért kérdem ezt azoktól, akik bírják gyomorral, és nézik.
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.01. 14:18:46
sanyix 2012.05.01. 14:21:26
Marci Hevesen 2012.05.01. 14:21:37
Alig várjuk.
Reggie 2012.05.01. 14:21:53
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:22:15
igy van.
kurvara nem mind1. mert ez a legrosszabb es ennel meg minden eddigi jobb volt.
tehat a 2010es valasztas az elmnutl 22 ev legrosszabb vegeredmenyu valasztasa volt. a leheto legrosszabb ember kerult hatalomra es tul nagy hatalommal.
mert voltak teszetoszak, voltak idealistak, voltak kemeny gazdasagpolitikat hirdetoek, voltak mutyizok. de tobbe-kevesbe visszafogottak voltak es a demokracia ertekeit es szabalyait tartotttak szme elott.
de gengszter meg nem volt.
most egy koztorvenyes bunozo es szervezete iranyit. ez a legrosszabb kombinacio. ennel barmi jobb. es ha csak annyira ki tudok emelkedni a szarbol, hogy levegot tudjak venni, akkor megteszem. te ezek szerint nem...
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.01. 14:22:28
kár, hogy nem értesz a tudományhoz :x
Reggie 2012.05.01. 14:22:59
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 14:24:38
Csak azt felejted el, kedves észlény, hogy szegény ártatlanul üldözött Schmitt esetében megvolt mind a dolgozat, mind az eredeti, amelyből fordíttatta. De bonyolult ez, hagyjuk is.
Steppenwolf 2012.05.01. 14:24:45
Vagy az, hogy a cím és a bírálat egy az egyben megegyezik sógora szakdolgozatával?
Itt az lenne a legegyenesebb, ha Feri még egyszer nekiugrana a szemlőhegyi Apró villa padlásának, hátha mégis megbújt valahol az a szakdolgozat...
Nem védeni akarom Schmittet, mert ott is egyértelmű volt a plágiumvád, de ne gyere a jogállammal, miközben tőle gyorsított eljárásban, úgy vonták vissza a kisdoktoriját, hogy itthon sem volt, meg sem hallgatták.
Itt akkor lenne jogállam, ha a PTE Fletó szakdolgozat ügyét is kivizsgálná.
Reggie 2012.05.01. 14:25:12
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 14:27:06
Azon se nagyon lepődnék meg, ha valamikor éjjel 3-kor bemondanák, hogy véletlenül a sógor szakdolgozatának bírálatát hasonlították össze a sógor szakdolgozatával. ;-)
Steppenwolf 2012.05.01. 14:28:09
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:29:34
ugyanis a szakdolgozat es a dokotori ket kulon mufaj ket kulon feltetelrendszerrel.
egyszeruen szakdolgozat eseteben ez legalis. azt kellene bizonyitani, hogy szo szerint ugyanazt adta le. ezert kellene egymas melle tenni a kettot, ahogy schmitt eseteben tortent. az bizonyitek lenne.
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 14:30:20
Vicces, amikor a fideszes szerencsétlenek hívőznek, ettől függetlenül 'nem nyert', szegénykém. Annak meg fuss neki még egyszer, hogy az emberek meg szokták őrizni 30 éven át a szakdolgozatukat.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:31:22
hinni meg a jogallamban kell, azaz mindenki artatlan amig a bunosseget be nem bizonyitjak.
Larry Silverstein 2012.05.01. 14:31:42
[megmondoember] 2012.05.01. 14:31:47
Igazad van, megint, kisasszony. A szemét Gyurcsány másolt. Hiszen az ő dolgozatában is van első, második és harmadik oldal - meg az ex-sógoréban is. Sőt, negyedik oldal is van. És mindkettő keményborítós kötésű volt. Ha ennyi nem elég a plágiumvád bizonyításához, akkor semmi.
Az pedig, hogy te, aki most véres szájjal követeled Gyurcsány bírósági eljárás nélküli kivégzését és felakasztását, szóval hogy te Plagi bácsit még akkor is mentegetted, amikor több mint 200 oldal egy az egyben másolása _bizonyítást_ nyert szerencsétlen megvezetett szellemi nyomorékról, az csak puszta kitaláció és kommunista propaganda.
Larry Silverstein 2012.05.01. 14:32:58
- csak az olyanok, akik írtak. Ezért nehéz neked megérteni.
Mária 2012.05.01. 14:34:36
*
Nem mondod, hogy a Fidesz népszerű?
A TÁRKI áprilisi adatai szerint a biztos pártválasztók 61%-a NEM a Fideszre és NEM a KDNP-re szavazna.
Tehát a biztos pártválasztók közel kétharmada NEM kér a Fidesz-KDNP párosból.
Érthető a felbolydulás és az aggodalom, meg az, hogy rugdosnának mindenbe, ami a baloldalon egy kicsit is élőnek látszik :)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:34:43
de igen
mindenkinek.
nem azert, mert akkora ember lenne, de ha ot le lehet meszarolni, akkor az utana kovetkezot is aki ellenfele lehet orbannak..
sot, akar teged is barmikor le lehet. csak ugy kedely-javitolag...
mert ugyan, teged miert ne lehetne ha gyurcsanyt lehet?
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 14:35:53
Igen, az, aki ír szakdolgozatot, élete végig őrizgeti, sőt, a legtöbben be is kereteztetik, mert az egy akkora-de-akkora vívmány. Néha eltűnődöm, van-e akkora baromság, amit már nem hisz el az átlagos műjobbos, ha azt a Vezérék mondják, de egyre inkább úgy tűnik, nincs.
Steppenwolf 2012.05.01. 14:36:25
Ha szépen kéritek, nektek lehet hogy enged Feri és előadja a szakdolgozatát, még talán azt is, ami az egyetemről eltűnt.
balambher 2012.05.01. 14:38:05
Steppenwolf 2012.05.01. 14:39:46
Persze ha Feri cipőjében járnék, lehet, hogy én is az utóbbit választottam volna.
Mária 2012.05.01. 14:40:24
"A jelen állás szerint a Fidesznek pont az lenne az érdeke, hogy meglegyen a diplomamunkája, hogy ne csak 99, hanem 100%-ban bizonyítható legyen a plágium vád. "
*
Abban az esetben, ha IGAZ a plágium.
*
Ám ha a szakdolgozat NEM IGAZOLJA a plágiumot, akkor a Fidesznek az az érdeke, hogy a dolgozat soha ne kerüljön elő.
[megmondoember] 2012.05.01. 14:40:45
És te hülyed fidesznyik benyelted ezt, csak azért mert a Pali bácsi ezt mondta a tévében? Miért nem lepődöm meg. Mármitn azon, hogy minden idióta fideszes kevés ahhoz, hogy saját véleménye legyen, saját maga értékelje a történéseket, és ezért állandóan arra - a 99%-ban hazugságra - kell hagyatkoznia, amit az általa feltétel nélkül elfogadott megmondóemberek a szájába adnak. És a fidesznyik képességei is csak ezen, az alacsony szellemi színvonalára tekintettel jó gyakran elismételgetett hazugságok visszahangázásra korlátozódnak.
Mert ugye valójában - kedves szellemileg visszamaradt honfitársam - hazugság az, hogy nem hallgatták volna meg, nem lett volna lehetősége a védekezésre. Ugyanis nem, hogy de bizony meghallgatták, de maga a bizottság vonult ki hozzá a Sándor-palotába, és ő szépen tollbamondta nekik azt a kimagyarázást, ami később a zárójelentésben leírásra került (ti. hogy az egyetem volt a hibás, hogy nem hívta fel a figyelmét arra, hogy plagizálni nem szabad).
Arról is ő tehet, hogy nem volt itthon, hiszen két hónapra előre lehetett tudni mikor hozzák nyilvánosságra a jelentést - Plagi bácsi pedig Koreában egy olyan ügyről tárgyalt (nukleáris biztonság), amihez nem hogy lövése sem volt, de még plagizált doktorin alapuló papírja sem volt róla, hogy lenne lövése hozzá - így ezzel kapcsolatban is teljesen egyértelmű, hogy Plagi bácsi elmenekült Koreába, de legalábbis 100%-ban magának köszönhette, hogy nem volt itthon a kérdéses időpontban.
Ennyit a valóság meg a párhuzamos fidesznyik-realitás kapcsolatáról.
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 14:43:10
Picit le vagy maradva a brosúrákkal, az egyetemi példányt 16 éve leselejtezték, szóval lehet, hogy Gyurcsány előre megérezte, hogy a Schmitt-ügy után őt is előveszik, és sátáni kommunista eszközeivel ő intézte ezt el, ettől függetlenül nincs már meg az a példány.
irógép 2012.05.01. 14:44:19
A tisztes eljárás jár mindenkinek, a gond az, hogy akik most vinnyogva magyarázkodnak, azok a Schmitt ügyben a vizsgálat előtt már rég kimondták az ítéletet!!
Ez az ügy pontosan mutatja, miért tart a baloldal ott ahol!! Egy hónapja még nagyon tudták a frankót, elég csak visszaolvasni akár a blogokat is, most meg itt maszatolnak!!
A csalás egyértelmű, ezt mindenki tudja, bizonyítani nehéz mivel a bizonyíték nincsen meg. Ettől még egyértelmű az ügy. A legnagyobb bizonyíték, hogy Ferike mennyit hazudott itt 3 nap alatt. Pont az a folyamat megy le, mint Schmitt nél. Akkor sem értettem, miért kellett kamuzni összevissza.
A nagy különbség, hogy míg Schmitt végül lemondott, Feri régen sem mondott le, és most sem fog félre állni.
És az összes, most szánalmasan magyarázkodó balosnak, csak annyit, hogy ezt az egész plágium dolgot a HVG kezdte el a jobb oldal ellen!!!
Ferike elmehet és megköszönheti nekik, hogy elkezdték a témát feszegetni.:)))
Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.01. 14:44:23
[megmondoember] 2012.05.01. 14:44:27
Persze, beteg ország az, ahol a vádoltnak kell az ártatlanságát bizonyítania - de hát sajnos ilyen az idióta konzumfidesznyikek által ellepett Magyarország 2012-ben.
2012.05.01. 14:45:12
És te, (vagy valaki más) már hitelt érdemlően bebizonyítottad a mostani űberdisznó maffiakormány tényleges bűnösségét? Csak úgy kérdezem, óh, jogállam előítéletmentes bajnoka ... Nehogy még véletlenül a saját igéid csapdájába ess.
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 14:45:30
Elhiszem, és ha sokat dolgoztál rajta, érthető is, ettől függetlenül sok embernek ez csak egy fölösleges kötelesség, amelyet összecsapnak, neadj'isten megiratnak mással -- szóval _önmagában_ az, ha nincs meg, semmit nem jelent.
Mária 2012.05.01. 14:46:00
"a miniszterelnököt kéne megkérdezni, mert ő tart tőle ennyire. Egy kétszázalékos párt idegbeteg elnökétől."
*
Nekem van erre egy nagyon sötét jövőképet előrevetítő feltételezésem:
A nem túl távoli jövőben csúnyán borulni fognak a jelenlegi erőviszonyok.
Orbán már most látja, hogy a borulást nem tudja megakadályozni.
Ezért "kármentő" üzemmódba kapcsolta a pártját, és azon dolgoznak, hogy a borulást követően a hatalom ne kerülhessen az igazán fajsúlyos ellenzéki politikusok kezébe.
Szerintem a Gyurcsány elleni rágalomhadjárat csak a kezdete annak, amit pár héten/hónapon belül az ellenzéki politikusok ellen elindítanak.
