Íme, az első...

2012.01.03. 01:58

Kedves Olvasó!

Régóta gondolkodom azon, hogy blogot írjak. És most rászántam magam. Nem tudom, jó ötlet volt-e. De nagy kockázata talán nincs. Úgyhogy hajrá!

Miért ír az ember blogot? Én két okból:

1., Szeretném megosztani a gondolataimat másokkal - bízva abban, hogy lesznek olyanok, akik egyet is értenek velem.

2., Lesz egy naplóm. Könnyű, mindig hozzáférhető, és talán - ha a számítógép segít - még rendezett is.

Hogy ki az az "én"? Egyelőre maradjon titok. Nem feltétlenül azért, mert - egy méltán közutálatnak örvendő druszám szerint - gyáva lennék, és csak álnévvel mernék megszólalni. Inkább azért, hogy amit írok, az önmagában legyen érdekes, és ne azért, mert én mondom. Bár nem vagyok "közéleti szereplő", nem kéne sokáig gugliznia annak, aki meg akar ismerni. Jobb szeretném, ha a személyem se pro, se kontra érvet nem szolgáltatna a gondolataimhoz.

Hogy miről írok, még nem tudom. Közéletről, politikáról biztosan. Egyszer, szándékom szerint, fel fogom fedni, hogy ki vagyok. És akkor majd vállalnom kell minden szót, amit leírok. Úgyhogy lehet mindent komolyan venni.

Szóval, én itten most belevágok. Aki akar, tartson velem.

Ghostwriter

A bejegyzés trackback címe:

https://ghostwriter.blog.hu/api/trackback/id/tr293515431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása