Gyurcsány kilenc élete
2012.09.11. 13:04
„Most már tényleg vége van Gyurcsány Ferencnek” – írja (ki tudja, hányadszor) Szily László az Indexen. „Komolyan: miért nem képes valaki felismerni, hogy politikai értelemben halott?" – kérdi a Vincent. Az éhségsztrájk, ahogy kell, kiváltotta az összes elképzelhető negatív reakciót. Rendesen megy a harákolás, jobbról is, meg az „új pólusról” is – mint mindig, ha a volt miniszterelnök címlapra kerül. Fújják a mantrát: Fletó nyilván paranoiás őrült. Egy egomán, mindenfajta önkritika nélküli ripacs, aki már rég elvesztette a realitásérzékét. Senkit sem érdekel már néhány hibbant nyugdíjason kívül. És el kéne már végre tűnnie, legalább 10 évre, de még inkább örökre, mert mindenről ő tehet, és csak ártani tud.”
Na jó, legyen. Tényleg, játsszunk el a gondolattal. Mi lenne, ha Gyurcsány Ferenc „meghallaná a nép hangját”, és visszavonulna?
Több lehetőséghez jutna-e a demokratikus ellenzék, ha Gyurcsány nem lopná el folyton a show-t előlük? Frászkarikát. A DK-nak ugye hivatalosan nincs frakciója. Így sokkal kevesebb megszólalási lehetőséget kapnak, mint vetélytársaik. A Parlamentben, a sajtóban és a híradókban egyaránt. Nincs költségvetési támogatásuk, a DK-hoz képest még az LMP is egy Krőzus, úgyhogy rendezvényekre is alig telik. Reklámra meg egyáltalán nem. Tehát ha mégis szóhoz jutnak, az csakis azért lehet, mert mondanak valamit. Ebben a helyzetben arról károgni, hogy Gyurcsány elveszi az ellenzék elől a napot, finoman szólva is önleleplező. Kizárt dolog, hogy bármelyik ellenzéki rétor kivirágzásához pont Fletó elmúlására lenne szükség.
Elhárulna-e „az ellenzéki összefogás egyetlen akadálya”? Biztosan nem. Az LMP többször világossá tette, hogy nem kér a szocikból sem. Aki olvassa a megnyilatkozásaikat, és az őket kísérő értelmiséget, az tudja: ökoék a baloldalt akarják legyőzni. Az LMP-nek – nomen est omen?! – az LMP jövője a legfontosabb. Akkor is, ha közben Orbán a nyakunkon marad.
Megnövekedne--e az ellenzék a szavazótábora? Ugyan, miért? Ha szembe jön a közvélemény-kutató, most talán nem lehet halkan azt rebegni, hogy „LMP!”? Vagy hogy „MSzP!”? Tényleg Gyurcsány az, aki miatt a választók fele nem tud pártot választani magának? Ő hiteltelenítené el azokat a pártokat, amelyeknek nem is tagja? Nem inkább az a baj, hogy az a bizonyos hőn áhított ellenzéki alternatíva – kompetens vezető erő és/vagy a megfelelő összefogás híján – egyszerűen nincs is?
Kitörne-e esetleg a világbéke? Muhaha. Ha ürügy kell az ellenzék támadására, kiriminalizálására, ha Gyurcsány ellen nem lehet vádat emelni, akkor majd megpróbálják lecsukni a baloldali kormányok más vezetőit. Ugyan, ki az a szentéletű, aki ellen Polték nem bírnak összekaparni annyi „bizonyítékot”, mint amennyijük pl. Gyurcsány Ferenc, Molnár Gyula vagy Fekszi Márta ellen volt (nem is beszélve Dávid Ibolyáról)? Ki az, akit manapság nem lehet bármikor kamerák előtt bilincsbe veretni, és jó 1-2 évig közellenségként a címlapon tartani?
Akár tetszik akár nem, 2012 őszén még mindig az a helyzet, hogy ebben az egész bűzös posványban, amit mi nem átallunk „belpolitikának” hívni, nagyjából addig történik bármi érdemleges a hatalom ellenében, amíg Gyurcsány Ferenc csinál valamit, és ezzel esetleg mozgásra kényszeríti a sok möchtegern Periklészt.