Ne legyen igazam.
guszti 2012.05.01. 14:46:26
Jelen helyzetben amúgy az is érthető, hogy bárki, aki potens lehetne vityivel szemben, és hajlandó is lenne ringbe szállni, nem nagyon exponálja magát, mert 2 év alatt nyilván meghamisítana 4 szakdolgozatot, valamint megerőszakolna 6 szobalányt. Szóval ha van is ilyen, pár hónappal, max fél évvel a választás előtt jöhet elő egy rapid de hiteles kampánnyal, akkor már úgyis minden támadás nyilvánvaló kampánymanipuláció, akár van alapja, akár nincs.
De ne legyenek kétségeink: a fikuszt sem a demokrácia és a jogállam ellen elkövettett böszmeségei alapján fogja megítélni a zistenadta, inkább azon múlik a siker vagy bukás, mennyi gátlástalanságot enged meg magának a hátralévő 2 évben eslajos és enyzsolt, hogy a fidesz-közeli beruházók kifizetik-e az alvállalkozókat, hogy megmentett devizahitelesek sokkal szarabb helyzetben lesznek-e, mint két éve. A jónépet joggal aggasztja sokkal inkább a saját jelenlegi nyomora, mint az ideológiai lózungok, magasztalt/bukott hősök, kideríthetetlen igazságok 20-30 évvel ezelőtti ügyekben.
Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.05.01. 14:46:48
Ezekért már akkor, külön-külön is lemond egy politikus egy kulturáltabb helyen.
balambher 2012.05.01. 14:46:54
Ettől persze még simán lehet, hogy GYF hazudik, és lenyúlta a sógor dolgozatának felét. De sajnos az a szomorú, hogy a tények ismerete nélkül ennek pont ugyanannyi az esélye, minthogy kreált ügy az egész, ami mögött Orbán bosszúja van. Vagy a kettő együtt.
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 14:47:07
Teljesen igazad van, csak hát értsd meg, nem mindenki tudja, hogy bármire elég bizonyíték az, hogy 'a hírtévé aszondta'.
Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.01. 14:47:15
Jól mondod elvtársnő a szívemből beszéltél. A mocskos náci csürhe dugta el a dolgozatot, hogy bármit mondhasson szegény Gyurcsány elvtárs lejáratására.
Ha nincs dolgozat bármit mondhassanak.
Steppenwolf 2012.05.01. 14:47:41
Ettől függetlenül még egyszer mondom, jogosan vonta vissza a SOTE Schmitt doktoriját, ezért sem értem a rám aggasztott jelzőidet.
Kicsit kevesebb indulatot elvtárs és kicsit olvass vissza és gondolkodj, mielőtt nekiugrasz a másiknak a magad tenyérbemászó proli stílusában.
Steppenwolf 2012.05.01. 14:50:21
Asszem 2012.05.01. 14:50:40
Amúgy pedig ha valamire, akkor erre kéne, hogy legyen pénz. 3 hónap alatt nem lehet munkát találni, ha valaki ekkor bekerül az adósságspirálba később sokkal nagyobb teher lesz az államnak a tartós munkanélkülisége és a felhalmozott adósságainak a törlesztése mint az a plusz hat hónapnyi segély.
2012.05.01. 14:51:37
Nem kell a saját ártatlanságát bizonyítania, csak mártírkodik, mint mindenki, aki manapság politikai üldözöttet játszik, ő meg főleg, hiszen úgy kell neki az ilyesmi, mint a manna ...
Állítson az ügyre szakértőket, menjen perre, és fogadjon ügyvédet, talán van miből ... Valahol azért még jogállam ez, majd minden körülmény figyelembe vételét követően az ítélettel bebizonyítja, ha akarja. De az valahogy még nem akarózik neki.
dzsaguar · http://blahite.com 2012.05.01. 14:52:24
Azért ha Gyurcsány annyira tökös lenne amennyire látszik, csak villantana valamit: Itt van! Olvassátok! Én furcsának találom, hogy annyira nem értékeli a saját szakdolgozatát, hogy nem maradt egy saját példány belőle ami nem tűnik el holmi dobozokban.
irógép 2012.05.01. 14:52:52
Nem a Hír Tv a lényeg!!
A lényeg a dolgozat bírálataiban van, és abban, hogy Feri pont úgy hazudok összevissza , ahogy Schmitt is tette!!
[megmondoember] 2012.05.01. 14:53:59
Ha még igaz is lenne amit mondasz (ti. hogy már a botrány kirobbanásakor elítélték az általad említett emberek Plagi bácsit), akkor se lenne semmi baj azzal ill. nem lehetne párhuzamot húzni a két eset között. Mert hogy Schmitt esetében ismert és elérhető volt mind Plagi bácsi másolata, mind a plagizált eredeti - és így tökéletesen bizonyított volt a plágium ténye. Nem kell egyetemi bizottság ahhoz, hogy valaki felismerje, hogy két szöveg szóról szóra azonos - és ezen nincs mit kimagyarázni sem. Pedig Plagi bácsi még erre is megkapta a lehetőséget (ti. hogy kimagyarázza magát) számtalanszor - csak mindahányszor elkrta. Szóval aki Plagi bácsit már a botrány kirobbanásakor tolvajnak tartotta, az teljesen jogosan és megalapozottan tette ezt - hiszen a botrány már eleve csak akkor robbant, amikor már konkrét, kézzelfogható és cáfolhatatlan bizonyítékokat gyűjtött a HVG forrása a plágiumra.
Ezzel szemben Gyurcsány szakdolgozata esetében nincs meg, nem ismert az állítólagos másolat - tehát teljesen kizárt, hogy hasonló módon és szinten bizonyított legyen a másolás ténye. Az, hogy mindkét dolgozatban van 35. oldal, ill. hogy a bírálatok ezen egy oldal vonatkozásában nem teljesen más jellegű kritikát fogalmaznak meg, önmagában nem bizonyít semmiféle másolást, pláne nem plágiumot (ti. hogy megfelelő forrásmegjelölés nélkül, sajátjaként feltüntetve vett volna át anyagot mástól).
Ezért nincs jogod neked most bárkit kritizálni, aki most azt mondja, hogy Gyurcsány esetében még semmi sem bizonyított, és egyelőre alaptalan a vádaskodás - teljesen függetlenül attól is, hogy Plagi bácsit ekézte -e az illető vagy támogatta. Mert a két ügyben semmi közös nincs jelenleg se tényállás, se bizonyítékok egyértelműsége és megbízhatósága szintjén.
balambher 2012.05.01. 14:55:40
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:56:00
pedig konneyn elofordulhat, hogy az ember egy "mindegy, csak legyen valami" foiskolai diploma szakdolgozatat nem orizgeti 30 evig...
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 14:58:05
ugyanazt mondjuk.
csak te bizonyitottnak hiszed en meg tudom, hogy nincs biznyitva.
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 14:59:55
Az, hogy néhány hírtévés riporter mond valamit holmi bírálatokról, nem mindenki számára bizonyíték, pláne, hogy lassan a HírTV-hez egy-egy durvább hírhamisítás a beugró. Követni meg nem követem túlzottan, szóval mit is hazudott Gyurcsány a dologról? Az, hogy Schmitt nagyjából naponta talált ki valami a korábbi nyilatkozatainak is ellentmondó dolgot, megvan.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:00:16
a hirtv a lenyeg, ami a fidesz megbizasabol megint elorangatott egy biznyithatatlan gyanut.
mint fitelina ugyben. aholis mindeniinek az maradt meg, hogy "jaja.. mert elevult!"
de nem egy jogeros hatarozat evult el, csak az ugy kivizsgalhatosaga...
ott is a vegeredmeny az, hogy a fideszmedia felporgetett egy kinyomozhatatlan es bizonyithatatlan ugyet.
irógép 2012.05.01. 15:00:41
Sőt az egész Rozs családot a Fidesz gyártotta le:)
Sőt 32 éve ráuszította Orbán a Rozs lányt Ferire!! Aztán a Rozs lány ellopta Feri dolgozatát, és helyette egy másolatot adott be a bátyja dolgozatából.
Sőt Orbán, már akkor lefizette a szakdolgozat bírálóit, hogy mind a két szakdolgozatról ugyan azt írják!!!
Ezt 32 évik titkolta Orbán, és most a csúnya fidesz kitálalt:))))))
Ha fidesz lopta volna el a szakdokát, miért nem lopták el mondjuk 2006 ban?????
És az egész ügyet nem a fidesz kezdte el!!!!! A HVG kezdte el az ügyet a jobb oldal ellen!!
hamucipő 2012.05.01. 15:01:22
Az a jó a karaktergyilkolászásban és kabátlopási ügyek kreálásában, hogy kiszolgálja ezt a gyűlölködési igényt, és aki ebben örömét leli, annak tényleg mindegy, hogy van-e valós alapja, vagy csak gyártottak neki valamit, ami annak látszik.
Nem ártana észrevenni, hogy az elfordulók aránya, a "televanatököm tábor" azért lesz egyre nagyobb, mert a normális lelkületű embereket a gyűlölet nem vonzza, és mozgósítja, hanem inkább lebénítja és távol tartja. Ma már gyakorlatilag nincs jogunk normálisan gondolkodni, ész érvek alapján egyetérteni vagy tárgyilagosan véleményt formálni, mert abban a pillanatban valaki leugat, leköp, megaláz. Nem kell tehát csodálkozni azon, hogy amíg a választás arról szól, melyik politikust utálják többen/jobban, a normálisabbja inkább nem választ.
Steppenwolf 2012.05.01. 15:01:26
Jó tanítvány vagy, te sem szereted kibontani az igazság minden részletét, mint a gazdid.
Igazából nem csak a 35. oldalról van szó, a bírálat tételesen, szinte egy az egyben megyegyezik a két dolgozattal kapcsolatban. De ha lenne vér e tökében és holnap Feri villantana egy szakdogát, akár a saját, akár az ellopott verziót és feketén fehéren bizonyossá válna a másolás, akkor is védenétek. :)
irógép 2012.05.01. 15:04:14
nem a hír tévé a lényeg!!! Az egész ügyet a Pécsiek hozták fel!!!! A hír tv csak utána járt. Az egész ügyet nem jobboldal kezdte. Ugye ott kezdődött minden, hogy elkezdték Orbánt is baszogatni a szakdogája miatt. Csak a puska kurvára fordítva sült el:))
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:04:19
az, hogy "ver a tokeben" pedig nemn jogi, hanem fekvehanyos kategoria. szoval a haverok kozott ertem, hogy eloveszitek, kinek nagyobb a fasza es annak van igaza, de civilizalt orszagokban ez nem megy.
ott bizony a kispocsueknek is igazuk van, ha nem tudjak ellenuk a vadakat egyertelmuen biznyitani.
[megmondoember] 2012.05.01. 15:07:40
Hülyeséget megint te beszélsz, hiszen a bizottság pontosan leírta, hogy Plagi bácsi doktorija nem felelt meg formailag a követelményeknek, ill. hogy a forrásmegjelölések sem voltak megfelelőek, a forrásművek jelentős része nem volt beazonosítható. Az, hogy a végére odaírták, hogy de ez az akkori gyakorlatnak megfelelt ill. hogy az egyetem (is) felelős, mert befogadta a plágiumot, csak a szerecsengyerek mosdatása volt, és csak a hozzád hasonló, magát magyarnak gondoló, de magyarul nem értő emberek megvezetését szolgálta. Hogy ti. nektek úgy tűnjön, hogy felmentették a vádak alól - pedig valójában a mondatokat pontosan értelmezva a bizottság 100%-ig ennek az ellenkezőjét és a plágium tényét, valamint a dolgozat meg nem felelőségét mondta ki (szögletes zárójeles beszúrások tőlem):
"A doktori eljárás - a fent részletezett eljárási hiányosságokkal ugyan, de - formailag megfelelt az akkor még önállóan működő Testnevelési Egyetem gyakorlatának. [Magyarul: a gyakorlatnak felelt meg, nem a szabályoknak]. A dolgozat szokatlanul nagy terjedelmű szövegazonos fordításon alapul [Magyarul: a plágium bizonyított és egyértelmű], ami nem derült ki időben, holott annak feltárása a korabeli védési eljárás részét kellett volna, hogy képezze. A Testnevelési Egyetem szakmai hibát vétett, amikor ezt a szövegazonosságot nem tárta fel időben, s így a dolgozat szerzője azt hihette, hogy értekezése megfelel az elvárásoknak. [Magyarul: a szakdolgozat NEM felelt meg az akkori elvárásoknak és szabályoknak sem]".
Ennyit arról, hogy a bizottság ne mondta volna ki egyértelműen Plagi bácsi plagizálását. Mert bizony kimondta.
Smoother (törölt) 2012.05.01. 15:08:32
Ez egy kártya játszma. Vannak kis lapok meg vannak ászok. Most egy ászt raktak ki arra kellett egy másik ász ami viszi.
Gondolkodjatok, milyen ász kártya volt amire a gyurcsányplagzzált feliratut kellett bedobni.
dzsaguar · http://blahite.com 2012.05.01. 15:09:38
Nyilván ciki lenne mutogatni.
old_field 2012.05.01. 15:12:08
szerencsétlen... ezért kár volt felvenni.
irógép 2012.05.01. 15:12:35
de értsd már meg, hogy ezt az egész ügyet a HVG kezdte el Schmitt ellen!! Aztán a népszabadság folytatta Orbán ellen!!
Érted? az egész plágium dolgot nem a hír tv meg a jobb oldal kezdte el!!!
Ezért gáz jönni itt a hír tévével. Kurvára nem ők kezdték az egész témát.
És milyen érdekes Schmitt ügyében, mikor még semmi vizsgálat nem zajlott le, a ballib oldal már ordibált, hogy mondjon le!!
Most milyen érdekes, konkrét bizonyítékot akarnak:))
Érted ez kurva szánalmas, hogy homlok egyenest másképpen dumálnak most, mint a Schmitt ügyben.
2012.05.01. 15:12:37
Mitől lennének ezek profibbak? Hiszen nekik még az Únió sem asszisztál a disznósághoz, nem úgy, mint dicső elődeiknek ... Szánalmas amatőrök ezek, max. a dühük nagyobb az eddig a tortából jóval nagyobb szeletet zabáló riválisaikkal szemben ...
Elődeik valóban profin bújtak meg a "demokrácia" csodafegyvere mögött. Pontosabban amögött, amiről sikerrel elhitették, hogy "demokrácia", azoknak, akik még sose láttak-láthattak olyat.
Nem a mostani maffiózók voltak benne nyakig a gengszterváltás után az államot fillérekért szétosztogató, meg olajmaffiázó bandák bűnözésében, hacsak még a széllibsi fityeszként nem ... Ott csak az ipar alapjait tanulták el.
Nem nekik volt és van évtizedes gyakorlatuk a szervezett bűnözés pátyolgatásában, terjesztésében és fenntartásában ... Más kérdés, hogy inkább csak folytatják azt, amit elődeik kezdtek.
Ez az ország messze elérő kezű nemzetközi bűnszövetkezetek játszótere, gyakorlatilag határainak első megnyitása óta. Minden politikai erő belföldi és külföldi sikere attól függ, milyen mértékben tud egyességre lépni ezekkel.
...
És ha jobban figyeltél volna, miket is firkálgatok ide, láthattad volna hogy most SEM szavaztam, nemhogy őrájuk, de másra se. A "Semmi hatalmat senkinek" jelszó nem rémlik valahonnét? :)
Megint más kérdés, hogy lehet, hogy két év múlva hallgatok majd a jó tanácsra, de félek, az a döntésem sem lesz e tábornak örömökkel teljes ...
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:13:42
de egy szar szakdolgozat meg mindig legalis diplomat jelent...
sok-sok 2012.05.01. 15:15:13
A Hír Tv pedig az elmúlt 10 évben nagyon sokat tett azért, hogy a gyűlöletkultúra legyen az uralkodó ebben az országban. Direktbe vezérelt párt média...szerinted Szijártót is komolyan kéne venni?
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:15:38
"És milyen érdekes Schmitt ügyében, mikor még semmi vizsgálat nem zajlott le, a ballib oldal már ordibált, hogy mondjon le!!"
tudod mit?
mondjon le gyurcsany!
mirol is...?
Hihhetetlen 2012.05.01. 15:19:00
A plágiumügy ezekhez képest smafu.
Viszont a gondolkodó jobberek és a bizonytalanok szemében is nullára van amortizálva. Nélkülük pedig lehetetlen nyerni. Tehát Gyurcsánnyal lehetetlen nyerni. Éppen ezért mindegy, hogy a vakok között félszemű-e vagy sem, objektíve problémás.
A plágiumügyhöz annyit, hogy SP-nek szerintem már januárban, az első hvg cikk után le kellett volna mondania. Minden, ami utána történt csak lejáratta őt és a pártot. Gyurcsány ellen ugyan nincs közvetlen bizonyíték, van viszont sok erős közvetett. Az ártatlanság vélelme most nem játszik: ha Gyurcsány nem tudja tisztázni magát a gyanú örökre rajta marad és csak fokozza az elutasítottságát.
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2012.05.01. 15:21:57
Ezzel szépen be is tagoltad magad, hová is tartozol.
irógép 2012.05.01. 15:22:05
semmiről nem kell lemondania, eddig sem mondott le soha!! Nem is Feri a lényeg, hanem az, hogy a ballibek, mindenféle eljárás előtt már követelték Schmitt fejét, most meg nagyon ragaszkodnak a bizonyítékokhoz.
És a hír tv elég sok dolgot bizonyított, és elég beszédes az is , ahogy a Rozs család beszél. Teljesen megcáfolják azt amit Ferike hazudozik összevissza.
Vagy a Rozs család nincs is??? Őket csak a Hír Tv gyártotta oda a képernyőre???
És mondom, az egész dolgot, hogy nézzük meg ki mit írt 30 éve, a ballib média kezdte el!!! Kurvára nem jobb oldal, kurvára nem a hír tv kezdte el az egészet, hanem a HVG aztán meg a népszabadság!!
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:24:10
az artatlansag velelme MINDIG jatszik.
gyurcsanyra eddig soha, semmit nem tudtak rabizonyitani. gyurcsany egyetlen bizonyitott "bune" a felsegsertes, mert a segitsegevel/vezetesevel ketszer is megvertek orbant 2002ben es 2006ban es szarra verte egy tv-vitaban.
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 15:25:58
Azért szórakoztató, amikor valaki azzal próbál érvelni, mások az ő bugyuta fantáziavilágában mit csinálnának, 'ha'. :)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:27:15
a liberalizmus jobboldali eszme. az orszag egyetlen ballibje orban viktor volt, mielott iranyt valtott...
masodsorban nem kezdett senki semmit. volt egy csalo koztarsasagi elnokunk, akit megbuktatott a hvg. es erre valaszkent a hirtv krealt egy ugyet ket celbol, hogy
- relativizalja azt a hibat, hogy orban egy csalot tett a szekbe
- tematizalja a kozvelemenyt, hogy elvonja a figyelmet a mindennapi buncselekmenyeikrol
ugyan nem biznyithato, de remekul felhasznalhato karaktergyilkossagra es figyelemelterelesre.
irógép 2012.05.01. 15:27:48
Igen biztos sokat tett a hír tv, meg a párja az atv is.
Egy dolgot mondj már meg nekem. Mikor a ballib média elkezdte baszogatni Schmittet aztán meg Orbánt az irományai miatt, akkor az rendben volt, sőt itt tobzódott a ballib blogközösség, hogy ez mekkora királyság, és most jól megszívta a fidesz. Most, hogy Ferike is belekeveredett a dologba, hirtelen arról irogatnak itt, hogy milyen rohadék a fidesz.
Az egész, ki mit írt 30 éve ügyet, a ballib média kezdte el, annak a következményeit viselni kell sajna Ferinek is
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2012.05.01. 15:28:09
pl. a képviselői mandátumáról.
Egyébként SP-vel sem a doktorija volt a baj, fletóval sem az a baj, hogyan szerezte a diplomáját.
Fletó kb. mindent úgy szerzett, ahogy a Balatonőszödi üdülőjét: megvette az államtól, az állam által adott kedvezményes hitelen, majd annak a részleteit abból fizette, h az állam visszabérelte tőle.
Nos, ez neked vagy nekem ment volna? Nem. Nah, ezért egy posztkomcsi gazember ez a ripacs. A kapcsolati tőkéje nélkül lehet, h még diplomája sincs, nemhogy milliárdos vagyona.
És Orbán gazembersége nem menti az övét, semmi esetre sem.
Kövérnek nincs igaza, mert ez nem médiaterroristák akciói, hanem az ilyen és olyan médiák leghelyesebb működései. Igen-igen jól teszik, ha minél több gazember politikust kiiktatnak. Hajrá!
[megmondoember] 2012.05.01. 15:28:13
Na most akkor el kellene dönteni, hogy a szakdolgozat bírálóját akarjátok plágiummal vádolni - hogy ti. másolta volna az értékelést egy másik értékelésből -, vagy Gyurcsányt! Mert ha utóbbit, akkor a forrásanyagok azonosságát kellene bizonyítani, nem a bírálatét.
Egyébként meg hazugság, hogy a bírálat is szóról szóra egyezne. A HírTv nem a bírálatokat vetette össze, hanem a Gyurcsány-bírálat tükrében olvasta el a Rozs Szabolcs szakdolgozatot, és abban vélt azonosságokat felfedezni. Amivel csak annyi a baj, hogy csak általános lúzungok tekintetében sikerült azonosságokat megállapítani, mint pl. hogy lírai a bevezetése a szakdolgozatnak - ami kb. minden minimum második szakdolgozatról elmondható. Konkrétan csak egyetlen (ill. két) oldalt emel ki, amik ugyanazt tárgyalják: a 11-12. oldalt, ahol állítólag ellentmondásos értékeléseket hoz ugyanarra a dologra vonatkozóan a Gyurcsány-szakdolgozat - és a Rozs-féle szakdolgozat is éppen azokon az oldalakon valami hasonló témáról beszél, amire azonban bizonyítékot, idézetet nem látunk a HírTv anyagában - csak bemondásra kellene elfogadnunk. Am ugye elev abszurd - ráadásul maga a riporter is kiemeli, hogy az ellentmondások a GyF-dolgozatban abból adódónak, hogy másoktól forrásmegjelöléssel átvett idézetek ellentmondanak egymásnak. Tehát ha még történetesen valóban tökéletes szövegegyezés is lenne a szóban forgó két oldalon a két szakdolgozatg között (ami jelenleg nem bizonyított, sőt, még egy mondatnyi egyezést sem sikerült eddig bizonyítani), akkor se lehetne az önmagában az azonosságból eredően plágium, hiszen eleve forrásmegjelölt állításokból, idézetekből keletkezik az ellentmondás.