De ne legyen igazam. Tessék engem megcáfolni. Alig várom azt a tökös, jó svádájú, demokrata államférfit, aki alkalmas arra, hogy megverje Orbán Viktort. Esküszöm nem fog érdekelni, hogy LMP-s vagy MSzP-s, DK-s vagy 4K!-s, Éliás vagy Tóbiás. Regisztrálok, és rá fogok szavazni.
Gyurcsány Ferencet pedig egy módon lehet legyőzni: jobbnak kell lenni nála. Őt aztán nem védi se a kétharmad, se az Ügyészség, se a médiahatóság. Szabad a pálya, lehet produkálni. Addig meg – jobb, ha ellenfelei és kritikusai beletörődnek: Fletó nem fog éhen halni, és továbbra sem lesz hajlandó arra sem, hogy önként a kardjába dőljön, csak azért mert valamelyik nagyokos főblogger társam esetleg rosszat talál írni róla a világhálón.
Az ő sorsáról 2014-ben a DK-éval együtt a választók fognak dönteni. Éppen úgy, mint Schifferéről, vagy Mesterházyéról. Ha a helyükben lennék, én nem lennék nyugodt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
egyjózsi 2012.09.11. 16:16:50
Viszont Szilynek, s a többi "megmondónak" is élnie kell! A "gyurcsányozás" hosszú ideig kifizetődő lesz. A "fikázása" divatos, sok olvasót vonzó...
Ez a bejegyzés fején találta a szöget! Én sem látok sajnos senkit, aki a Zorbán méltó ellenfele lehetne. Kellene valakinek felbukkannia, aki mögé tömegek állhatnának be. Erre a remény minimális! Talán ideje lenne egy vitának, melyben érvekkel támasztanák alá a Gyurcsány-ellenzők, hogy mi is volt a baj a Fletóval. ...azon kívül, hogy a fidesz nevű "igazmagyar" tábor hazugságokkal, utcai performance-okkal leamortizálta. Ma ott tartunk, hogy az értelmesen gondolkodó tömegek fejében is szitokszó a Gyurcsány! S ezért mérhetetlen a felelőssége Szilynek, s meg a többieknek is, akik ezt a "tömegigényt" kiszolgálják, s nem is próbálják meg reálisan kezelni! Ez a blog ezért remek!
KovácsGyuláné 2012.09.12. 08:31:54
kiskutyauto 2012.09.12. 16:50:59
Papirius Cursor 2012.09.13. 13:53:47
Viszont jelen állás szerint ő az egyetlen, aki felemeli a seggét a fotelből.
Sátán meg a Jocó 2012.09.13. 15:10:51
Helyes, maradjon is ez így! :)
kiskutyauto 2012.09.13. 16:31:36
márta)) 2012.09.13. 19:34:46
Miért is tűnne el. Tetszik, nem tetszik még mindig Ő a baloldal "arca", ha úgy tetszik?!
Egyébként tévtan él a fejekben (még szocialista berkekben is) , hogy mindenért a Gyurcsány a hibás.
A gyökerekhez kell visszamenni, legalább a zseniálisan levezényelt rendszerváltásig.
Voltak/vannak kormányokon átivelő, megoldatlan ügyek, problémák, amit minden kormányok csak tologattak maguk előtt, s mindenki tett rá egy hatalmas lapáttal. Ami most van, az pedig elképesztő, egy hatalmas hab azon a bizonyos tortán.
hm?
hegyilány 2012.09.13. 20:46:02
Ugyan, ugyan!
Az a baj, hogy a társadalom egy hatalmas csoportja (választók fele)? azt sem tudja, hogy a politikát eszik e vagy isszák. A napi politikai események értelmezéséhez sem nőtt még fel. Elég volt csak annyi, hogy lopott a másik.
A alacsony" tájékozottságnak ilyen, olyan okai lehetnek, nincs idejük, net hozzáférésük, vagy egyszerűen csak nem értik az üzeneteket".
Úgy gondolom, hatalmas feladat vár az ellenzéki pártokra,- a baloldalra,- hogy bizonyos társadalmi csoportokhoz eljusson a hangjuk.
Erről szól a GyF. éhségsztrákja is...........
Szerintem.