Nem véletlen egyébként, hogy a MNO már le is szedte az eredeti, a Gyurcsányt tételesen plágiummal vádoló cikkét az oldalról (és sunyi módon egy másik hírére irányít át): mno.hu/belfold/bebukta-gyurcsany-ferenc-plagizalt-1072270
Ha bizonyított lenne a plágium, akkor ugye nem folyna most végig a fos az MNO főszerkesztőjének lábán a tízmilliós kártérítési per miatt amit Feri a dolgok jelenlegi állása szerint simán meg fog nyerni velük szemben.
látjátok feleim szümtükkel 2012.05.01. 15:31:05
Igazad van, de mondj egy pártot, vagy politikus, amelyiknek nyilvánosan hirdetett programja van. Én a rendszerváltás óta csak részprogramokat halottam. Nyert egy banda, majd jöttek a jogszabályok, és abból ismertük meg a programjukat, illetve a magyarok istenét. Pont ezt rühellik sokan a Fideszben is, azt mondták nyolc évig, hogy ők jobban tudnának kormányozni, nem jó a szocik intézkedései közül ez, meg az, osztán amikor két éve nyertek, mit látnak szemeink, ugyan azt teszik, mint a szocik, vagyis megszorítanak. No nem magukat ( mármint az államot), hanem úgy általában mindenkit ( a népet ), gondosan ügyelve rá, hogy azért egyesek ne járjanak rosszul.
látjátok feleim szümtükkel 2012.05.01. 15:33:16
Na látod, így lehet választási költséget nyerni.
irógép 2012.05.01. 15:33:18
Nos az úgy volt, hogy miután megbukott Schmitt (nagyon helyesen), elkezdték Orbánt baszogatni. Tehát kurva nagy hülyeséget beszélsz. Senki nem kreált semmit, Orbánt támadták be!!!! Orbán ugye kibaszta a dogáját másnap a netre.
És, ha a ballib média rászállt arra, hogy ki mit írt 30 éve, akkor miért kell csodálkozni azon, ha jobb oldal meg megkérdezte ugyan mi van Feri dogáival.
Szóval érted, amíg Schmittet meg Orbánt baszogatták, itt tobzódtatok, de ha drága Feriről is kiderült, hogy nagyon nem stimmel a dogája, akkor már az egész a jobb oldal hibája!!
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:33:24
amint bebiznyosodik, hogy elkovetett valamit, mondjon le.
es amit idaig leirtal miond a fidesz-propaganda reszei voltak. nem vademelesekbol, birosagi hatarozatokbol szemezgetsz, hanem fidesz kampanyszovegekbol es propagandaanyagokbol.
tudnal esetleg nekem idezni egy gyurcsany ellen szuletett elmarasztalo jogeros hatarozatot?
tudod, ami azt jelenti, hogy az altalad leirtak
ad 1. buncselekmenyek, illegalis tevekenysegek
ad 2. bizonyitast nyertek
ez elegge fontos lenne az allitasaid alatamasztasahoz, kulonben komnnyunek talaltatsz.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:35:06
ez mit bizonyit abbol, amit a hirtv lehozott?
ertem en a don corleone mentalitast, miszerint alljunk bosszut az elvesztett katonankert, de ez meg nem az alvilag. az orszag nyomokban meg jogallamot tartalmaz.
[megmondoember] 2012.05.01. 15:38:33
Tudod mi a mókás? Hogy miközben cáfolni szeretnéd, valójában tökéletesen bizonyítod az állításom. Azt, hogy ez az egész egy fabrikált bosszúhadjárat a jobboldal részéről Gyurcsánnyal szemben, egy olyan fegyver bevetésének (másolásának, plagizálásának, hahaha) kísérletével, ami az egyik saját katonájukkal szemben (Plagi bácsi) már hatásosnak, sőt, halálosnak bizonyult. Ezzel meg is kaptad a magyarázatot, hogy miért nem 2006-ban (vagy 2005-ben, vagy 2004-ben, vagy 2008-ban) jött elő a dolog: azért, mert a jobboldalttól csak a módszer szolgai másolására tellik, amivel Plagi bácsit kinyírták. Csak azt az apróságot hagyják figyelmen kívül szellemileg alulmaradt honfitársaink, hogy ez a "fegyver" azért működött Plagi bácsival szemben, mert ő egyértelműen ls bizonyítottan lopta az egész dolgozatát - Feri esetében azonban semmi ilyenre nincs bizonyíték. A vád önmagában kevés - ez csak erősíteni fogja Gyurcsányt. Utálni csak az fogja jobban ettől, aki eddig is utálta, "meggyőződésesen", hasonló "tényeken" alapuló dolgok miatt (mint hogy pl. ő adott volna parancsot a szemkilövetésre és hasonló baromságok).
Az is vicces, hogy te azzal próbálod mentegetni a Fideszt és a jobboldalt, hogy ők a GyF-plágiumüggyel csak visszaütöttek - ami viszont szintén baromság, hiszen nem Gyurcsány mártotta be Plagi bácsit. Akkor miért ő kapja a viszontpofont?
Egyszerűen se teteje, se alapja annak amit beszélsz. Bár ebben semmi meglepő nincs egy fidesznyiktől.
milyen szép a Vértes, ó 2012.05.01. 15:39:32
Pont emiatt miért aggódnának? Majd kapnak véletlenül egy tízmilliós reklám-megrendelést.
lucus51 2012.05.01. 15:39:32
genyamagyar 2012.05.01. 15:40:38
És kiderült, hogy lopta az egészet. Ezért támadták be Gy.F.-et.
látjátok feleim szümtükkel 2012.05.01. 15:40:56
Jó, ne bizonyítsunk, elhisszük neked, hoyg Gurcsány "plagizált". ÉS?
Azért nem mindegy, hogy Gyurcsány sem nem miniszterelnök, sem nem köztársasági elnök jelenleg. Egyszerű magyar állampolgár, ugyan miről is kéne neki lemondania? Talán arról, hogy többet nem politizál? Akkor a hasonló jobberek mikor mondanak le? Mondjuk a lézerblokkolós, a kötelezős, a stadionbeléptetős, a zsidózós, a cigányozós?
Vagy azok nem annyira fajsúlyos belügyek, mint egy főiskolai szakdolgozat?
dzsaguar · http://blahite.com 2012.05.01. 15:41:13
mendson 2012.05.01. 15:43:18
"Fideszes képviselő a pécsi egyetem oktatási igazgatója - Onnan tűnt el a két szakdolgozat!
Lengvárszky Attilla önéletrajza:
• a Pécsi Tudományegyetem oktatási igazgatója
• a Vitézi Rend Baranya megyei székkapitánya
• egyéni vállalkozóként életviteli tanácsadással foglalkozik, hivatásos probléma megoldó
• önkormányzati képviselőként elsőként tiltakozott a képviselőtestületben a Tubesre helyezendő lokátor ellen.
• jelmondata: "Szolgálat, szolidaritás, összefogás".
• Egy 2005 februári interjúban így fogalmazza meg hitvallását: "Képviselői programomban valóban első helyen szerepel a szolgálat, amely eredetét tekintve katolikus neveltetésemből adódik, ezért további életemben is meghatározó szerepe van a Krisztus követésnek. Talán ezért lettem tanár és különböző közösségek szolgálója a tanári pályán és a különböző társadalmi megbízatásokban."
2. önkormányzati képviselő:
• 2002-ben volt először önkormányzati képviselő jelölt, az Összefogás Pécsért Egyesülete (ÖPE) jelöltjeként, 4 %-ot szerzett, nem került be a testületbe.
• 2004 decemberétől önkormányzati képviselő, akkor az Összefogás Pécsért Egyesület tagjaként (az egyesület 2002-ben egy listás mandátumot szerez, ott váltja az egyesület korábbi elnökét).
• 2005 végén a Tubes-ellenes fellépésével szerez nagyobb ismertséget.
• 2006 őszén Fidesz-KDNP-ÖPE jelöltként egyéni önkormányzati képviselői mandátumot szerez Pécs 9. vk-ben 48 %-kal.
• 2010 őszén másik körzetben, a Pécs 7. vk-ben ismétel, mint Fidesz-jelölt, 60 %-kal.
3. oktatási igazgatóként a főbb feladatai:
• oktatástervezés, oktatásszervezés, hallgatói szolgáltatások egységes rendszere
• az egyetem egységes áthallgatási és átoktatási rendszerének kezelése
• oktatási controlling
• szaklétesítés, szakindítás, plussz ezekhez kapcsolódó nyilvántartások
• felnőttképzési tevékenység, iskolarendszeren kívüli képzések regisztrálása, kérelmek és beszámolók elkészítése, benyújtása
• tanulmányi adminisztráció - irányítja a kari tanulmányi hivatalok munkáját
• a közoktatással kapcsolatos egyetemi szintű koordináló és adminisztratív feladatok
• kidolgozza a beiskolázási stratégiát, irányítja és szervezi a magyar és külföldi hallgatókkal kapcsolatos beiskolázási tevékenységet
• előkészíti és koordinálja a felvételi eljárást.
• irányítja és felügyeli az Egységes Tanulmányi Rendszerrel kapcsolatos feladatokat – azaz az elektronikus tanulmányi nyilvántartást (hallgatók, kurzusok, órák, osztályzatok)
• meghatározza a hallgatói pénzügyi szolgáltatásokat, előkészíti és ellátja a hallgatói pénzügyi feladatokat
• felügyeli az oktatási folyamatok minőségbiztosítását
• szabályzatok kidolgozása
• az oktatásszervezés területén foglalkoztatottak folyamatos oktatása, továbbképzése
• irányítja és ellátja a maximális hallgatói létszám megállapításának intézményi lebonyolítására vonatkozó feladatokat
• ellátja a hallgatók testneveléssel kapcsolatos oktatási, oktatásszervezési feladatokat, valamint az egyetemi polgárok részére sportszolgáltatásokat nyújt, koordinálja a sportcélú létesítmények kihasználását, hasznosítását
• ellátja az Erasmus hallgatói, oktatói és adminisztratív személyzeti mobilitással kapcsolatos feladatokat
• elnöke a Másodfokú Tanulmányi Bizottságnak, társelnöke az Oktatási és Kreditbizottságnak"
genyamagyar 2012.05.01. 15:43:23
1. Még soha senkit nem gyűlöltek úgy, mint most Orbán Viktort.
2. Már azok is védik Gyurcsányt, akik eddig ki sem állhatták.
peti6 2012.05.01. 15:45:54
Már megint ostobaságokat írsz, te igazi jövőbelátó....
Hogy a fletó az alternatíva..... röhely, hát a parlamentbe nem fog bekerülni a DK.
Egyszerüen nem fogod fel, hogy abszolute nincs alternatívája a jelenlegi kormánypártnak, és nem is lesz 2014-ben sem.
Hát mondd meg már nekem, hogy ki??
Az mszp, az lmp, a dk,?????
Összeborulva sem kapják a szavazatok felét, mint a fidesz.....
Gondolkozz már.....
végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2012.05.01. 15:47:23
Köszönjük a postolonak hogy kiállt Gyurcsány Feri és az Igazság mellett a Köztársaság mellett!!!
hamucipő 2012.05.01. 15:49:44
irógép 2012.05.01. 15:50:06
Nem vagyok fidesznyik!! Kár, hogy ez a végső érved!
A szakdolgozat mizériát, nem a jobb oldal kezdte el, hanem Orbán dogáját kezdték baszogatni.
És bameg ilyen a politika, igen a jobb oldal is visszaütött. Ennyi, erről szól a politika.