:)
dogbakszi 2012.09.14. 15:29:47
"Egyvalamivel kéne szembenézni végre őszintén barátom, hogy Viktátor és Fletó a két fő arcunk, s ez mindent elmond a magyar társadalomról... és ez az igazán nagy szégyen... oldaltól, nézettől függetlenül katasztrofális nyomorúságos a felhozatal... egy rothatdó beteg társadalom kórképe... ezek vagyunk mi és barátom ez KÖZÖS SZÉGYENÜNK... az is csak a siralmas szánalmasságot fokozza, hogy megy egymásra mutogatás, fikázás... 8-s"
- Ez azért így nem feltétlenül igaz, hogy csak az a két arc létezik... Az, hogy más ilyen aktívan pro vagy kontra nem okoz ekkora érzelmi viharokat, az valóban igaz..., de ha úgy gondolkodunk, hogy nem a harsánt populizmus alapján szeretnénk megitélnii valakit, hanem a szakértelme és szerénysége alapján, akkor már előjön egy újabb személy neve is... Bajnai Gordon-é...
kiskutyauto 2012.09.14. 16:09:57
dogbakszi 2012.09.14. 18:06:33
"Részt vett a sukorói mutyiban"
- Önt ahogy látom, csak a tények nem zavarják...
...Ha neki bármilyen negatív szerepe lett volna a Sukoró ügyben, akkor már a fityisz rég rabosította volna...
"(és lehetne még sorolni)"
Csak tessék, de kérem a valós tények figyelembe vételét, mert ha visszanéz, akkor láthatja, hogy Bajnai eddig minden perét megnyerte azokban az ügyekben, amivel őt be akarták sározni... (HírTV, Magyar Nemzet, Pesty Feka doboz, Budai Gyula leszámolási bizto stb.)
...Hogy titokban milyen szimpatizáns, vagy kihez tartozónak vallja magát, arról 2010 óta semmilyen infó nem jött le... (ha csak annyi nem, hogy pártrendezvényre nem volt hajlandó elmenni.
"Ő is csak báránybőrbe bújt farkas, s másfelől nagy vizeket nem hinném hogy mozgatna... "
- Nem mondom, szép kis prekoncepció! Amit a nagy vizekről ír, az pedig azért furcsa, mert épp nem oly régen írták le, hogy nagyon jól kezelte a teamjével a válságot a 2010-es kormányváltásig...
Az országnak ahhoz, hogy nyugodt fejlődésen menjen keresztülo, el kellene felejtenie az olyan idegbeteg típusú vezetőket, mint Orbán, vagy Vona, vagy bármely populista néptribun, mert az nem vezet sehova, csak a további leszakadáshoz.
kiskutyauto 2012.09.15. 13:24:38
k-monitor.hu/adatbazis/aktak/kormanyzati-negyed-1
kmonitor.hu/adatbazis/aktak/kaszinovaros-sukoro
Csak így első nekifutásra.... Mindenben benne van a barátunk... A liberálbolsi országromboló brigádok egyik vezető tagja már vagy 15 éve... A Wallis piszkos ügyei egyikét-másikát saját szememmel volt szerencsém látni... Nem kéne bedőlni egy illúziónak..
dogbakszi 2012.09.16. 20:17:57
kmonitor.hu/adatbazis/aktak/egymasert-egy-masert-ugy...se Bajnai se Wallis W.T.F?
k-monitor.hu/adatbazis/aktak/kormanyzati-negyed-1 ...se Bajnai se Wallis
W.T.F?
A sukoró féle ügyet már kár is volt ide hoznia... hiszen ott Bajnait csak tanuként hallgatták meg...
Na ezért felesleges volt ezt a 3 linket ide feldobni...
Mi is akkor Bajnai vétke? Az, hogy a Magyar Köztársaság Kormányának tagja volt 2006. július 1-jétől 2007. június 30-áig ahol fejlesztéspolitikáért felelős kormánybiztos lett, ahol is felügyelete alá tartozott az uniós pénzek elosztásáért felelős Nemzeti Fejlesztési Ügynökség? Azokhoz az ügyekhez pedig amit Ön felsorolt, emiatt semmi köze nem volt.
Sukoróval kapcsolatosan még Budai leszámoló biztos sem tudott felhozni ellene még egy hamis vádat sem, akkor Önnek ez sikerülne?
"A Wallis piszkos ügyei egyikét-másikát saját szememmel volt szerencsém látni..."
- Ha úgy látta, hogy az a "piszkos ügy" bűnügy, akkor ideje lett volna már megtennie a feljelentést, ha pedig csak úgy jár a szája, akkor azzal nem tudok érdemben mit kezdeni, hisz előfordul, hogy "bolond lukból bolond szél fú"... és ilyenkor a teendőm a szánalom...
dogbakszi 2012.09.16. 20:18:51
kmonitor.hu/adatbazis/aktak/egymasert-egy-masert-ugy...se Bajnai se Wallis W.T.F?
k-monitor.hu/adatbazis/aktak/kormanyzati-negyed-1 ...se Bajnai se Wallis
W.T.F?
A sukoró féle ügyet már kár is volt ide hoznia... hiszen ott Bajnait csak tanuként hallgatták meg...
Na ezért felesleges volt ezt a 3 linket ide feldobni...
Mi is akkor Bajnai vétke? Az, hogy a Magyar Köztársaság Kormányának tagja volt 2006. július 1-jétől 2007. június 30-áig ahol fejlesztéspolitikáért felelős kormánybiztos lett, ahol is felügyelete alá tartozott az uniós pénzek elosztásáért felelős Nemzeti Fejlesztési Ügynökség? Azokhoz az ügyekhez pedig amit Ön felsorolt, emiatt semmi köze nem volt.
Sukoróval kapcsolatosan még Budai leszámoló biztos sem tudott felhozni ellene még egy hamis vádat sem, akkor Önnek ez sikerülne?
"A Wallis piszkos ügyei egyikét-másikát saját szememmel volt szerencsém látni..."
- Ha úgy látta, hogy az a "piszkos ügy" bűnügy, akkor ideje lett volna már megtennie a feljelentést, ha pedig csak úgy jár a szája, akkor azzal nem tudok érdemben mit kezdeni, hisz előfordul, hogy "bolond lukból bolond szél fú"... és ilyenkor a teendőm a szánalom...
dogbakszi 2012.09.16. 20:19:28
kmonitor.hu/adatbazis/aktak/egymasert-egy-masert-ugy...se Bajnai se Wallis W.T.F?
k-monitor.hu/adatbazis/aktak/kormanyzati-negyed-1 ...se Bajnai se Wallis
W.T.F?
A sukoró féle ügyet már kár is volt ide hoznia... hiszen ott Bajnait csak tanuként hallgatták meg...
Na ezért felesleges volt ezt a 3 linket ide feldobni...
Mi is akkor Bajnai vétke? Az, hogy a Magyar Köztársaság Kormányának tagja volt 2006. július 1-jétől 2007. június 30-áig ahol fejlesztéspolitikáért felelős kormánybiztos lett, ahol is felügyelete alá tartozott az uniós pénzek elosztásáért felelős Nemzeti Fejlesztési Ügynökség? Azokhoz az ügyekhez pedig amit Ön felsorolt, emiatt semmi köze nem volt.
Sukoróval kapcsolatosan még Budai leszámoló biztos sem tudott felhozni ellene még egy hamis vádat sem, akkor Önnek ez sikerülne?
"A Wallis piszkos ügyei egyikét-másikát saját szememmel volt szerencsém látni..."
- Ha úgy látta, hogy az a "piszkos ügy" bűnügy, akkor ideje lett volna már megtennie a feljelentést, ha pedig csak úgy jár a szája, akkor azzal nem tudok érdemben mit kezdeni, hisz előfordul, hogy "bolond lukból bolond szél fú"... és ilyenkor a teendőm a szánalom...
kiskutyauto 2012.09.18. 12:37:02
dogbakszi 2012.09.18. 16:35:41
Az Ön által felrakott linkeket megnézve látható, hogy azok nem tartalmaznak semmilyen infót se Bajnaira, se a Wallisra... vagy lehet, hogy Ön Budai leszámoló biztos, akinek mint hallhatjuk tőle, van olyan irata, amivel bizonyítja, hogy Bajnai és Gy.F. hamisan tanúskodott Sukoró ügyben, de nem tudja bemutatni? ... de higgyék el neki, hogy igaz...!?
Szánalmas valamit állítani bizonyítás nélkül (mocskolódni...)