Csak amíg a jobb oldalt érte a vád, addig itt örömködtetek, most, hogy Ferike is szopóágra került, szánalmasan magyarázkodtok.
Amúgy Ferinek már mindegy is, csak bameg legalább ne fingta volna tele a médiát a Schmitt ügy kapcsán, mikor ő is csalt.
genyamagyar 2012.05.01. 15:50:22
genyamagyar 2012.05.01. 15:52:30
A belügyminisztert pedig Gyurcsány Ferencnek fogják hívni.
genyamagyar 2012.05.01. 15:54:13
Ja tényleg, miért is mondta Orbán, hogy csökkentik a nyugdíjat?
genyamagyar 2012.05.01. 15:55:53
Szánalmasak vagytok. :)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 15:56:28
nem hinnem, hogy szuksegunk van egy voros simicskara...
inkabb el tudom kepzelni, hogy az lmp, mszp, dk egyutt, puccslacikat eltuntetve es raul valaki vegre schiffer szajara, mert barmikor kinyilik, abbol az jon ki amit a fidesz beletett...
o is annyira independentnek akar latszani, hogy lassan belenarancssargul.
peti6 2012.05.01. 15:59:42
Nemrég ébredtél fel mi????
Ez neked nagyon szép álom lehetett....
earlyrat 2012.05.01. 16:02:00
dany82 2012.05.01. 16:05:39
De ez ettöl még összeáll egy egésszé. Egy gyurcsányt-le-akarják-járatni-légbölkapott-vádakkal egésszé.
és még csak fel sem tünik neki...
Oxy 2012.05.01. 16:08:47
Hát ez itt a baj. Ha a demokratikus restaurációhoz GyF nélkülözhetetlen, akkor nekünk, a magyar népnek annyi.
Mert mi van, ha a szakdógája valódi, eredeti ugyan, de ne adj uram Isten, történik vele valami? Akkor az Orbán-Simicska-rendszer örökre bebetonozódik??
irógép 2012.05.01. 16:10:04
A szakdolgozat mizéria ott kezdődött, hogy Orbánt kezdték elbaszogatni vele.
Csak a puska kurvára fordítva sült el, Orbán egy nap alatt tisztázta magát, Feriről meg kiderült, hogy ahogy a politikában mindig is tette, a fősulin is csalt.
És azok akik két hónapja még nagyon tudták, hogy aki plágium ügybe keveredik az lépjen le, azok most itt magyarázkodnak.
Kurva vicces ahogy hazudnak a ballibák, és homlok egyenest mást beszélnek mint 2 hónapja:)
Na de pont ott is tart az ellenzék, a magatok fajta hű elvtársakon kívül nagy ívben szarnak az emberek a fejükre.:))
pucros 2012.05.01. 16:12:01
De azt sajnálom, hogy ennyi ember ennyi energiát fecsérel faszságokra. Úgy gondolom, a rendszer hibája, hogy itt minden a hiszékeny tömegek manipulálásán múlik, és ez visz ebbe az irányba.
tomwar 2012.05.01. 16:21:39
Stefi, a dolog egyertelmu. Nyulas.
De neked, es Pali ba mellett vegsokig kitartok, nos nektek szepen csendben illene maradni.
2012.05.01. 16:22:59
tomwar 2012.05.01. 16:23:00
2012.05.01. 16:23:34
2012.05.01. 16:25:42
2012.05.01. 16:27:05
2012.05.01. 16:29:11
2012.05.01. 16:30:10
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 16:30:12
bizonyitek?
ertem en, hogy ezt akarja a hirtv elhitetni, csak bizonyitani nem tudja...
ha a szakdolgozat es a doktori kozott nincs kovetelmenykulonbseg, akkor miert nem les zmindenki rogton doktor aki diplomat kap?
tomwar 2012.05.01. 16:30:43
Szerintem az is hulye volt, aki OV dolgozatara hajtott - mar reg oda volt keszitve, alig vartak, hogy valamelyik balfasz rakerdezzen.
Reszemrol GyF oda lep le, ahova akar...bar valoszinuleg elotte asni kellene kicsit a godor aljan.
munkanelkuli 2012.05.01. 16:34:10
vol 2012.05.01. 16:35:36
Canis Lupus Libertas (törölt) 2012.05.01. 16:39:18
Nem kéne ezt feszegetni, mert minimális belátást követően megszűnhet a kommentözön...
MCock 2012.05.01. 16:43:31
Az nyilvánvaló, hogy a műsor készítői dramatizálják a kutatás során történteket, de a forgatókönyv rossz lett.
Pl. miért mennek le "szakirodalmat kutatni" Pécsre, miért furcsa, hogy Gyurcsány a Balaton-felvidékről ír pápai létére, miért emelik ki előre, hogy annyit tudni abból az időből, hogy Gyurcsánynak volt egy Rozs Beatrix nevű felesége. A dolgozatkeresés az évkönyvből nem a legéletszerűbb.
Arra lehet következtetni ezért, hogy a célpontosok tudták, mit "keresnek": már megvoltak az adatok, de nem olyan úton jutottak hozzájuk, ahogyan bemutatják.
A BÍRÁLATKÉNT BEMUTATOTT IRAT CSAK LÁTSZÓLAG PASSZOL:
I. a 35. oldalon Rozs - a műsorkészítők elmondása szerint, és láthatóan is - MÁR a borászattal foglalkozik, ellenben GyF-nek állítólag ez az utolsó oldala - amely viszont a szőlészetről szól.
II. Az 1978-at követő évekről VAN adat - de kevesli a bírálat.
III. Hogy Gyurcsány nem ír az erózió elleni védelemről, és Rozs sem, nos ez nem bizonyíték semmire.
IV. Az időjárásról szóló részt részletesen nem láthatjuk, de annyi látszik, hogy a 11-12. oldalon az éghajlatról van szó, a 13-on a csapadékmennyiséget említik. Kérdés, hogy a Technika-tanszéken mit értenek a földrajzhoz.
Aki jobban figyel, találhat mást is.
A "nyomozás" kamus megfilmesítését most hagyjuk.
Aki nézett már Célpontot, feltűnhetett neki, hogy a narrációt csak érintőleg támasztják alá a látottak.
A pörgős képsorokat állandóan duruzsoló szövegeléssel, akciózenével támogatják meg, így a gyanútlan néző figyelme megoszlik, és meg lehet vezetni.
Pl. az ügyészségnél a Jókai utcában rátapadtak egy fazonra, aki megfordult, és a kezében levő papírlapok súrolták a "riporternő" hasát. A szöveg pedig az volt, hogy: "riporternőnket megütötték".
Ettől még sajnos lehet, hogy megáll a történet, és az igen kellemetlen.
Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2012.05.01. 16:47:29
Orbán első valamirevaló kármentő lépése lenne, ha bukásában is megakadályozná, hogy ismét Fletó kaparintsa meg a kormányrudat. Mondjuk ez a veszély csak a ti képzeletetekben létezik, Fletó örülhet, ha autót vezethet még egyáltalán, nemhogy országot.
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "ha a szakdolgozat es a doktori kozott nincs kovetelmenykulonbseg, akkor miert nem les zmindenki rogton doktor aki diplomat kap?"
Ne erőlködj már Skiccpali 2 módra, bazze, ez szánalmas. A plágium meg nem engedettségéről beszélünk, és ebben nincs különbség egy PhD-dolgozat meg egy általános iskolai beadandó között.
sárkányfő 2012.05.01. 16:48:19
Nos, ha lesz bírósági ítélet, az új helyzetet teremt, akár pro, akár kontra.
Ismét megkérdem (előbb senki sem válaszolt rá), hogy az ordas hazugságairól hírhedt Fidesz Tv-nek tényleg van komoly bizonyítéka, vagy csak egy kamu blöffre megy az egész hiszit? Én nem nézem ezt a tévét, azoktól kérdem akik nézik. Na mint ha Gy. szavahihetőbb lenne, de egyszerre mindkét fél nem hazudhat.
Netuddki. 2012.05.01. 16:48:59
Mondom ezt úgy, hogy egyáltalán nem vagyok meggyőződve arról, hogy a gyurcsány lopta volna a szakdolgozatát. Mert itt kérem minden lehetséges. Sőt, annak az ellenkezője is.
A legjobban azon röhögnék ha a gyurcsány szarrá perelné a "hír"tévét meg a többi fideszes szarrágó médiát az mr1-el az élen. Amit tegnap is előadtak az valahogy az ágyúval verébre tipikus esete. Főleg hogy qrvára nem érdekel már a gyurcsány. Arról énekeljenek inkább amit a fidesz művel most az országgal. De ezt nem fogják mivel az orbán irányítja őket...
sárkányfő 2012.05.01. 16:53:36
Áruld már el, konkrétan MIT mutattak be, és mennyire komolyan a Fidesz-Tv-ben? A Rozs szakdogáját? Vagy a bírálatot? Az egészet rendesen, lapról lapra vagy csak lobogtattak egy iratcsomót? Aláírás, pecsét, bármi hivatalos, ilyenek látszódnak?
És amit bemutattak, azt mivel hasonlították össze? Megvan a Gy. dolgozatának bírálata is? Azt bemutatták rendesen?
Netuddki. 2012.05.01. 16:56:54
Ez már nem a gyurcsányról szól hanem a hazug fideszesekről. Belegabalyodtak mint majom a horgolócérnába. Még ezt az egyszerű kis lejáratást sem bírják normálisan megcsinálni...
pucros 2012.05.01. 16:57:48
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2012.05.01. 17:02:29
Azt hiszem, te nem teljesen vagy 100-as. Ki mondta, h a balatonőszödi üdülő ügye bűncselekmény? Én aztán nem.
Azt mondom csak, h mérhetetlenül erkölcstelen dolog volt, tipikus posztkomcsi tempó, ahogyan a kapcsolati tőkét használja. Ezt a történetet mindenki tudja, ténykérdés, fletó sem tagadta sosem.
És akkor az úszómedence és a Fittelina kapcsolatáról most nem beszéltem. Ennek az embernek az egész élettörténete az ügyeskedésről szól, a kiskapuk és kapcsolatok kihasználásáról. Ebbe a képbe pedig tökéletesen beleillik a plágium ügye.
De tudod, mit? Ne mondjon le semmiről. Minek is? A gondot éppenséggel a leendő mszp-lmp-dk összefogásnak fogja okozni a személye. Ha meg összefogás nincs, eléggé nehéz lesz megbuktatni a stadionépítő felcsúti maradonát
hamucipő 2012.05.01. 17:03:53
Ezen kívül kíváncsi lennék, hogy a véresszájú kommentelők közül hányan szeretnék, ha az ex feleségük, sógoruk, anyósuk (esetleg a jelenlegi) nyilatkozata alapján ítélnék meg a jellemüket, képességeiket, tetteiket?
A választ nem kell leírni, elég ha odamennek a tükör elé, és mélyen belenéznek.
Kerek négyszög 2012.05.01. 17:04:37
is 2012.05.01. 17:05:05
Nana, a HírTV bemutatott egy papírt. ki mondta, hogy ez tényleg az eredeti bírálat? Honnan szerezták? Hogyan?
-- dr kotász -- (törölt) 2012.05.01. 17:06:16
Szegény... Már megint rajtatok röhög a fél ország....
Kerek négyszög 2012.05.01. 17:08:19
Hát ebben a korrupt országban csak ez működik. Ez egyébként nem törvényellenes, csak annak piszkálja a csőrét, aki nem tud részt venni benne.