Én csak szánni tudom emiatt....
kiskutyauto 2012.09.20. 01:23:47
dogbakszi 2012.09.20. 10:27:40
A sajnálatomat kiérdemli, hisz ennyire silány módon vagdalkozni rég láttam valakit. Ön keveri a Bajnai érát az elmúlt két évvel. Ma már igaz a 4 millió létminimum alatti, de ez nem volt igaz a 2010-es kormányváltáskor, vagy ha úgy gondolja, ideje lenne bizonyítania azt. Bajnai és a "Bajnai félék" között mi a külömbség Ön szerint? Vagy ez is csak az általános összemosás csúsztatás része? Szánalmas! És kire gondolt akkor, amikor a "(egyúttal közvetett tömeggyilkosságot elkövetve)" szöveget írja? Talán már megint azzal a Hajdúbét üggyel kapcsolatosan írja, amivel kapcsolatosan a HírTV és a Magyar Nemzet is pert vesztett Bajnai ellen, és helyreigazítást kellett kiadniuk ezügyben? Ön pontosan ugyanazt és ugyanúgy csinálja, mint a pert vesztett hamisító, mocskolódó két média, csak Önnel az a probléma, hogy nem vállalja a kijelentéseinek a felelősségét, míg a HírTV és a Magyar Nemzet esetében ez a felelősség válalása megtörtént. Vagyis Ön még ezeknél a szennymédiáknál is rosszabb... szánalmas!!!
kiskutyauto 2012.09.20. 14:12:13
Egy évben kb 200 000 ember hal meg az országban csak azért, mert egész egyszerűen nyomorban él, nincs pénze megfizetni a megfelelő ellátás költségeit és belehal a betegségébe, holott ha egy jóléti országban lakna, ott rutinszerűen gyógyítanák meg és még évtizedeket élhetne. És akkor még nem beszéltem azokról a tízezrekről, akik alutápáltság, konkrét éh-szomjhalál, vagy megfagyás miatt halnak meg... A pénzügyi elit tömeggyilkosságai így ha csak az elmúlt 20 évet vesszük messze túlszárnyalják Hitlert... és akkor még nem beszéltünk azokról a milliókról, akinek a halál is megváltás lenne, olyan mélynyomorban tengődnek. Emberek ilyen élethelyzetbe sodrása és abban rögzítése, morálisan pláne még súlyosabb bűn, emberiesség ellenes, társadalomellenes bűn, nyugodtan rámondható: hazaárulás... Eme kínkeserves életek és halálok a pénzügyi elit lelkén száradnak. Tehát Bajnai lelkén is, ő is legalább úgy felelős mint a többiek... vagyonát és jólétét annak köszönheti, hogy beállt az országot kiszipolyozó hiénák közé... Az ilyenre társadalomnyomorító parazitára az ember kifejezés nem megfelelő.... A szennymédiákról pedig annyit, hogy a perek során nem mindig az nyer akinek igaza van. Az oligarchák egyik fontos módszere, hogy úgy végzik a kizsákmányolást, hogy jogilag bebiztosítják magukat. Ezért járkálhat Gyurcsány is még szabadlábon.... Oda vezet ez a társadalom megnyomorítás, hogy a szélsőségek felerősödnek. Már most látható a Jobbik jelenségen. S ez csak fokozódni fog. Egyre nagyobb lesz a társadalmi feszültség, az ilyen Gordonka féléknek köszönhetően... s előbb-utóbb a célpontok a milliárdosok lesznek... A Wallis Rt szalonjában a csodálatos Ferrarik, nem adok sok időt és meg lesznek szórva molotovval... én szóltam...
dogbakszi 2012.09.21. 19:36:07
Felvetése szerint Ön akkor nem támogatta volna a rendszerváltást?... Mert a rendszerváltás előtt nem voltak kapitalisták az országban, nem volt éhezés, mindenkinek volt munkája kötelező jelleggel, és aki nem dolgozott (akkor az is nem dolgozásnak számított, ha valakinek ugyan volt pénze és pl. értékpapírba fektette és csak a szelvényeket vágta, vagyis tőzsdézett, de nem volt bejelentett munkahelye), annak közveszélyes munkakerülés miatt egy zártabb területen biztosítottak kötelező munkát...
Ha valaki utálja a kapitalizmust, akkor nyilatkozzon úgy, és ne hányja a falra feleslegesen a borsót..., de gondolja meg, hogy kit támogat, hiszen hiába akar pl. a Jobbikra, vagy a Fityiszre szavazni, ha az is kapitalista...
...ők is kizsákmányolnak, csak a politikai pártpreferenciájuk és a támogatott körük más, mint pl. a mostani kurzusnak..., ők nem Szélest és Simicskát preferálnák, hanem más mégjobbikos oligarchát.
"Emberek ilyen élethelyzetbe sodrása és abban rögzítése, morálisan pláne még súlyosabb bűn, emberiesség ellenes, társadalomellenes bűn, nyugodtan rámondható: hazaárulás..."
Na persze, ha valakinek van valamennyi pénze és azt befekteti, akkor kicsiben ő is azt csinálja, amit Ön Bajnainak és a többi kapitalista tulajdonosnak felró...
Hajrá! Lehet Önből is akár "hazaáruló", ha van egy kis pénze, s azt befekteti...
Én nem személyeskedtem őnnel, csak a véleményem fogalmaztam meg a leírt szövegével kapcsolatban, de ahogy látom, a véleményem nem változott, hísz Ön egy társadalmi réteg, a tőkés réteg egybemosásával és kollektív bűnössé nyilvánításával, valamint azzal a véleményével, hogy az említett két média (t.i. HírTV és Magyar Nemzet) pervesztése okán Ön azt említi egy jogállamban, hogy "A szennymédiákról pedig annyit, hogy a perek során nem mindig az nyer akinek igaza van.", és ezzel támogat bizonyíték nélküli lejárató, mocskolódó kampányt, akkor én továbbra is csak sajnálni tudom...
kiskutyauto 2012.09.21. 22:03:54
Nem a kapitalizmust utálom (mellesleg szó sincs utálatról, ez nem érzelmi kérdés, sem nem ízlésbeli, a nácizmust sem azért tiltjuk mert olyan kis undi), hanem az igazságtalan, embertelen, mindenkor és mindenhol fennálló elitizmust. Aminek jellemzőit lehetne fejtegetni, de jelen esetben annyi ide adkevát, hogy NINCS SEM ALSÓ, SEM FÖLSŐ HATÁR... Ez az attributum az, ami a nácizmusnál hatványokkal embertelenebbé, etikátlanabbá teszi. Gyakorlatilag egy tömeggyilkos holokauszt az elitizmus, s mindenki aki ehhez kollaborál, akárha csak annyival hogy szemet húny, máris bűnrészes a holokausztban... (emberiségellenes, emberiesség ellenes bűncselekményben, tömeggyilkosságban, tömegek emberhez nem méltó életkörülmények közé süllyesztésében, még a bűnsegéd jussa is a legsúlyosabb adható büntetés, ha van igazság)
A tőkés vagyona ugyebár korlátlan lehet és a nyomorgó nyomora legott... következéskép nap mint nap, át lehet élni Budapesten, hogy az egyik a saját vizeletében rothad el az út szélén, míg a másik dőzsöl pazarol és pl olyan autóval suhan el előbbi mellett az úton, amiből az egy egész életen át emberhez méltóan szerényen, de méltányosan el tudná látni magát minden téren... ez a holokauszt önnek megfelel? Mert az csak saját névjegy... Belegondolt valaha hogy puszta vakszerencse, s a sors kegyeltje az, akinek valahonnan lett tőkéje, amit be tudott fektetni (aztán további szerencse hogy nem bukta, hiszen ismert, hogy a vállalkozások 90% bukik ugyebár), mert az égből nem potyog és szerencse nélkül a Bajnai sem Bajnai... Minden 10 000-ik embernek adatik meg az kb, hogy gazdagságba születik vagy lehetőse lesz meggazdagodni. A saját érdem ebben, reálisan jó ha néhány százalék... Ha mindezeken életében legalább egyszer elgondolkodott és felfogta, akkor hacsak nem önámító, tudnia kell, hogy az elitizmus egy nácizmusnál sokkal kegyetlenebb, embertelen, igazságtalan, s legvégül önpusztító. A fényűző és dőzsölő tömegnyomorító, tömeggyilkos elit, legalább saját önzésből (és abból ugyebár van bőven) visszafoghatná a javak gátlástalan elbitorlását, mert ha ez megy tovább, nyilvánvaló, hogy kihal az egész emberiség hamarosan... A tömegnek nincs szüksége elitre, de az elitnek viszont létszükséglete a tömeg, hiszen annak morálisan nácizmust messze túlszárnyaló parazitája...