Akkor hogyan is értékeljük Simicska többszáz milliárdos adófizetői pénzek megkaparintását? Azért ez több nagyságrenddel nagyobb összeg, mint amit Fletó kapart össze magának...
Kerek négyszög 2012.05.01. 17:11:07
Használjatok dezodort. Az izzadságszag nem túl kellemes...
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 17:11:45
ezert csinaljatok ezt a mubalhet:-)
atlatszo, szanalmas...
sarokbaszoritott patkanyok vagytok, semmi tobb:-)
Larry Silverstein 2012.05.01. 17:16:05
Bazzeg, milyen család az ilyen?
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 17:17:03
pontosan ezt a szivesseget nem szabad a fidesznek megtenni. nem szabad tovabb elhinni amit allitanak, a mocskolodasaikat. nem szabad, hogy tovabb nyirjak a kozeletet. azzal, hogy egymas ellen forditjak a demokratikus eroket. gondold vegig. azert hiteltelen gyurcsany, mert a fidesz propaganda azt allitja?
soha, semmit nem biznyitottak sem gyurcsannyal, sem a lehallgatassal, sem az mdf-es politikusokkal, semmivel kapcsolatban. megis elhittetek, hogy akit a fidesz osszeszaroz az tenyleg szaros. es ezert haltak ki a partok, mert sikerult mindenkit a gyuloleten keresztul manipulalni a ragalmaikkal, hamis vadjaikkal. es igy segedkeztunk mi, szavazopolgarok a fidesznek, hogy egyetlen "lehetoseg" maradjunk.
hagyjuk ezt vegre abba.
Wagem 2012.05.01. 17:20:53
Cobs 2012.05.01. 17:21:44
"Becsületéről beszél" ...komolyan hol él ez az ember?...
meg nem unja még a fidesz terostizázást meg az ő állandó üldözetetését?...ajj...fárasztó már a a stílusa..
:)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 17:23:34
tehat egy matematika dolgozat eseteben minden jo megoldast beado gyerek "plagizal", amig nem fedez fel egy sajat megoldast.
de egyelore meg nincs semmi bizonyitek azon kivul, hogy a hirtv elhiresztelt valamit egy ellenzeki politikusrol egy olyan egyetemmel kapcsolatban, ahol az egyik igazgato fideszes politikus.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 17:25:47
latod, patkany, aki bunozokkel keveredik hozzad hasonlova valik:-)
Cobs 2012.05.01. 17:26:32
Gyurcsány már nagyon unalmas...
azt meg senki nem mesélje be hogy nem alapos gyanu az ha két ilyen rokoni dolgozatban megegyezik oldalrol oldalra a tartalom még ha az eredeti doga nincs is meg ami 100 %ra bizonyítaná ezt...
Egy a probléma a nagy száju balos sajtó aki végre talált egy jobb oldali ügyet schmit esetén akkor nagyon károgott..most meg semmi...de tényleg semmi...áhh nincs is ott semmi..ugyanazat a címet írták..biztos véletlen...
ez a kettős mérce...Orbánnál lenne így...lenne nyavalygás....
Larry Silverstein 2012.05.01. 17:27:54
Nincs ezzel semmi baj, Gyurcsány meg nem most lett politikai hulla. De most már legalább azt is tudjuk hogy az ex-családja (is) utálja mint a sz*rt...:)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 17:30:10
megmutatnad nekem azt a jogeros birosagi hatarozatot, amiben elmarasztaljak adocsalasert?
tudod, ez megint afidesz-trukkok egyike. a fitelina ugyben ugyanugy nem lehetett mar vizsgalatot folytatni, mint a jelenlegi ugyben...
tehat ott sem derult ki az igazsag es itt sem fog, viszont remekul fel lehet hasznalni karaktergyilkossagra.
Cobs 2012.05.01. 17:30:27
és igazad lehet...szerintem az igazgatóhelyettes ugy rendezte az eseményeket hogy mindkettőnek ugyanazt a címet írta be a jegyzőkönyvekbe, sőt még írt egy bírálatot írógépen is...
Igazi profi fideszes...
Aztán meg gyors eldugta mind a két dogát...
Egyet mondok...nem valoszinű hogy meg lesz valaha is az 35 oldalas doga, ha gyurcsány tisztára akarja mosni magát keresse meg dobozaiba...mert csak utána lehet tisztára mosni magát...
A mocskos orbán érdekes egyből felrakta facebookra...Milyen mocsok egy terorista...
Larry Silverstein 2012.05.01. 17:31:44
Ügye ha skiccpalinak elvették a doktoriját, akkor Gyurcsánynak a diplomáját kell elvenni, ha rábizonyítanak valamit. Akkor pedig már elméletben sem lehet belőle semmise.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 17:38:45
ha nagy szeretetben elnenek, nem ex lenne...
a hvg kozvetlen bizonyitekokat kozolt. a hirtvnek egyelore nincs semmi ilyesmije.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 17:40:07
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.05.01. 17:51:31
hamucipő 2012.05.01. 17:56:00
genyamagyar 2012.05.01. 17:58:27
Perverz vagyok?
Igen, igen, igen!
Jobbosok! Patkányok vagytok mind! Miattatok vlt Trianon! Nemzetvesztők! :-((((
MCock 2012.05.01. 18:08:21
Egy lefényképezett, gépeltnek tűnő lapot mutattak, ugyanazt, amit a neten lehet látni. Rá van írva, hogy GyF dolgozatának bírálata, van rajta egy aláírás, melynek színe a betűk színével egyezik (tán fénymásolat). Az aláíró adjunktus a neve után valóban a technika tanszéken dolgozott.
A dolgozat, amit lobogtatnak, és bele is lapoznak, kívülről (a kötése) réginek tűnik. Fekete kötés arany betűkkel, nem az, amit a mama mutogatott a Híradóban. Bele-bele lapoznak, sorokat mutatnak belőle. Pecsétet, számot nem látni, van egy technika tanszékes fejléc. Azt talán nem mondják, honnan van.
Kerek négyszög 2012.05.01. 18:08:25
Akkor meg honnan lehet tudni hogy oldalról-oldalra megegyezik a tartalom?
MCock 2012.05.01. 18:09:54
folyamatábra 2012.05.01. 18:17:47
off
De azt valami elképesztőnek tartom, hogy ezzel a témával még a legtisztább fejű embereket is megetetik napokra, amikor mindenhonnan a Fejér megyei földosztás kellene szóljon!
fn.hir24.hu/nagyinterju/2012/04/27/angyan-orbannak-uzenem/
flea 2012.05.01. 18:27:14
mno.hu/belfold/bebukta-gyurcsany-ferenc-plagizalt-video-1072270
(mondjuk hogy a te linked miért a vakvilágba irányít át, azt meg kéne kérdezni a webes emberüktől, de legyen ez annak a problémája, akit érdekel)
hamucipő 2012.05.01. 18:29:39
Hertelendi 2012.05.01. 18:36:03
" a Vitézi Rend Baranya megyei székkapitánya"
Na ezen pont szétröhögtem magam:)))
székkapitány...milyen szék? árnyékszék?:))
ne hozd már ilyen kellemetlen helyzetbe ezt a szerencsétlent, úgyis nagy kakiban van...
2012.05.01. 18:42:26
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 18:43:51
bizonyitek?
2012.05.01. 18:44:56
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 18:49:08
Kerek négyszög 2012.05.01. 18:54:24
Annak kell bizonyítania, aki az első állítást tette. Tehát nem Fletónak.
"De ezt nem is várom el egy olyan embertől mint Fleto, aki nem igazán tiszteli a törvényeket! "
No és miért nem tiszteli a törvényeket? Magánnyugdíjpénzeket lopott?
2012.05.01. 19:18:28
Szevasztok 2012.05.01. 19:18:37
Ebben veled egyetértve azonban én is azt mondom, hogy GyF-nek el kellene hagynia a közéletet. Mégpedig azért, mert az ő személye a legnagyobb integrátora a jobboldalnak.
Amíg a személyisége itt lebeg, addig OV-nek mindig lesz lehetősége feltörni/visszatérni akármennyire is barmolja el kis országunkat.
Larry Silverstein 2012.05.01. 19:19:23
2012.05.01. 19:22:06
-wass- 2012.05.01. 19:48:10
huhhhu 2012.05.01. 19:49:46
Alauda (törölt) 2012.05.01. 19:59:20
Schmitt-tel sok baj volt, már a plágium ügy előtt is, én már a megválasztásánál fogtam a fejemet, hogy egy ilyen helyezkedő paprikajancsit miért kell oda ültetni. Persze ő lett a nemzet tolla, aki mindent aláírt.
Lebukott, magyarázkodott, kapaszkodott a bársonyszékbe.
Most az is lebukott, aki az első követ rá dobta. De mivel Gyurcsány már túlélt ennél veszélyesebb történeteket, ezért most ő nem fog visszavonulni. Ráadásul nincs hatalmon, nincs miről lemondania.
A sok nyugdíjas, a megrögzött MSZP és DK szavazók ezután is rá fognak szavazni. Ha az őszödi beszéd nem tántorította el őket, akkor ez sem fogja.
Demszky megúszott minden korrupciós ügyet, Gyurcsány 2006-ot, Orbán és családja az összes lenyúlást, anno Torgyán is minden disznósága ellenére sértetlen maradt... és a többi kishal is elevickélt. Akit be kellett áldozni, azokat beáldozták: Szabadi Béla, Zuschlag János, Hagyó, Hunvald, Weinek, Schmitt, hogy a főnökeik megússzák.
Egykutya minden párt, ugyanott tanulták ezek a módszereiket.
A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.01. 20:08:03
Eközben hova tűnik a hírekből a fideszes szarháziság, Orbán Viktor be nem vallott házátalakítása? Hol van Ángyán József állítása, amelyet Budai Gyula sem cáfol, miszerint az állami földek 77 százalékát fideszes figurák kapják? Hol a Közgép-Simliska-sztori? Hol az adóemelés tételeinek tisztázása, hogy mindez mennyi terhet rak majd a családokra?
Miért vagyunk szégyenszemre bóvli kategória, miért drága az euro és a benzin, miért keresnek jól a fideszes seggnyalók...stb...stb.
Ezekről kéne beszélni az orbáni diktatúrában!
És takarodj a Vajdaságból, ne kampányolj, ne keverd a szart itt is, mert ahol "segítettél" mindenhol buktak! /Románia, Szlovákia.../
3dom'f'speech 2012.05.01. 20:09:24
(nem) mellesleg, Schmittnek egy percnyi esélyt sem adtatok (pl. az ártatlanság véLelmének (és nem véDelmének, mint ahogy azt bugyibernadett szóvivőtök fröcsögte) jegyében), az első pillanattól kezdve ráugrott a ballib cápa-falka, mintha vérszagra mentetek volna
-wass- 2012.05.01. 20:18:04
-wass- 2012.05.01. 20:20:14
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 20:26:02
tehat megegyszer
mi a bizonyitek gyurcsany fele plagiumra? nem a sajat mentalis allapotodra es erosen megkerdojelezhjeto viselkedesmintaidra. arra ott a blogod. a hamisitasra mi a bizonyitek?
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 20:28:37
na? vajon ki lehet a neni, akit kivenhedt ribancnak neveztel? ez a masik hazifeladatod a bizonyitas mellett:-DDD
Fidesz = nácigecik (törölt) 2012.05.01. 20:35:52
..undorító amit műveltek
Larry Silverstein 2012.05.01. 20:37:56
1) Az egyetemen előkerült a szakdolgozatok jegyzéke. Ennek hitelessége kétségbevonhatatlan. Kiderül belőle, hogy Feri és az ex-sógor ugyanabban a témában írtak dolgozatot.
2) Gyurcsány világosan bevallja, hogy azért választotta ezt a témát, mert ex-sógorék házában talált hozzá szakirodalmat.
3) Ex-sógor külön kérdésre nagyon világosan elmondja, hogy abban a házban az EGYETLEN EGY vonatkozó szakirodalom az ő szakdolgozata volt, mást Fletó nem találhatott.
4) Előkerül Fletó dolgozatának értékelése.
5) A HírTV-ben elhangzik, hogy az egyetemen megerősítették az értékelés hitelességét.
6) Emellett előkerül ex-sógor dolgozatának munkapéldánya is, aminek a hitelességét az garantálja, hogy személyesen a szerző bocsátotta a HírTV rendelkezésére.
7) Fletó dolgozatának egyetemen hitelesnek elismert értékelése és sógor dolgozatának szerző által hitelesnek elismert tartalma rengeteg ponton, apró részleteiben, még oldalszámra is egyezik.
Ezek nem bizonyítékok? Kit érdekel? Annyit pont látni belőle hogy Gyurcsány milyen. Nem mintha meglepne.
Ja és lesz még több is.
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 20:43:40
ezek legfeljebb kozvetett bizonyitekok lehetnek, de onmagukban nem bizonyitanak semmit.
te azert hiszed bizonyiteknak, mert mindenaron gyurcsanyt akarod szarosan kihoyni belole. de egy ugyvedbojtar korberohogne ilyen "biyonyitekok" alapjan.
de hamarosan meglathatod, amikor a hirtvnek, mno-nak, fideszes politikusoknak birosagon kell bizonyitaniuk es nem a plebs elott..:-)
fleto sokmillios karteriteseket fog nyerni:-)
lesz a dknak penztara kampanyra:-DD
Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.05.01. 21:07:06
És az, hogy az áfával pusztán hatalomvágyból akkora kárt okozott az országnak talán nem lenne elég önmagában is?
Tök mindegy, hogy másolta-e a dolgozatát vagy sem. Az eddigi szereplése bizonyítja, hogy ugyanolyan a hatalommániás gengszter, mint Orbán. Az lenne a legjobb, ha örökre eltűnne a párjával együtt.
Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.05.01. 21:09:53
A jogászok majd megvédik, oszt jó napot.
Alauda (törölt) 2012.05.01. 21:11:26
a közvetett bizonyítéknak benne van a nevében, hogy bizonyíték
bíróságon nem csak akkor ítélnek el valakit, ha beismeri a tettét és ott áll a holttest felett áll egy véres késsel
a valószínűség magas foka... itt meg már szerintem elég magas fokon valószínű, hogy Fletó hazudott, csalt
Persze ez nem fogja érdekelni a majálison ingyen virslit zabáló plebs-t, az őt imádó nyuggereket
a bizonyítékokat összességükben kell értékelni
és itt eléggé úgy látszik, hogy Gyurcsány sáros
Schmitt is sáros volt, ő sem volt képes méltósággal távozni, csak amikor már szorult a hurok és Orbán rászólt, hogy menni kéne...
Gyurcsány hívei úgyis neki fognak hinni, akármit követett el. Sok mocsokságot elkövetett már, mégis kikeveredett belőle.
Orbán hívei is hasonlóan megingathatatlanok, akármi derül ki a jobboldaliakról. Ezek már fanatikus vallások, nem politikai irányzatok.
Szóval kinek is szól ez a sok kölcsönös lebuktatás? A bizonytalanoknak, az érdekteleneknek? Őket ez sem igazán hozza lázba.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.01. 21:21:04
Tekintsünk el a szakdolgozattól.
Te magad hogyan nevezed ha teszem azt valaki ki adja saját házát amiben lakik saját cégének, a cég azt felújítja, uszodát épít bele, az illető az ÁFA-t viszaigényli ?
(Fittelina)
Ezt a magyar jogrend akkor is adócsalásnak nevezte, amikor kedvenc Ferenced ezt a cselekedetet bizonythatóan elkövette, és most is.
Bűncselekménye elévült.
Te hogyan nevezed azt, mikor valaki cégbíróság által visszadobott cég nevében eljár ?
A magyar jogrend ezt közokirathamisításként ismerte, és tudja be most is.
Kedvenc Gyurcsányod ezt szó szerint megtette.
Bűncselekménye elévült.
Ezek fényében ki nem szarja le a szakdolgozatát, mikor köztörvényes bűncselekményeket követett el ?
És ki aza barom aki elhiszi, hogy tud két mondatot önnálóan írni, mikor a vizsgáira is az MSZMP KB-ből szóltak le.
www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA
nu pagagyí 2012.05.01. 21:21:19
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.01. 21:23:41
Tegyük hozzá a sztorihoz, hogy amikor Gyurcsány lebukott az adócsalásával (Fittelina) ügy, akkoriban az APEH homepagéjén szó szerint kint volt a Gyurcsány által elkövetett adócsalásként aposztrofált tett.
Aztán mikor kiderült, a Gyurcsány irányítottta APEH ezt az oldalt leszedte.
nu pagagyí 2012.05.01. 21:29:57
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.01. 21:33:30
A Gyurcsány által irányított APEH leszámolt a gonosztevővel, aki kimerészelte szivárogtatni az esetet:
www.vg.hu/kozelet/leszamoltak-a-fittelina-vakonddal-az-apeh-nel-113366
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.01. 21:47:30
errol szolt a fidesz elmult 22 eve.
nekem eleg volt belole. ha orban buktatasahoz gyurcsanyon at vezet az ut, akkor arra kell menni.
sajtoskenyér 2012.05.01. 22:04:05
Tulajdonképpen ezzel a bullshittel jön mindenki 2010 óta, aki mentené Gyurcsányt, vagy netán az amatőrködő LMP-t, holott barátim a közvéleménykutatások szerint a DK és az LMP a béke segge alatt tanyázik, az ellenzéki pártok közül csak az MSZP és a Jobbik erősödött (egyik az idősebb, másik a fiatalabb korcsoportokban), a kettő közül pedig egyelőre az MSZP-nek van egymillió fő feletti biztos pártválasztója.
Szóval lehet itt okoskodni tények és szakértelem nélkül, de attól még Gyurcsány minden szónoki tehetsége ellenére hiteltelen politikai hulla, az LMP minden tisztességes kezdeményezése ellenére pedig szervezetileg gyenge. A szónoki tehetség egy dolog, más dolog a politikai "eladhatóság", a hitelesség és a szervezőkészség.
Ne feledjétek, hogy 1990-ben Antall, 1994-ben Horn, 2002-ben Medgyessy nyert...kifejezetten virtigli szónokok voltak, ugye...
VT Man 2012.05.01. 22:07:15
"ez a kettős mérce...Orbánnál lenne így...lenne nyavalygás....
Emlékszem amikor a ballib sajtó azon viccelődött, hogy Orbán még azért nem adta elő a szakdolgozatát, mert épp most írják lázasan az emberei...
hehe. Visszanyalt a fagyi!
sajtoskenyér 2012.05.01. 22:07:44
Az meg végképp ostobaság volt tőle, hogy ha Öszödön azt gondolta, hogy az a hírös beszéd majd a néhány száz szoci képviselő "kis titka marad". Orbán sajnos még ennyiben is okosabb, ő legalább vigyáz a szájára, soha nem beszél nyíltan.
VT Man 2012.05.01. 22:08:35
"A szakdolgozat mizéria ott kezdődött, hogy Orbánt kezdték elbaszogatni vele.
Csak a puska kurvára fordítva sült el, Orbán egy nap alatt tisztázta magát, Feriről meg kiderült, hogy ahogy a politikában mindig is tette, a fősulin is csalt.
És azok akik két hónapja még nagyon tudták, hogy aki plágium ügybe keveredik az lépjen le, azok most itt magyarázkodnak.
Kurva vicces ahogy hazudnak a ballibák, és homlok egyenest mást beszélnek mint 2 hónapja:)"
Hehehe :-) Pontosan így van!
elvhű társ 2012.05.01. 22:09:17
reálmargit 2012.05.01. 22:12:18
Nem a bűnösséget kellene bizonítani?
Miért GYF-től várja mindenki a bizonyítékot?
sajtoskenyér 2012.05.01. 22:17:51
Ettől függetlenül Gyurcsány és Schmitt ügye ég és föld, a vádat pedig a vádlóknak kell bizonyítania. A legfelháborítóbb pedig az, hogy a "ballibázók" pontosan a posztíró logikáját követik: ráhúzzák Gyurcsány árnyékát az egész baloldalra.
VLADISZLAV 2012.05.01. 22:21:54
weasel 2012.05.01. 22:22:22
Nyilván nem ő az elképzelhető legjobb politikus, de azért valami mégis csak hiányozni fog. Itt az őszödi beszédből egy apró részlet:
"És kiderül, hogy még a legnagyobbak is, a legtöbbre tartottak is százmilliárdos nagyságrendű tévedésekben vannak. ... Általában sok jó ötlet van egész addig, amíg nem kell számolni. Mikor számolni kell, akkor elfogy a tudomány."
Hallottatok már másik miniszterelnökről, aki szerint az ország jövőjét _számolni_ kell és nem megálmodni vagy megtippelni?
sajtoskenyér 2012.05.01. 22:22:49
sajtoskenyér 2012.05.01. 22:30:18
És mindeközben mocskosul leszarta, mit mond mást, ment a saját feje után.
Nem ismerős? Mintha 2010 után hasonló folyamatok játszódtak volna le...
Nem ismerős?
ezanicknevem 2012.05.01. 22:32:44
Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.01. 22:35:48
A munkás bére az égre kiált!
weasel 2012.05.01. 22:44:19
1) Gyurcsány meg van gyilkolva - nem _érdemes_ tovább küzdenie. Alapjában véve mindenkinek igaza van, aki a végleges távozását sürgeti. Én csak azt állítom, hogy van egy olyan tulajdonsága, ami regnáló miniszterelnöknél ritkaság: érti a racionalitás előnyeit.
2) A hazugságokról: a választók _imádják_ (irónia!) ha hazudnak nekik. Ha valaki az igazsággal jön, az 2,65 %-ot hoz.
3) Azt hiszem Gyurcsány teljesen tisztában volt vele 2006-ban hogy kitől milyen teljesítmény várható:
"Az a személyes sztorim, hogy változtassuk meg ezt a kurva országot, mert ki fogja megváltoztatni. Orbán Viktor fogja megváltoztatni a csapatával? Vagy C változat: nem történik semmi. El lehet még így egy darabig lébecolni."
weasel 2012.05.01. 22:48:46
Pardon, még valami, az általában elsikkad.
Orbán Viktor kormányzása, azt hiszem, az egyéni<->csapat spektrumon inkább az "egyéni" pólus közelében van. Gyurcsányé valahol középen. Mindaz, ami a miniszterelnöksége alatt történt számos szándék és érdek eredője. 2010-től azonban még abban is OV dönt, hogy létezik e földrajzinév-bizottság. Egy szó mint száz: a 2006 utáni történések egy nem is csekély része nem _csak_ egy ember sara. Inkább egy egymással is vitában levő csapaté.
sajtoskenyér 2012.05.01. 22:50:31
Az embereket nem lehet akaratuk ellenére "megjavítani". Vagy akarnak egy társadalmi-gazdasági változást vagy nem. Vagy hisznek a sikerében, vagy nem. Orbán mostani Nagy Ugrása pontosan ugyanazokat a tipikus politikai hibákat mutatja, mint a gyurcsányi reformdüh: homlokegyenest mást csinálnak, mint ahogy a választások előtt beszéltek, nem kérdeznek meg senkit a terveikről (civil szféra és az ellenzék), és egy szűk, lelkes de dilettáns klikk akarja levezényelni az egész folyamatot.
gigacherry 2012.05.01. 22:55:20
Aki libbantaknak és liberóknak nevezi a liberálisokat az ugye nem veszi zokon, ha őt fideszdroidnak hívják (csak a kedvesség viszonzásaképpen)?