Nos ennyit a kapitalizmus utálatáról, ha már kérdezte kedves uram...
kiskutyauto 2012.09.22. 13:33:54
dogbakszi 2012.09.22. 19:41:35
Vagyis Őn szerint jobb a nácizmus inkább, mint a napjainkban működő kapitalizmus?
dogbakszi 2012.09.22. 19:49:14
Mint írja, és ahogy abban a cikkben benne is van, egy teljesen ismeretlen ember nem tudja felépíteni magát, és széles összefogást sem tud maga mögé produkálni. Miből gondolja, hogy éppen az LMP egyik nőtagja tudna ilyen dolgokon túllépni, vagyis felépítenie magát a teljes ismeretlenségből, illetve az a párt, amelyik jelenleg semelyik meglévő demokratikus párttal nem akar összefogni a saját érdekei miatt, az meg tud-e szólítani bárkit is abból a táborból, akivel nem akart összefogni, függetlenül attól, hogy a jelöltje nő, vagy férfi?
kiskutyauto 2012.09.22. 20:20:48
dogbakszi 2012.09.22. 21:49:35
Nem válaszolt a kérdésre! Őn szerint jobb a nácizmus inkább, mint a napjainkban működő kapitalizmus?
...hiszen Ön írta, hogy "Ez az attributum az, ami a nácizmusnál hatványokkal embertelenebbé, etikátlanabbá teszi."...
kiskutyauto 2012.09.23. 00:56:06
De ha muszáj absztrakt választ adni, ebből az aspektusból: JOBB !
S leginkább azért, mert legalább viszonylag őszinte, nem képmutató őrület volt. Legalább viszonylag nyíltan, felvállaltan csinálta a tömeggyilkosságokat, emberellenes bűncselekményeket, egy képzelget beteges és torz ideológia-agyrémmel magyarázva. A napjainkban működő kapitalizmus, ad egy ugyanezt álszent módon hazudja el... hát ő semmiről nem tehet ő teljesen korrekt, jogilag minden tiszta... Az hogy pár hónap alatt pusztul el annyi ember a globalizáció miatt bolygón, mint amit a nácik 20 év alatt produkáltak, ugyan már.. mellékes részletkérdés, járulékos, szükséges veszteség számukra... s ezen túl még lehiteti magával azt az embertelen hazugságot, hogy megérdemli, NEKI JÁR a több másoknál, a többi ember meg le van tojva, ha döglik hát döglik, ez van... és megvonja a vállát... na hát ez a gondolkodásmód, ami a nácik alá süllyeszti az elitet...
Persze a "jobb vagy rosszabb" jellegű kérdés, primitív, manipulatív leegyszerűsítés. Nyilván nem szeretnék nácizmusban élni, inkább ebben a szarban, de csak azért mert én is fosztogatok (persze nyugalom, intellektuális ügyeskedéssel, magam is teljesen tiszta vagyok jogilag, akárcsak ők), csak én ezeket a népnyomorító parazita férgeket csapolgatom meg, ahol csak tudom.. patyolat tiszta lelkiismerettel... ;)
dogbakszi 2012.09.24. 12:31:44
"Persze a "jobb vagy rosszabb" jellegű kérdés, primitív, manipulatív leegyszerűsítés. "...
Nem hiszem, hogy primitív, manipulatív leegyszerűsítés lenne a kérdés, hiszen, mint már egyszer idéztem, "...hiszen Ön írta, hogy "Ez az attributum az, ami a nácizmusnál hatványokkal embertelenebbé, etikátlanabbá teszi."..." ...vagyis ezt figyelembe véve Ön saját magát jellemezné a fenti jelzőkkel, ugyanis ezt Ön írta korábban, vagyis a két rendszerből Ön a nácizmust preferálta jobban abban a hozzászólásában. Én már csak visszakérdeztem, hogy biztosan így gondolta-e?
...De mint olvasom élni jobban szeret ebben a fertelmes kapitalizmusban, miközben azért tisztességesebbnek találja a nácizmust...BRAVÓ!
...A sajnálatos, hogy a kérdéseim során arra a rendszerre is, melyben az embereknek volt munkája, létbiztonság volt, előre tudtak tervezni az emberek, azt írja, hogy
"Ugyan már. A kádári időkben is volt elit, volt felső tízezer, csak még gusztustalanabbul... Az elitbűnözés és társadalomnyomorítás ugyanúgy ment mint most...". Ebből adódóan ugyan tudom, hogy nem élt abban az időben,és fogalma sincs arról, hogy hogyan éltak abban az időben az emberek, de az Ön által leírt szövegből még azt sem tudom feltételezni, hogy annak a rendszerváltáskor elvetett elvnek a támogatója.
...De ha valaki eddig jut, hogy egyik rendszer sem jó, azt már nihilizmusnak hívják. Vagy azt kell feltételeznem, hogy a cél mégis a kapitalizmusnál Ön által jobbnak nevezett nemzeti szocializmus a preferált rendszere? Mert csak ez maradt, amiről nem itélkezett oly elmarasztalóan. :-)
kiskutyauto 2012.09.24. 15:37:39
Azt a gyilkost is preferálom, aki "csak" egy embert ölt meg, mint egy tömeggyilkost.. Ettől mindkettőnek jár az életfogytiglan.. Az elvetendő és borzalmas, elutasítandó dolgok között is felállítható egy ésszerű preferencia. Azonban igen ostoba manipuláció ebből azt kihozni, hogy akkor az egyiket választjuk. Az egy emberes gyilkost SEM választom, sem a tömeggyilkos. A gyilkos az gyilkos.
A torz beteg és hazug, tömeget megnyomorító és tizedelő társadalmi életmód mind elvetendő, független attól, hogy egyik bizonyos szempontból szubjektíve jobbnak tűnik. A nácizmus nyilván élhetetlenebb, azonban bizonyos morális aspektusból szerintem igenis korrektebb. De könyörgöm ennek a világon semmi jelentősége... A attól hogy egy gyilkos egy embert ölt meg vagy egymilliót, nem fogjuk a "csak" egy embert gyilkolót felmenteni, mert az olyan enyhe...
Szóval az egész kérdésfeltevés egy erőltetett képzavaron alapszik, mely nyilvánvaló manipuláció, belehajszolni igyekszik egy torz, hamis preferenciába.
Mindezentúl fején találta a szöget, bizony nihilizmus, vagy ha tetszik, anarchizmus talán ami "maradt", már ha valaki mindenáron skatulyázni akar.... De ez is teljesen felesleges és értelmetlen túlszofisztikálás, szócséplés. A lényeg annyi. JELENLEG AZ EMBERISÉG RENDELKEZÉSÉRE NEM ÁLL OLYAN KIDOLGOZOTT, TÁRSADALMI SZISZTÉMA, MELY ARÁNYOS MÉLTÁNYOS, EMBERSÉGES ÉS KORREKT VOLNA, mely élhető volna és nem prezentálnák, minden létező eddigi társadalmi együttélés fő kudarcát: azt hogy tömegek nyomorognak, nélkülöznek, pusztulnak folyamatosan, abszolút aránytalan és igazságtalan, egy szűk elit réteg önkényét szolgálja....
Attól hogy a legvidámabb barakkban, egy légvár alapján (hiszen mivel apró bolsevik repi ország voltunk, elég -nak és stabilan fenn lehessen tartani a hazugságot, szemfényvesztést) volt egy látszat anyagi, fizikai, vegetatív jólét, azonban ez is csak a felszínen volt... alacsony igényű populációt alacsony minőségű, de valóban megfelelő mennyiségű termékkel maradéktalanul sikerült kielégíteni, azonban ott a skála inkább a mentális nyomor felé mozdult el, ez köztudott és nyilvánvaló, nem kell élni ahhoz egy korszakban, hogy tudjunk róla információkat.. akkor az asszírokról sem beszélgethetek senkivel mert nem éltem akkor és ott?
dogbakszi 2012.09.27. 15:57:27
"A nácizmus nyilván élhetetlenebb, azonban bizonyos morális aspektusból szerintem igenis korrektebb."
" Attól hogy a legvidámabb barakkban, egy légvár alapján (hiszen mivel apró bolsevik repi ország voltunk, elég -nak és stabilan fenn lehessen tartani a hazugságot, szemfényvesztést) volt egy látszat anyagi, fizikai, vegetatív jólét, azonban ez is csak a felszínen volt... alacsony igényű populációt alacsony minőségű, de valóban megfelelő mennyiségű termékkel maradéktalanul sikerült kielégíteni, azonban ott a skála inkább a mentális nyomor felé mozdult el, ez köztudott és nyilvánvaló, nem kell élni ahhoz egy korszakban, hogy tudjunk róla információkat.. "
NO Coimment