ON
VT Man 2012.05.01. 22:57:05
"Ha Gyurcsány az alapjaitól meg akarta változtatni az országot, és bejelentette volna a reformterveit 2006 előtt, akkor elveszíti a választást. Viszont 4 év alatt a Fidesz bebizonyította volna, hogy nagyjából annyira képes, amit most látunk tőle."
Mondjuk akkor már lett volna Eurónk 2010 előtt..
hamucipő 2012.05.01. 23:00:11
weasel 2012.05.01. 23:00:13
Hmmm. Meglehet. Bár a Fidesz megnyerte a a legutóbbi időközit is. (A II. kerület még oké, de Miskolc?!) Ez azért eléggé zavarba ejtő, nem?
De ezek szerint viszont van remény, nem? Akkor elképzelhető, hogy 2014-ben már nem az ígérgetés lesz a siker záloga?
rockjano 2012.05.01. 23:18:44
Ez egy nagy baromság GyF tehertétel a baloldalnak (bár mostmár az mszp-n kívűl) ugyanúgy mint valójában Orbán óriási teher a jobboldalnak. Csak ezt még nem értik a Fidesz szimpatizánsok.
Nekem elegem van ezekből a pojácákból (mindkettőből) vannak sokkal jobb szürkébb emberek akik sokkal jobban tudnák (és már tudták) vezetni ezt az országot...
Gyurcsány pont azzal a gyűlölettel beszél mint Orbán..valójában nagyon hasonló a két figura...
weasel 2012.05.01. 23:20:43
Valahogy sikerült egy olyan rendszert összehoznunk, ahol értelmes ember nem alapít pártot/indul választáson/jelölteti magát miniszterelnöknek ...
balkon-úr 2012.05.01. 23:23:00
Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2012.05.01. 23:24:47
Na állj, állj! Mivan? Küszöb feletti? Nem is tudtam, hogy időközben két százalék lett a küszöb.
rockjano 2012.05.01. 23:30:33
A jövőben nem ez a két ember fogja meghatározni a politikát. Szerintem Orbán visszavonul, GyF meg marginalizálódik...
Jönnek majd újjak mert van lesz lehetőség másra...
ásványi répacukor 2012.05.01. 23:38:39
Három év múlva vajon még emlékezünk a tegnapi, holnapi holnaputáni stiklikre, az eltüntetett 10, 20, 100 milliárdokra,a félsajtószabadságra, az IMF tárgyalások sikereire, az EÜ átalakitás kiszélesitésére... és még sorolhatnám. Erre a huszadrangú plágium blöffre biztosan. Jelenleg teszek nagyivben GY F szakdolgozatára! Az érdekel, hogy meggyógyul-e a lányom, tovább tud-e tanulni a fiam, és jövőhónapban is kapok-e fizetést?
/ Mellesleg irigylem azokat akiknek GY F szakdolgozata a legnagyobb gondjuk!/
Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.01. 23:46:58
azbesztos 2012.05.01. 23:53:19
Most kiderült, gyurcsány Ferenc is pontosan ilyen gyanúba keveredett.
Az ugyanis nehezen hihető, hogy egy embernek mindkét, végzettségét igazoló szakdolgozata eltűnik, ő még egy másolatot sem tud prezentálni, és még kevesebben vannak, akiknek a sógora azonos címmel ad be szakdolgozatot néhány évvel korábban.
Érthető, ha ebben a helyzetben ijedten, kétségbeesetten viselkedik a volt kormányfő, de ahelyett, hogy összeesküvés-elméleteket gyárt, az volna a megoldás, ha megtalálná a dolgozatát, elhárítaná az őt ért vádakat, és ezzel megnyugtatná a közvéleményt.
Ha ez nem sikerül, el kell tűnnie a közéletből, előbb a parlamentből, aztán minden olyan helyről, ahol közpénzekhez hozzáférhetne.
azbesztos 2012.05.02. 00:18:00
2012.05.02. 00:54:14
Ezt senki nem meséli be. De az alapos gyanú csak a vizsgálat elindítására indok. Az nem az ítélet. Az ítélethez meg kell az eredeti bizonyíték. Persze ma, Magyarországon a bíróság más jogrend szerint játszik.
2012.05.02. 00:57:34
??? Ezt mondta? A saját lakásából? Én lemaradtam ott, hogy az egyetem irattárából, ha eltűnt, akkor az egyetem miért nem tett feljelentést, lopás miatt, illetve, hogy nem találja otthon.
Vigyázz, ha összemosol információkat , az hazugság.
Mr. Waszabi 2012.05.02. 01:50:15
Mpatikus Eszetlenellenes 2012.05.02. 01:56:32
A régi korok lovagi tornái, vagy akár egy párbaj mennyivel hatékonyabb megoldásokat hozott össztársadalmilag...
Kihívó-kihívott, álláspontok, meg a Jóisten keze. Aki kardot fogott kard által veszett el.
Ma a hatalmat ennyire akarók, a "KÜLDETÉSTUDATOS" nagyurak a régiekhez képest aránytalanul kevesebbet kockáztatnak. A mai despoták a felelősséget szétkenik a demokrácia nevű elképzelés mára már bábszínházzá korcsosított díszletein, miközben a reflektorokkal meg megy a parasztvakítás.
Gagyi TV-műsorok helyett hogy megnézne sok ember egy többmenetes Gyurcsány-Orbán bokszmeccset, vagy jöhetne akár gladiátorharc is, (extra lenne, ha mérgezett pengékkel, hátha mindkettő találna...)
Ezek helyett mentelmi jog, LOL
Megkövetelhetnénk 2014-ben az akkori 199-től pár alapvető dolgot össztársadalmilag..., pl:
a visszahívható képviselői státuszokat, VALÓDI, s a közvetlen hozzátartozókra is vonatkozó vagyonnyilatkozatokat, EGYÉRTELMŰ összeférhetetlenségi szabályokat.
Meg persze a mára már ideológiák nélkül is sikeresen összeverbuválódott, (PÁRTOKNAK nevezett valamikbe tömörült), s jellemzően kontraszelektált akarnokok és ingyenélők, adófizetők általi, s végeláthatatlanul sok módon zajló gigafinanszírozásának végét.
Megláthatnánk, hogy "egy kis kockázattal" fúszerezve, hogyan menne a mai dolcevita. Lehet javulna a szelekciós hatékonyság, nem kicsit, NAGYON.
exlex 2012.05.02. 05:15:39
exlex 2012.05.02. 05:27:35
exlex 2012.05.02. 05:29:11
klacus 2012.05.02. 06:28:01
Ehhez nem kell se a Figyusz, se a Jobbik. A gyurcsók volt az egyedüli aki képes volt valamit elérni a Gyuszi óta. Azóta csak a jéghideg űr van..
Akinek pedíg nem inge.....
Yasashi Tanuki 2012.05.02. 06:35:13
Ezt a megállapítást kicsit pontosítani kellene, valahogy úgy, hogy Gyurcsány két ciklus alatt egy kormányzópártból csinált egy küszöb feletti és egy küszöb alatti pártot.
Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.05.02. 08:38:07
És ez Gyurcsány célja is: tűnjön el Orbán és senki ne maradjon, csak Gyurcsány. Csak azt nem veszi észre, hogy már rég kinyírta magát.
Lassan Orbán is kinyírja magát, a mostani hülyeségeit már nem lehet nagyon űberelni.
Tűnjenek el mindketten.
kalandfereg 2012.05.02. 08:42:22
"a levegőben lógó Fidesz-LMP koalíció"
"akibe közelítőleg annyi politikai tehetség és bátorság szorult, mint Gyurcsány Ferencbe"
"én Fletónak hiszek"
Úgyhogy ez a poszt is azt a tézist igazolja, hogy aki Gyurcsányt jó politikusnak tartja, az nyilvánvalóan egy alternatív valóságban él.
kalandfereg 2012.05.02. 08:45:03
:D
Mondjuk a posztoló összekeverte a parlamenti küszöb és a mérési hibahatár fogalmát. :D
Bár a 2% az még a mérési hibahatárt sem ugorja meg, mint küszöböt, ha jól emlékszem, bár nem vagyok statisztikus.
steve313 2012.05.02. 08:46:06
Ha igaz is lenne a dolog akkor is egy hivatalban lévő köztársasági elnök meg egy "függetlenségbe" kényszeített parlamenti képviselő úgy viszonyul egymáshoz, mint a sakkban a paraszt meg a királynő.
Amúgy meg "biztos helyről" tudom, hogy az a felcsuti mocsadék 7.-ben puskázott és ezért kapott jó jegyet. Tehát vissza kell venni tőlle minden bizonyítványát!
preston 2012.05.02. 08:57:48
ki vizsgálja a mostani földbérleti panamákat??
reálmargit 2012.05.02. 09:01:33
Mi ezzel a gond?
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.02. 10:17:24
el tudnad mondani, hogy azon kiuvul, amivel a fidesz es orban bemocskolta mit is kovetett el gyurcany?
valami onallo gondolat? vagy te is egy agyatlan pitbuill vagy, akinek ha megraznak egy rongyot akkro raharap es szajzarat kjap, mert agya az nincs, csak marni szeret es morogni.
ember vagy, vagy kutya?
itt az ideje a valasznak, mert jon az a helyzet, amikor az emberek fel fogjak rugdosni a kutyakat...
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.02. 11:18:09
Horn Gyula szakdolgozata is plágium!
Kiszivárgott, hogy Horn Gyula 1971-es szakdolgozata szóról szóra megegyezik Felvinczy Ervin fideszes (azelőtt KDNP, azelőtt FKGP, azelőtt MDF) honatya 2002-es szakdolgozatával. Horn Gyula nem kívánt reagálni megkeresésünkre, Felvinczy úr azonban így nyilatkozott:
-Nyilvánvaló, hogy Horn úr annak idején hozzájutott az időgéphez, gondolom, valamelyik gurulódollárhitelből fizetett kém lopta el számára egy nyugati kutatóintézetből. A kommunistákra jellemző önző szűklátókörűséggel nem bocsátotta ezt a vívmányt a társadalom rendelkezésére, még a lottószámokat se nézte meg, hanem saját egyéni boldogulásának útját próbálta egyengetni. Azonban az igazság győz, a hamisság porba hull... "
Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.02. 13:15:15
Az ilyen homokos fasiszta horda miatt tart itt az ország.
Gyurcsány Ferenc az igazi karakán vezető aki kivezetné a nemzetet a bajból!
2012.05.02. 19:00:14
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 09:20:15
a fideszpropagandara meg nem nagyon lehet mast mondani, minthogy fideszpropaganda.
tessek szepen ajogallamn szabalyai szerint BIZONYITANI
nba? rajottel mar, kicsoda a kivenhedt kurva?;-))))
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 09:31:23
Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.05.04. 00:17:03
De ha mégis... No, akkor elismerésem.
Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.05.04. 00:20:59
Hanem az, hogy Schmitt magát a nyelv legfőbb őrévé kente, Gyurcsány meg (a maga bűnével -?-) Schmitt legfőbb leokádójának.